Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, Joomla, Bricksite

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er i får lige den her at tygge på inden skolen kalder, så håber jeg at der er kommet en masse dejlige input når jeg kommer tilbare fra skole...

Jeg har fået min kontrakt tílbage fra kunden, underskrevet og vi er enige om pris, Kunden ønsker en side hvor de kan slå nyheder op på forsiden, de ønsker et forum, med dertilhørende registrerede brugere, som kun kan skrive i fora når de er oprettet, og logget ind, plus div, små ting, men en side for en forening.

Jeg er uddannet webintergrator og stor erfaring i at kode sider i HTML, CSS, PHP, ASP, SQL osv, men min betaling for dette projekt er så lav, da det egentlig er en venne tjeneste så kunden / vennen betaler, og er i og for sig så lige glad med HVORDAN det virker, bare det virker.

Så tænker jeg ( Det sker sjællent :-) ) hvorfor opfinde den dybe talerken, work smarter not harder osv osv osv, derfor vil jeg springe over hvor gæret er lavest og lave siden i Wordpress, Joomla eller bricksite, men har været rundt ¨på de forskellige platforme og syntes ikke jeg kan finde nogen der kan lige det jeg vil, og jeg er jo vandt til at lave det selv fra bunden, derfor kender jeg ikke de platforme super godt.

Nyheder på forsiden
Login / opret bruger på forsiden
opload af billeder, videoer af både admin samt registrerede brugere.
Forum som beskrevet oven for

nogen der lige kan guide mig hen til noget der kan det...

Syntes ikke jeg har haft held med wordpress, at få en loginbox ud på forsiden, som så spiller sammen med hele siden, der gør at man stort set kun kan læse hvis man ikke er oprettet / logget ind.