Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjaelpeorganisationer.dk er klar til besøgende

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Som skrevet her, så er min nye side www.hjaelpeorganisationer.dk netop fået åbnet op for crawler robotterne.

[Billede fjernet af moderator efter anmeldelse]

Faz her fra Amino har leveret opsætning af wordpress, tilpasning af tema samt 20 artikler/nyheder til siden - i alt 2.998,-.

Havde det ikke været for Faz, så var siden på ingen måde kommet til at ligne det den gør. Jeg vil i den anledning godt anbefale Faz til andre aminoer, som ønsker hurtigt og solidt håndværk. Jeg fatter virkelig ikke hvordan han kan lave det arbejde til den pris han gør.. men ham om det :)

Jeg har selv stået for grafikken og lidt finjusteringer af widgets jeg ønskede på siden, samt lidt oversættelser hist og pist.

Hvad synes i om siden?

Jeg er klar over, at det moralsk kan være lidt af en diskussion, om man skal kunne tjene penge på at levere leads til hjælpeorganisationer, men det er ikke en diskussion jeg ønsker her.

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du synligt skal gøre opmærksom på at det er et kommercielt site, der får penge for at henvise til hjælpeorganisationerne. Ellers er det faktisk meget flot lavet.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Àsgeir

Det står under 'Om os'. Det kunne klart stå tydeligere, men det laver jeg nok ikke om på. 

Tak for din mening:)

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden loader meget langsomt hos mig.

Derudover synes jeg den ser for "officiel" ud, det ligner rødekorses logo der er brugt? Jeg ville ændre det og skrive i bunden af siden at det var en uafhængig oplysnings-side.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maelstrom:

Hej Àsgeir

Det står under 'Om os'. Det kunne klart stå tydeligere, men det laver jeg nok ikke om på. 

Tak for din mening:)

For nysserigens skyld, har du fået godkendt sitet ?

Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Siden loader meget langsomt hos mig.

Derudover synes jeg den ser for "officiel" ud, det ligner rødekorses logo der er brugt? Jeg ville ændre det og skrive i bunden af siden at det var en uafhængig oplysnings-side.

Hvis jeg ikke vidste at det var en affiliate side, ville jeg få indtrykket af det var en oplysningsside vedligeholdt af hjælpeorganisationerne. Synes også logoet minder for meget om røde kors.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er rigtigt, det ligner meget Røde Kors's logo. Det er dog det fra themet som følger med, men ønsker mig dog også et andet logo :)

Àsgeir: Hvad mener du med om hvad er godkendt? 

Mark: Tak, skal vist have installeret wp-cashe. God ide med kommentaren, den kommer på med det samme.

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Àsgeir: Hvad mener du med om hvad er godkendt? 


Det var bara om siden var blevet godkendt hos diverse affiliate netværk.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maelstrom

Jeg synes det er en kanon flot side!

Den er utrolig simpel og spækket med rigtige gode illustrative billeder.

Mvh

Mark

Ps. Jeg vil dog lige rette afstemningen. Er det pr. måned eller pr. år?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Àsgeir jeg bliver vel kontaktet hvis der er et problem. Det fremgår dog af siden at:

Vi vil gøre opmærksom på, at vi kan modtage kommission fra nogle af de reklamer, der end måtte dukke op på vores hjemmeside. Reklameindtægterne benyttes til at holde denne hjemmeside kørende. Din færden bliver registreret via cookies, og disse data vil aldrig blive givet videre til uvedkommende tredjeparts virksomheder. Dataene bliver brugt til kommissionsadministrering og statistik.

Jeg er dog specifikt godkendt af Webgains og kan dog heller ikke se hvad problemet skulle være, bortset fra et logo, som ligner (ikke er det) Røde Kors's logo. Jeg vil som sagt dog gerne have et andet logo (hvorfor jeg tidl. i dag har spurgt om logosider). Slides har jeg selv lavet, og intet reklamemateriale er lavet om, bortset fra omstrukturering i udgående linkstruktur.

Themet kan findes her: http://themeforest.net/item/wordpress-aid-charity-blog-theme/238405 

Tak for rosen Mark :)

 

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)