Jeg har med stor interesse fulgt med i denne debat, som er opstået på baggrund af vores tilbud på 1.000 MB gratis serverplads til iværksættere.
I DomainDirect.dk har vi en klar målsætning om, at differentiere os på hostingmarkedet. Oplevelsen hos os skal være, at et webhotel ikke behøver at være dyrt for at være godt, og man skal altid føle sig godt behandlet i vores Kundeservice.
Vi bestræber os altid på at blive en endnu bedre hostingleverandør, og vi er åbne over for ris og ros. Derfor vil jeg gerne sige jer tak for jeres mange kommentarer herinde! – Dem tager vi med os i DomainDirect.dk.
Dato: 07-04-2007 21:11:44 Forfatter: Torbjørn Kære Aminoer. Vi bestræber os altid på at blive en endnu bedre hostingleverandør, og vi er åbne over for ris og ros. Derfor vil jeg gerne sige jer tak for jeres mange kommentarer herinde! – Dem tager vi med os i DomainDirect.dk.
Systemet er ikke vildt intuitivt, men supporten er godt nok hurtig :) ... det tog noget tid, at finde ud af hvordan man får koblet et eksisterende domæne til det webhotel man har. Derefter kunne jeg intet steds finde et link til kontrolpanelet, det er nu lige lykkedes. Så er næste opgave at finde ud af hvordan mine oplysninger skaffer mig adgang, eller om jeg helt mangler at få en eller anden mail.
Det må jeg sige, den generelle holdning hos discount-udbydere plejer at være "vi ved bedst...hvis du siger noget andet sagsøger vi dig" det er rart at se at kritik, såvel negativ som positiv bliver taget til sig, det er sku rart at se kudos til jer for det :)
Nu er jeg i gang og det virker rigtig godt. Det er det bedste kontrolpanel jeg har set længe og der er en fire sider lang liste over applikationer, der kan installeres med få klik (alt fra Wordpress og andet blogsoftware til interaktive FAQ-systemer). Så på nuværende tidspunkt er jeg absolut positiv :)