Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig fik vi sitet op!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg og en ven har i lang tid gerne ville starte en lille side med nogle musik nyheder osv.

Vi fik endelig taget os sammen og har nu sat det op!

Dog mangler vi lige at lave pæne urls, men der er fejl hos vores webhost(har snakket med support og han sendte det videre til 2nd level support noget)

Og mangler lige at skrive "om" teksten færdig :P

Siden er:

Bibtonen - Musik nyheder og meget mere! 

Hvad synes i om den?

Mvh Jacob

(Har smidt i Cafe og Hygge, ved ikke lige hvor den skal være... Ellers så bare flyt den admin :P )

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Hvis i vil starte et website op, som skal oplyse, informere og formidle nyheder omkring musik - så vil jeg anbefale et redesign af jeres website.

Jeres nuværende design signalere på ingen måde dét, som i gerne vil. Det betyder med andre ord, at i rent visuelt ikke rammer jeres målgruppe - og i derfor forsvinder i mængden.

Med venlig hilsen

Mads Zeneli

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også andet end musik, der er sjove film, og tips og tricks osv...

Ved ikke hvad det ellers skal være(designet) Da vi går efter en hel del kategorier og en stor gruppe personer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100% enig med Mads.. Det er nok den underligeste hjemmeside jeg har set længe? Hvad er den lavet med cms? Meget rodet side.. Og mange videoer/billeder virker ikke.

Meta Keywords? Fuldkommen ligegyldig.. Du kan lige så godt smide dem ud på din forside.

En menu hvor at (F)orside ikke står med stort?

Ærlig talt så ligner det noget der har taget 17 minutter at smide op. Lig mere i det, og tag fat i jeres deisgner hjerner også giv den gas :-)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

må nok give de andre ret.. sitet giver ingen mening... forstår det som om, det skal være noget med musik... Øhmmm - hvorfor fortæller i så om et bookmarkingsite som "tophistorie"..?

Siden der hedder "Links" er venstrestillet... biptonen.dk = musik måske/måske ikke - jeg hælder nok til det sidste.

Fuck de url'er og få styr på konceptet, og hvad i vil.

Held og lykke med projektet..;-)

/Ulrik

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget hurtigt på siden, og designet for mig til at lukke igen med det samme, da det ser alt for uprofessionelt ud, hvor hvorfor skulle en side som ser uprofessionel ud kunne levere noget kvalitet info til mig? sådan tror jeg desværre de fleste tænker.

Jeres side ser ud til at være et site i selv har kodet fra bunden, i bør nok overveje at kigge på et færdigt CMS Joomla/Wordpress er bare 2 af dem, med mindre i har lavet jeres eget.

At blande kategorier som Musik, Film og Tips Tricks, kan jeg ikke se hvordan hænger sammen jo musik og film måske, men hvor pokker tips og tricks ind i billedet?

Der findes et hav af andre sites som klarer sig godt på Musik og Film markedet, hvis i skal have en change skal i nok vælge 1 kategori og lægge 100% arbejde i den.

Så alt i alt, syntes jeg i skal sætte jer ned og finde ud af hvilken kategori i skal lægge krafterne i, og tror i nok på det, så skal i have en designer ind over som kan lave et design som er interessant at se på og som fanger folk, for det gør jeres nuværende desværre ikke.

Mit synspunkt.

PS: linket i din signatur virker ikke, bare et lille tips

 

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Farvekombinationen er på ingen måde tiltalende.

2. Typografien passer hverken til jeres design - eller identitet.

3. Navigationen kunne godt bruge et facelift. Det er tilladt at være kreativ, hvis man vil ramme den målgruppe som i ønsker.

4. Grafikken indeholder 'grunge' - og det kan ikke kombineres med den nuværende designlinje.

5. Når i alligevel har været inde og hente et færdigt design på freecsstemplates - hvorfor har I så ikke valgt et design, som passer bedre til jeres "virksomheds" ansigt udadtil?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S.

Tillod mig som du nævte, at flytte indlægget til "Giv mig feedback på mit website"

/Ulrik

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik, Det er jo ikke kun musik...

Og vi er ikke de bedste til designs...

Men vi vil forsøge at lave lidt om på det

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg forslå enten

Themeforrest

eller

Elegantthemes

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)