Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til CMS-systemer, og mangler du arbejde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

.. Så leder vi efter dig! 

Vi står i den situation, at vores firma skal skydes igang snart, og vi står uden CMS-system min. en måned frem. Derfor søger vi en person, som kan hjælpe os med denne del i perioden.

Der er tale om faste opgaver, og du vil få leveret et design, som du enten kan smide CMS på, eller implementere i et allerede eksisterende CMS-system. Design til CMS haves, hvis nødvendigt. 

Det er vigtigt at du er seriøs, og kan levere en brugervenlig løsning, til de kunder vi har.

Er det en opgave som du kan klare, hører jeg meget gerne fra dig, hurtigst muligt!

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

.. Så leder vi efter dig! 

Vi står i den situation, at vores firma skal skydes igang snart, og vi står uden CMS-system min. en måned frem. Derfor søger vi en person, som kan hjælpe os med denne del i perioden.

Der er tale om faste opgaver, og du vil få leveret et design, som du enten kan smide CMS på, eller implementere i et allerede eksisterende CMS-system. Design til CMS haves, hvis nødvendigt. 

Det er vigtigt at du er seriøs, og kan levere en brugervenlig løsning, til de kunder vi har.

Er det en opgave som du kan klare, hører jeg meget gerne fra dig, hurtigst muligt!

Mikael.

Hej Mikael,

Hvis du kan acceptere Drupal som platform så er jeg frisk! :-) Jeg har lige været på konference i London, og lært en masse nye ting. Du kan kontakte mig på lars@lfweb.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Hvad er det for CMS det omfatter?

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Vi kan hjælpe dig med Joomla og WordPress CMS. Vi laver templates ud fra PSD, opsætter og programmerer til disse CMS. Du er velkommen til at kontakte os.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)