Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Led-montage.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Clausen:

Det synes jeg er direkte er dårlig kundeservice.

Ked af at sige det..

//Mikkel

Nu var det ligesom ikke det trådstarter spurgte om. Han gjorde tværtimod opmærksom på, at det ikke var en diskussionssag. Uden at kende mere til konceptet formoder jeg, at afsætningen af disse produkter vist først og fremmest fremmes ved personlig salg, og hjemmesiden måske bare er til for at bakke dette op i et videre forløb

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

M-Clausen:

Det synes jeg er direkte er dårlig kundeservice.

Ked af at sige det..

//Mikkel

Nu var det ligesom ikke det trådstarter spurgte om. Han gjorde tværtimod opmærksom på, at det ikke var en diskussionssag. Uden at kende mere til konceptet formoder jeg, at afsætningen af disse produkter vist først og fremmest fremmes ved personlig salg, og hjemmesiden måske bare er til for at bakke dette op i et videre forløb

Tak for det, Brian... ;-)

Du er en venlig mand :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Det kan godt være at det er dårlig kunde service.

Men det har gjort at min omsætning steg 427% fra den ene dag til den anden...

Det kan godt være at det ikke er den rigtige måde at gøre det på, men det virker... og det er egentlig det vigtigste

hvordan så siden ud før og hvad siger søge ord værktøj hvor de besøgene kommer fra

At vis kun havde 100 relevante besøgene og du nu har 120 besøgene om dagen  det  siger søgeord værktøj nu det er mere relevante kunder , det kan også være siden er steget voldsomt i antal besøgene ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

M-Clausen:

Det synes jeg er direkte er dårlig kundeservice.

Ked af at sige det..

//Mikkel

Nu var det ligesom ikke det trådstarter spurgte om. Han gjorde tværtimod opmærksom på, at det ikke var en diskussionssag. Uden at kende mere til konceptet formoder jeg, at afsætningen af disse produkter vist først og fremmest fremmes ved personlig salg, og hjemmesiden måske bare er til for at bakke dette op i et videre forløb

Tror ligesom mig det skal  man forstå når man kigger 1 minut på siden og det skal man forstå før man ved det , hvordan siden fungere og det ser man bare ikke lige hurtigt på siden , så god grund at spørge om det.

Derved det er en del af feedbacket man forstår ikke konceptet når man kigger hurtigt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i, Mikkel.

Altså hvis du har nogen gode forslag til hvordan jeg kan forbedre den process, ville det være super

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Hedegaard:

Det har du ret i, Mikkel.

Altså hvis du har nogen gode forslag til hvordan jeg kan forbedre den process, ville det være super

De fleste mennesker er venstre øje i fokus det bevæger sig kryds ned i bunden , når jeg køre klikker på sider måske er lidt hurtig svinger  mit til venstre menu især grundet midter billedet er der ikke logo der forklare hvad siden indholder 

øjet ser i det logo øverste ikke hvad siden indholder det skal sættes mere fokus på side menu kan derved komme til at klikke hurtigt på for i hvert fald mig jeg ser hurtigt øverst hjørne og til sidste går i midten.

men er ikke grafiker så kan ikke lige tegne hvordan mine øjet bevæger sig og hvorfor jeg gik hurtigt videre til en underside men sad sidste gang i et fitness centre derved lidt fostyrre elementer rundt omkring derved godt sted jeg sad for ikke altid sider man et roligt sted og har ikke den rette tid til lige at se alt i sådanne sitiuationer opdager man problemet 

tænker noget ligne et banner øverste starter ud i venstre med budskadet hoved og der øjet ender midten til sidste er fyld og for dem der starter fra højre vil dog sig det fleste slutter skråt over i banner derved de 2 ender skal være i fokus.

kan evt køre et eller andet i midten , dit hoved budskab står i midten der slutter jeg i hvert fald det tror jeg manges andre øje gør 

ved ikke om jeg er klar nok men er svært at forklare dette her med øjne .

vedr resten siden 

skal der klart ligges side strategier med logo øverst og nederste i mod mere der får mig alle hurtigt til forstå budskabet.

Det forstyrre mange opfattelse når der bruges skrigende tekste farve gul , lav i stedet det med en god h2 overskrift der og punkt op tegn de vigtigste punkt den skrigende gør det omvendt man bruger længere tid da forstyrre ens syn en god overskrift gør man får overblik kigget f.eks. betingelse siden

Overskrift mener sådan her og de punkter du vil understrege 

  • gør sådan her underpunkt vigtigt 
  • vigtigt igen 
  • vigtigt igen
  • dette kan du klart se kan du lettere se hvad mener nemt

farve valg ville jeg sætte klart fokus på færre valg , hvad sker så øjet er mere roligt , sammenhæng mellem øverste og nederste må gerne bevares det giver en afslappehed i øjet og man ser hurtigere hvad siden omhandler billedet midten må meget passe i farver 

vigtig vælg en tekst og hold det hele siden igen , hold menu farve samme hele vejen igennem , når man ser et lyst links forstår man ikke det skrifter farve rundt omkring derved skal bruges lidt tid på at bemærke linkene .

Kontakt siden vigtighed der ligges i fokus at opdager meget det en virksomhed meget på siden så op igen på kontakt siden  og min butik underside mv.  igen der med cvr nummer og telefon nummer  , det gør intet der gentages lidt man er en virksomhed da er velfungerende sige det gerne en gang mere end en gang for lidt for alle sider ikke lige og har hele dagen til at gennemse hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)