Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hudpleje produkter søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle lækre, men low-price hudpleje produkter til at sælge i min skønhedsklinik. Jeg forstiller mig at udsalgsprisen på en ansigtcreme ligger ml. 125-250 kr. Produkterne skal helst være fra en lukket serie eller ukendt i DK, da jeg ikke ønsker at mine kunder skal kunne købe samme produkter i Matas.

Nogen som kan hjælpe? :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hudterapeuten:

Jeg søger nogle lækre, men low-price hudpleje produkter til at sælge i min skønhedsklinik. Jeg forstiller mig at udsalgsprisen på en ansigtcreme ligger ml. 125-250 kr. Produkterne skal helst være fra en lukket serie eller ukendt i DK, da jeg ikke ønsker at mine kunder skal kunne købe samme produkter i Matas.

Nogen som kan hjælpe? :)

Send mig en PB med tlf.nr. og hvad du mener serien skal bestå af og virke, så kontakter jeg dig Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg forhandler selv diverse hudplejeserier - bl.a. Ultimate Acai Cosmetics, Microsilver og Naturalance.

Det er luksusprodukter til overkommelige priser - i det prisleje du nævner.

Derudover har jeg kontakt til en producent i UK, hvor du har mulighed for at købe organiske, parabenfrie produkter - og der er desuden mulighed for at brande produkterne i dit eget navn - og selv vælge typen af krukker, låg etc.

Du er velkommen til at skrive en PB, eller ringe til mig på 2625 6543, hvis det har interesse.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hudterapeut :-)
Jeg er sikker på du skal have fat i mig! Jeg har et helt unikt glycolsyre produkt til hjemmebrug som jeg forsøger at komme ind på dk og eu marked med.
Tjek min hjemmeside og send kontakt oplysninger så sender jeg et produkt du kan afprøve! Jeg har kun haft tilfredse kunder/ brugere. Til sammenligning kan nævnes MDFormulation, men helt andre priser. Produktet er fremstillet af økologiske råvarer. Jeg tilbyder at du får produkterne hjem og afregner først ved salg, fx 1x pr. Mdr. Så du kan vurdere uden omkostninger. Din forretningsidé foruden ren salg kan være en ansigtbehandling incl. Gratis produkt til hjemme pleje der forlænger din behandling. Se feedback fra kunder på fb.
Tjek www.aqnaturalcare.dk og kontakt mig så vi kan aftale nærmere.
Mvh.
Aq Natural Care
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Der skal være en god advance på produkterne. Hurtig levering. Mulighed for køb af små batch.

Jeg er ikke interesseret i MLM, synes advancen er for lav. Men fortæl mig hvad du kan tilbyde:)

Venlig hilsen Kamilla

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg kunne godt være interesseret i Private Label, men er dog lidt usikker på om det kan lade sig gøre, når jeg kun bestiller små batch (max 12 stk), levering må ikke være mere end 2-3 dage og advancen skal være ca. 50-60%

Venlig hilsen

Kamilla

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AQsolution

Dit produkt lyder rigtig spændende, men savner et større udvalg. Priserne lyder gode, men hvad er advancen og leveringstiden? 

Venlig hilsen

Kamilla

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hudterapeuten:

Hej Jan

Der skal være en god advance på produkterne. Hurtig levering. Mulighed for køb af små batch.

Jeg er ikke interesseret i MLM, synes advancen er for lav. Men fortæl mig hvad du kan tilbyde:)

Venlig hilsen Kamilla

Jeg har kun 100% rene produkter som kan sammensættes efter ønske og behov. Avancerne er gode, private label er ikke noget problem, men ikke mindst er historien der følger med god og sand Smile

Skriv en privat besked til mig med telefonnummer, så kan vi tage en snak om hvorvidt det er den slags produkter du kan anvende.

Der er ikke tale om MLM - det er Allans produkter der er relateret til det.

 

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hudterapeuten:

Hej Allan

Jeg kunne godt være interesseret i Private Label, men er dog lidt usikker på om det kan lade sig gøre, når jeg kun bestiller små batch (max 12 stk), levering må ikke være mere end 2-3 dage og advancen skal være ca. 50-60%

Hej Kamilla,

Da private label produkterne bestilles i England, kan det ikke helt lade sig gøre med 2-3 dage - til gengæld er det også muligt at købe i bulk - således at du fx køber 1 liter af et produkt - og så selv putter på flasker. 

Avancen på de serier som jeg linkede til tidligere ligger på ca. 30 - 40%. Det er korrekt som Jan siger, at de har deres oprindelse fra et MLM-selskab, men det behøver ikke køres som MLM, og ud over avancen får du under alle omstændigheder også lidt provision af de ordrer du lægger i shoppen.

  

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kamilla
Jeg kan levere "over Night" og avancen er god. Jeg har en lækker rens der supplerer og forbedrer virkningen af Glycolic Skin Renew, og en fedtfri fugtighedsdagcreme med solfaktor 30 UVA/B, grøn the, vitamin E og C, på bedding men skal have forretningen igang før jeg kan tage dem hjem. De er helt unikke! Jeg anbefaler indtil da at bruge en rens der passer til hudtypen, dog ikke en mælk da olie film ikke må efterlades, før Glycolic Skin Renew. Det samme gælder dagcreme, en fugtighedscreme der passer til hudtype. Min oplevelse er at huden normaliseres, tørhed forsvinder og natcreme bliver unødvendigt! En fordel jeg så med mit produkt ud over at det virker og er unikt, var at jeg ikke behøvede en serie men kunne bruge mine favoritter fortsat, desuden " forstyrer" det ikke make- up'en. Resultaterne taler for sig selv! Du kan foreløbig vælge at sælge rens og dagcreme med, hvis du har et favorit mærke.

Mange hilsner
Anette
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)