Hej Mark hvis du kopier teksten fra en mail, og indsætter den i en anden, kommer afsender adressen altså ikke med. Du kan selvfølgelig heller ikke være sikker på at din signatur kommer med, men hvis den gør, så er det rart at adressen er med. Jeg har førhen haft en medarbejder til at gennemgå flere indkomne mail, fra flere forskellige personer og sorteret i data, sendt det som jeg var interesseret i videre til mig i en samlet mail. Så er det rart at have kontakt info til brug med det samme. Hvis det var min omsætning der evt. kunne afhænge af om der er mail i min signatur ville jeg ikke være i tvivl. Når det er sagt, har jeg idag heller ikke mailadresse i min signatur. Men hvis jeg sender noget tilbuds materiale til en større koncern, vælger jeg altid at sætte den ind alligevel. bare for en sikkerheds skyld. KMosen |
kmosen:hvis du kopier teksten fra en mail, og indsætter den i en anden, kommer afsender adressen altså ikke med.
Du kan selvfølgelig heller ikke være sikker på at din signatur kommer med, men hvis den gør, så er det rart at adressen er med.
Det kommer an på hvor meget man kopiere. Hvis man kopiere afsender feltet med, så kommer det med - Gør man ikke så kommer signaturen nok heller ikke med. Anyways synes jeg det er overflødigt hvis man har sit telefonnummer med i signaturen.