Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og forhåbentlig interessant service til dig der bruger Joomla eller Wordpress

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle jer der orker at læse dette.

Jeg har fået en idé hvor jeg tænkte: "orv, og den fik du før din morgenmad!".

Først et scenario for at tydeliggøre min service:

Forestil dig at du har en hjemmeside som pludselig er blevet hacket eller kompromitteret, og du opdager senere at det skyldtes en manglende opdatering, som blev udnyttet af hackerne. Det er irriterende, og du skal bruge en masse tid på brandslukningsarbejde. Havde din hjemmeside været opdateret, ville risikoen for at blive hacket være minimal i forhold til de andres hjemmeside som IKKE er opdateret.

Hvad er det så jeg vil tilbyde?

Hvis du har en Joomla eller en Wordpress installation - kan jeg sørge for at de bliver holdt opdateret med sikkerhedspatches og andre opdateringer der kommer fra den kant. Har du plugins vil de også blive opdateret. Er det ikke lige en "gør-dit-liv-lettere"-service?

Jeg tjekker din hjemmeside hver formiddag for opdateringer til Joomla eller Wordpress og de plugins du måtte have installeret. Kommer der en sikkerhedskritisk opdatering om eftermiddagen, vil den også blive opdateret om eftermiddagen uden at det koster ekstra.

Alt dette vil jeg gøre for blot 27 kroner - om måneden! Det er altså under 1 krone om dagen for at holde din Joomla eller Wordpress opdateret.

Du betaler for et år ad gangen - og kan til hver en tid melde det af igen. At betale for et år ad gangen er kun rent administrativt, så jeg ikke skal sende regninger ud hver måned. Prisen er uden moms, for jeg bor på Færøerne (på Suderø, hvis nogen har interesse i det), og kigger ud på fårene, mens jeg arbejder.

Grunden til at jeg prøver at holde det så billigt er naturligvis at I er en masse derude der ikke selv gider bruge tid på at opdatere og opdatere, men mere fokusere på indholdet.

Send mig en PM hvis du er interesseret i denne service.

Bemærk at jeg igennem 16 år har arbejdet som IT systemkonsulent, bl.a. hos kommuner, store kemiske virksomheder og andre, så jeg er vant til at have med fortrolige data at gøre.

Med venlig hilsen

Thomas Skipper

www.tsmedia.dk

www.skipper.fo

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Der er en rigtig billig pris for dem, der ikke gider selv - jeg er mere nervøs for dig. Hvad gør du hvis et plugin eller siden ikke virker korrekt efter en opdatering?

mvh

Anders

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg et problem :-)

Jeg har tænkt over det scenarie, så derfor tager jeg backup inden jeg begynder at rode ved noget første gang.

mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formoder, at du vil script'e det? For ellers får du en meget trist timeløn...

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vant til trist løn :-)

Til gengæld kan jeg arbejde ret hurtigt og effektivt, og så går det nok. Nu må vi se hvor mange tusinde der melder sig...

Mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder godt og kunne være at jeg måske kunne bruge det ;-) 

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være rigtig meget velkommen!

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Når du får 1000 kunder, så giver du mig bare et kald - så laver jeg et program der kan udføre dit job for dig automatisk :-)

Jimmy

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, hvad skal jeg så lave?! :-)

Men tak for det.. Kan du ellers programmere i PHP?

mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du set Joomlas fremtidige opdaterings planer?

De vil komme med en ny opdatering halvårligt, og da de fleste plugins, bliver opdateret med forsinkelse kan der hurtigt opstå kompatibilitets problemer når Joomla kernen opdateres.

Det nye Jommla 1.7 har i øvrigt også indbygget opdatering for både plugins og Joomla kernen, men det løser jo så ikke problemet med at plugin udviklerne er "langsomme".

Teddy 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)