Det har du ret i, Mikkel.
Altså hvis du har nogen gode forslag til hvordan jeg kan forbedre den process, ville det være super
De fleste mennesker er venstre øje i fokus det bevæger sig kryds ned i bunden , når jeg køre klikker på sider måske er lidt hurtig svinger mit til venstre menu især grundet midter billedet er der ikke logo der forklare hvad siden indholder
øjet ser i det logo øverste ikke hvad siden indholder det skal sættes mere fokus på side menu kan derved komme til at klikke hurtigt på for i hvert fald mig jeg ser hurtigt øverst hjørne og til sidste går i midten.
men er ikke grafiker så kan ikke lige tegne hvordan mine øjet bevæger sig og hvorfor jeg gik hurtigt videre til en underside men sad sidste gang i et fitness centre derved lidt fostyrre elementer rundt omkring derved godt sted jeg sad for ikke altid sider man et roligt sted og har ikke den rette tid til lige at se alt i sådanne sitiuationer opdager man problemet
tænker noget ligne et banner øverste starter ud i venstre med budskadet hoved og der øjet ender midten til sidste er fyld og for dem der starter fra højre vil dog sig det fleste slutter skråt over i banner derved de 2 ender skal være i fokus.
kan evt køre et eller andet i midten , dit hoved budskab står i midten der slutter jeg i hvert fald det tror jeg manges andre øje gør
ved ikke om jeg er klar nok men er svært at forklare dette her med øjne .
vedr resten siden
skal der klart ligges side strategier med logo øverst og nederste i mod mere der får mig alle hurtigt til forstå budskabet.
Det forstyrre mange opfattelse når der bruges skrigende tekste farve gul , lav i stedet det med en god h2 overskrift der og punkt op tegn de vigtigste punkt den skrigende gør det omvendt man bruger længere tid da forstyrre ens syn en god overskrift gør man får overblik kigget f.eks. betingelse siden
Overskrift mener sådan her og de punkter du vil understrege
- gør sådan her underpunkt vigtigt
- vigtigt igen
- vigtigt igen
- dette kan du klart se kan du lettere se hvad mener nemt
farve valg ville jeg sætte klart fokus på færre valg , hvad sker så øjet er mere roligt , sammenhæng mellem øverste og nederste må gerne bevares det giver en afslappehed i øjet og man ser hurtigere hvad siden omhandler billedet midten må meget passe i farver
vigtig vælg en tekst og hold det hele siden igen , hold menu farve samme hele vejen igennem , når man ser et lyst links forstår man ikke det skrifter farve rundt omkring derved skal bruges lidt tid på at bemærke linkene .
Kontakt siden vigtighed der ligges i fokus at opdager meget det en virksomhed meget på siden så op igen på kontakt siden og min butik underside mv. igen der med cvr nummer og telefon nummer , det gør intet der gentages lidt man er en virksomhed da er velfungerende sige det gerne en gang mere end en gang for lidt for alle sider ikke lige og har hele dagen til at gennemse hjemmesiden