Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domaindirect.dk - GAAaaab!

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.

Jeg har med stor interesse fulgt med i denne debat, som er opstået på baggrund af vores tilbud på 1.000 MB gratis serverplads til iværksættere.

I DomainDirect.dk har vi en klar målsætning om, at differentiere os på hostingmarkedet. Oplevelsen hos os skal være, at et webhotel ikke behøver at være dyrt for at være godt, og man skal altid føle sig godt behandlet i vores Kundeservice.

Vi bestræber os altid på at blive en endnu bedre hostingleverandør, og vi er åbne over for ris og ros. Derfor vil jeg gerne sige jer tak for jeres mange kommentarer herinde! – Dem tager vi med os  i DomainDirect.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-04-2007 21:11:44
Forfatter: Torbjørn
Kære Aminoer.
Vi bestræber os altid på at blive en endnu bedre hostingleverandør, og vi er åbne over for ris og ros. Derfor vil jeg gerne sige jer tak for jeres mange kommentarer herinde! – Dem tager vi med os  i DomainDirect.dk.


Systemet er ikke vildt intuitivt, men supporten er godt nok hurtig :)
... det tog noget tid, at finde ud af hvordan man får koblet et eksisterende domæne til det webhotel man har. Derefter kunne jeg intet steds finde et link til kontrolpanelet, det er nu lige lykkedes. Så er næste opgave at finde ud af hvordan mine oplysninger skaffer mig adgang, eller om jeg helt mangler at få en eller anden mail.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Tommy.

Tak for din feedback :-)

Vi vil hurtigst muligt forbedre brugervenligheden på de punkter som du beskriver her.

God fornøjelse med dit nye webhotel!
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må jeg sige, den generelle holdning hos discount-udbydere plejer at være "vi ved bedst...hvis du siger noget andet sagsøger vi dig" det er rart at se at kritik, såvel negativ som positiv bliver taget til sig, det er sku rart at se kudos til jer for det :)

 / Mike

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er jeg i gang og det virker rigtig godt. Det er det bedste kontrolpanel jeg har set længe og der er en fire sider lang liste over applikationer, der kan installeres med få klik (alt fra Wordpress og andet blogsoftware til interaktive FAQ-systemer). Så på nuværende tidspunkt er jeg absolut positiv :)
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder jo spændende kan være at man bliver nødt til at oprette et domæne senere i dag, bare for at se.
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne du evt. Tommy poste nogle screenshots?
Side 5 ud af 5 (48 indlæg)