Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, Joomla, Bricksite

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er i får lige den her at tygge på inden skolen kalder, så håber jeg at der er kommet en masse dejlige input når jeg kommer tilbare fra skole...

Jeg har fået min kontrakt tílbage fra kunden, underskrevet og vi er enige om pris, Kunden ønsker en side hvor de kan slå nyheder op på forsiden, de ønsker et forum, med dertilhørende registrerede brugere, som kun kan skrive i fora når de er oprettet, og logget ind, plus div, små ting, men en side for en forening.

Jeg er uddannet webintergrator og stor erfaring i at kode sider i HTML, CSS, PHP, ASP, SQL osv, men min betaling for dette projekt er så lav, da det egentlig er en venne tjeneste så kunden / vennen betaler, og er i og for sig så lige glad med HVORDAN det virker, bare det virker.

Så tænker jeg ( Det sker sjællent :-) ) hvorfor opfinde den dybe talerken, work smarter not harder osv osv osv, derfor vil jeg springe over hvor gæret er lavest og lave siden i Wordpress, Joomla eller bricksite, men har været rundt ¨på de forskellige platforme og syntes ikke jeg kan finde nogen der kan lige det jeg vil, og jeg er jo vandt til at lave det selv fra bunden, derfor kender jeg ikke de platforme super godt.

Nyheder på forsiden
Login / opret bruger på forsiden
opload af billeder, videoer af både admin samt registrerede brugere.
Forum som beskrevet oven for

nogen der lige kan guide mig hen til noget der kan det...

Syntes ikke jeg har haft held med wordpress, at få en loginbox ud på forsiden, som så spiller sammen med hele siden, der gør at man stort set kun kan læse hvis man ikke er oprettet / logget ind.

Jeg søger ikke en der vil give mig et godt tilbud på at lave det for mig, men derimod gode råd fra jer super gode aminoer jeg ved der sidder der ude og arbejder med sådanne ting til dagligt,

Jeg kunne sagtens selv lave alt koden til det, men med min løn taget i betragtning så syntes jeg ikke at jeg har lyst til at bruge alt den tid det tager at skrive et helt site fra bunden, når der MÅSKE findes alternativer.

 

Håber i har nogle gode input

 

Mvh

Ricky Larsen

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort set alle de ting du efterlyser, er da mulige med Wordpress plus lidt plugins.

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille kommentar her fra til Bricksite. Rigtig fint lille CMS system men så snart vi snakker login og forums kommer det til kort, så kan du nok godt udelukke.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress + bbPress (Automattics forum software). Der findes et utal af muligheder.

Alternativt: Alt hvad du mangler ligger jo også i en standard installation af Drupal.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

J1S>>>>> hvordan får jeg i det hele taget plugindet bbpress ud som en del af siden end siger et link til forummet, og hvordan får jeg login funktionen med

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricky

Nu arbejder jeg selv med joomla så er nok en anelse farvet, men joomla kan de ting du eftersøger uden noget videre arbejde.

Joomla
PhPbb forum
Der er også et standard modul til nyheder på forsiden ellers kan aidanews gøre arbejdet

Og så en bro Rokbridge eller Jbridge (mener jeg den hedder) til at få forum og joomla til at synes om hinanden .. meget simpelt :)

Martin

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de krav du nævner Ricky, så ville jeg gå efter en Wordpress løsning. Joomla ville også være fint, men pga du ikke vil bruge så voldsomt meget tid på det, så peger jeg på Wordpress løsningen.

Venligst
NETguru

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt klart hvad du skriver. Men hvis du vil have lidt indhold ud på din forside kan det nemt gøres med et plugin, fx http://wordpress.org/extend/plugins/bbpress-latest-discussion/

Alt efter hvordan du sætter WordPress og bbPress op, burde det være nemt at få single sign on, da det ligesom er ideen. Hvis du oplever nogle problemer, så er det formentlig din opsætning. Google og du skal finde (http://www.google.dk/search?q=bbpress+single+sign+on+wordpress eller lignende hjælper i gang).

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)