Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal vi vælge?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der kører en masse tråde herinde om hosting af magento, men det er de samme navne man hørere igen og igen....

Jeg skal ikke anbefale nogen da jeg ikke har erfaring med det.... men som sagt det er de samme navne igen og igen....

Det andet link skal jeg lige grave lidt i, men ser spændende ud ...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Repox:
Og så svært er det heller ikke at lave en webshop.

Det er ikke svært at kode en webshop fra bunden af.

Det er rigtigt svært at kode en webshop fra bunden af, hvis slutresultatet skal være behageligt for både kunde og shopejer.

Oh YeaH!... Jeg startede på en shop (fra bunden) for en kunde for præcist 12 måneder siden.. Vi har vel haft omkring 20-30 versions launch, til mange hundrede tusinde.. Og den eneste konklusion er at man bliver aldrig færdig. Man har altid nye forbedrigner, så får man feedback fra kunde på funktionalitet, og laver så en del om, eller laver en ny funktion som er ti gange federe end den første, men faktisk kom idéen fra en brugeroplevelse. Og sådan er det bare. Har man ikke disse udfordringer, så er man ikke seriøs med sin webshop, og i at forbedre oplevelsen for slutkunden, for ikke at tale om shop konventeringen.

Uanset om man starter fra bunden eller en OpenSource løsning, så skal man bare huske, at det koster konstant penge at udvikle shoppen, ligesom det gør at markedsfører, og drifte den.

En webshop skal vækste, ikke bare stå til pynt, som 98% af de shoppe på nettet gør..

:-)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Zencart - eller Ubercart, der ligger ovenpå en Drupal?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)