Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til adwords

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at skulle lave noget adwords annoncering, er det noget jeg nemt selv kan lave eller mener i at det er så stor en del af virksomheden at det er bedre at få en prof til at lave det?

Og er der nogen der ved hvad det koster at få hjælp til det?

Jeg hjælper kunstnere med at komme ud og underholde, via internettet, så alle kunder kommer fra nettet. Så skal gerne bruge noget godt online markedsføring

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,
grundlæggende er det nemt at komme i gang med AdWords. Men det er lidt mere krævende at opnå gode resultater :-)

Hvis du selv vil køre dine AdWords kampagner, skal du derfor regne med at bruge meget tid på at sætte dig ind i tingene. Men gør du det, kan du i mange tilfælde selv få et godt resultat.

Priser varierer rigtigt meget, så der bliver du nok nødt til at støvsuge markedet lidt og sammenligne.

De bedste hilsner
Per H. Jørgensen

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu nævner Troels det ikke direkte, men hvis du starter ud som nybegynder, så vil du i 9 ud af 10 tilfælde hverken tjene din AdWords-annoncering eller din tidsinvestering hjem. Derfor kan det godt være en god idé at få f.eks. Troels eller jeg selv (;-)) til at sætte kontoen op, og så kunne du overtage den der fra evt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du tænkt dig, at dit månedlige adwords budget skal ligge på?




17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Hvad har du tænkt dig, at dit månedlige adwords budget skal ligge på?

Åh nej - skal vi ikke forsøge at få aflivet den gamle marketingchef-tankegang om, at vi i denne måned har xx tusinde kroner i den cigarkasse, som hedder "Google AdWords"?

Så længe betalingen for AdWords annonceringen (og konsulenten) kommer retur med en fornuftig forretning, så bør alle AdWords annoncører lade være med at stille eller besvare dette spørgsmål.

Jeg bliver ofte stillet spørgsmålet allerede under den indledende dialog med nye AdWords kunder/annoncører. Hvis jeg ikke trænger igennem med mit budskab om, at der skal kigges på konverteringspriser og bundlinje (og ikke månedsbudget), så har jeg fejlet.

Mvh Troels.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Jonas Jørgensen:
Hvad har du tænkt dig, at dit månedlige adwords budget skal ligge på?

Åh nej - skal vi ikke forsøge at få aflivet den gamle marketingchef-tankegang om, at vi i denne måned har xx tusinde kroner i den cigarkasse, som hedder "Google AdWords"?

Så længe betalingen for AdWords annonceringen (og konsulenten) kommer retur med en fornuftig forretning, så bør alle AdWords annoncører lade være med at stille eller besvare dette spørgsmål.

Jeg bliver ofte stillet spørgsmålet allerede under den indledende dialog med nye AdWords kunder/annoncører. Hvis jeg ikke trænger igennem med mit budskab om, at der skal kigges på konverteringspriser og bundlinje (og ikke månedsbudget), så har jeg fejlet.

Mvh Troels.

Som Google AdWords-konsulent giver jeg dig fuldstændig ret, men ikke desto mindre, så er der jo ikke noget galt i at kende sit budget til en start. Og som garvet AdWords-konsulent, så har du jo nok også alerts på brugernes budgetter, så du kan nå at reagere i tide, hvis de pludselig skulle gå glip af nogle klik/konverteringer, og så kan man jo tage snakken om budgettet til den tid ;)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:
men ikke desto mindre, så er der jo ikke noget galt i at kende sit budget til en start.

Jo. Jeg mener det er galt at spørge en ny AdWords annoncør, hvad han har forestillet sig af månedligt budget Smile

Det fastholder han i tankegangen om cigarkasser med x antal kroner pr. måned til AdWords annoncering.

Og det er den tankegang, som jeg gerne vil have aflivet så hurtigt som muligt...

Så hellere spørge, hvor stor en %-del af omsætningen, som annoncøren er villig til at betale for nye ordrer. (og jo jo, det svinger fra produktgruppe til produkgruppe, osv... men stadig mere relevant).

Mvh Troels.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt forstå tankegangen med, at der ikke skal være loft på budgettet, når det giver overskud, men det er stadig væsentligt at vide, hvor stor en pose penge, man står med fra start.

Jeg er iøvrigt en af de 10% som selv kan få AdWords til at give overskud, uden hjælp udefra. Vi startede med en kassekredit i banken, på 15.000. Da de var brugt, måtte vi vente til vores indtjeninger røg ind på kontoen, hvorefter vi kunne gå igang igen. Jeg tror der gik et år, før vi bare kunne køre uden loft og fokusere på at øge budgettet.

En af vores tidligere kontaktpersoner hos Google, fortalte os, at ud af de annoncører med vores størrelse, så var vi dem der havde mest rod i kampagner og annoncegrupper. Men bare vi selv kan finde rundt i det, så går det nok. Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår din tankegang 100%, men forstår ikke hvorfor du vil vælge at tage sådan en snak hverken med mig eller med en kunde. Hvis du laver dine AdWords ordentligt, så skal din kunde jo være umådeligt uoplyst, hvis vedkommende ikke bare giver los på AdWords...

Mange af mine kunder begynder faktisk også selv at kunne se denne sammenhæng, når de ved at alt bliver tracket, så jeg tror ikke jeg ser det som lige så stort et problem som dig ;)

Det er jo faktisk lidt en hønen og ægget-situation - du ender (forhåbentlig) ud med det samme resultat, nemlig at kunden får nogle gode AdWords, hvor budgettet egentlig ikke er den afgørende faktor.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)