Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kort og godt - Hvad er en god e-mail signatur?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

hvis du kopier teksten fra en mail, og indsætter den i en anden, kommer afsender adressen altså ikke med.

Du kan selvfølgelig heller ikke være sikker på at din signatur kommer med, men hvis den gør, så er det rart at adressen er med.

Jeg har førhen haft en medarbejder til at gennemgå flere indkomne mail, fra flere forskellige personer og sorteret i data, sendt det som jeg var interesseret i videre til mig i en samlet mail.

Så er det rart at have kontakt info til brug med det samme.

Hvis det var min omsætning der evt. kunne afhænge af om der er mail i min signatur ville jeg ikke være i tvivl.

Når det er sagt, har jeg idag heller ikke mailadresse i min signatur.

Men hvis jeg sender noget tilbuds materiale til en større koncern, vælger jeg altid at sætte den ind alligevel. bare for en sikkerheds skyld.

KMosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kmosen:

hvis du kopier teksten fra en mail, og indsætter den i en anden, kommer afsender adressen altså ikke med.

Du kan selvfølgelig heller ikke være sikker på at din signatur kommer med, men hvis den gør, så er det rart at adressen er med.

Det kommer an på hvor meget man kopiere. Hvis man kopiere afsender feltet med, så kommer det med - Gør man ikke så kommer signaturen nok heller ikke med. Anyways synes jeg det er overflødigt hvis man har sit telefonnummer med i signaturen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fedt, hvis der også er et link til en god firma facebook-side. Jeg trykker tit på sådanne links og synes godt om firmaets side, hvis de har leveret god kundeservice. :-)

Ha' en god aften! :-)
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Fed signatur, der er dog et minus ved den, det hele er i et billed. Brugervenligheden er nogen gange også vigtigt, det syntes jeg ihvertfald.

Det er SUPER med det meget personlige, og det sætter jeg stor pris på selv, men jeg ville selv klippe min signatur lidt mere op, så mine kunder og kontakter kunne indhente data'en meget lettere.

/ Michall

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Comunize:

Hej Brian

Fed signatur, der er dog et minus ved den, det hele er i et billed. Brugervenligheden er nogen gange også vigtigt, det syntes jeg ihvertfald.

Det er SUPER med det meget personlige, og det sætter jeg stor pris på selv, men jeg ville selv klippe min signatur lidt mere op, så mine kunder og kontakter kunne indhente data'en meget lettere.

/ Michall

Tak. Kan der naturligvis være lidt om mht. opdeling. Men synes jo modtageren jo har min data i og med det er en email, der er modtaget fra mig. Og signaturen linker til hjemmesiden.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tør næste ikke poste den, efter at have læst tråden, men hagl mig bare ned med noget feedback, syntes i hvert fald den er simpel og uden grafik.

Venlig Hilsen
 
 © Gatewayshop™ www.gatewayshop.dk  e-Butik med gadgets og smartphone tilbehør!

v/ Frank Rasmussen – Tjørnevej 3.– 8900 Randers DK
Mobil: +(45) 60149050 CVR:21439444
Kontakt: info@gatewayshop.dk 

Besøg os på facebook http://www.facebook.com/Gatewayshop.dk

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Synes bestemt også denne tråd er interessant :)

Sådan ser min nuværende signatur ud
 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se mange af jer har en imagefil i jeres signatur, er det muligt i gmail and indsætte sin eget logo, da jeg udelukkende bruger gmail pro business løsning.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen..

Jeg får jo lige lyst til at tilføje at vi gør det muligt at have grafik uden at det modtages som "vedhæftet" filer og opfattes som "spam".. mailsuit er programmeret til at håndtere billeder så det modtages korrekt i alle email systemer .. og så kan du centralt ændre indholdet ho alle i firmaet når du har nogle gode tilbud eller kampagner.. super smart :-)

 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)