Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Officelt åbnet!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas.............Du burde jo næsten græde over disse fejl på denne side!'

@Yupsdk........Jeg kender selv til hård kritik om skrivemåde opsætning billeder osv.
Mit første inftryk var egentlig ok, indtil jeg læste alle stavefejlene. Teksterne er noget du helt sikkert skal have hjælp til. Der er masser af AMINOS som kan hjælpe dig, UDNYT dette!
At du prissætter dine ydelser syntes jeg er fuldstændig ok. Du har lagt bunden, nu skal du bare have pyntet lagkagen. Held og lykke

En rigtig god dag til alle AMINO´s

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det noget lort?

......

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Webartisten:

Hvorfor er det noget lort?

Nemt spørgsmål. Surftown kan ikke altid tage den nyeste version af Wordpress da de ikke er opdateret til Mysql 5. Deres oppetid er forfærdelig. Mange problemer med Webmail, og kundeservice. Har ingen grund til at anbefale dem, når der findes så mange andre gode.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

@Thomas.............Du burde jo næsten græde over disse fejl på denne side!'

@Yupsdk........Jeg kender selv til hård kritik om skrivemåde opsætning billeder osv.
Mit første inftryk var egentlig ok, indtil jeg læste alle stavefejlene. Teksterne er noget du helt sikkert skal have hjælp til. Der er masser af AMINOS som kan hjælpe dig, UDNYT dette!
At du prissætter dine ydelser syntes jeg er fuldstændig ok. Du har lagt bunden, nu skal du bare have pyntet lagkagen. Held og lykke

En rigtig god dag til alle AMINO´s

Jeps - det er tæt på! But what can you do? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Webartisten:

Hvorfor er det noget lort?

Nemt spørgsmål. Surftown kan ikke altid tage den nyeste version af Wordpress da de ikke er opdateret til Mysql 5. Deres oppetid er forfærdelig. Mange problemer med Webmail, og kundeservice. Har ingen grund til at anbefale dem, når der findes så mange andre gode.

Det er da noget tid siden, Surftown opgraderede til MySQL 5.2. Kører fint seneste udgave af Wordpress. Men jeg er enig med dig i, at der er bedre webhotelleverandører på dansk grund at vælge mellem.

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, mente jeg til mit tidligere design :P

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yupsdk

Ved første øjekast er din side pæn og flot. Men da jeg begyndte at læse dine tekster, blev jeg overrasket over formuleringerne og stave/komma-fejl.

Et lille citat fra din forside:
"Velkommen til NewCashInc, vi vil hjælpe dig med at få dig en rigtigt god hjemmeside, dette menes med at laver dit design, sætter dine CMS systemer op, SEO optimere din hjemmeside. Med denne hjælpe kan man ikke gå helt forkert på marked."

Jeg er ikke dansklærer og har med garanti også stavefejl her og på min egen site. Men i citatet ovenfor ser jeg mange fejl, som uden tvivl ville få mig til at lukke din side ned og finde en konkurrent.

Jeg vil råde dig til at få læst korrektur på dine tekster hurtigst muligt, da det virkelig skaber utroværdighed.

Jeg køber stort set alt over nettet for tiden og hvis siden bare som det mindste, gør mig usikker, finder jeg en anden at handle hos.
Kom jeg ind på din side som kunde, ville jeg ikke blive skræmt væk før jeg begyndte at læse dine tekster. Det er fedt med at godt design, men det er jo teksten der i sidste ende sælger. :)


Rigtig held og lykke med det!

Casper

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes ikke helt det spiller at du har lanceret sitet for et par dage siden og den første post der er på din blog,  står der så du har lukket… så ville jeg hoppe langt væk… så bør du have ventet med at lancere sitet eller i mit hoved ikke lave den første post på sitet at du har lukket… og når jeg blot tjekke roverskriften tænkte jeg som  det første at du nok havde lukket firmaet helt

og så bør du måske vise mere at du kan finde ud af wordpress og design, det siger jo intet dit site pt., og virker ikke gennemarbejdet. og hvis dit eget site ikke fungerer, ja så tror jeg heller ikke du vil sælge så meget

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)