Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Isxperia, nyt i DK med super produkter.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Søger du en extra indkomst så er isxperia sikkert noget for dig. Der er meget at fortælle om isxperia, det er startet i Europa denne månede.

Du kan begynde din forretning som free member eller vælge at blive distributør med det samme, ( du får din egen online web også som freemember men ikke samme muligheder som distributør, backoffice ).

Der er opstarts kampange på islift (hurtig ansigtsløft) denne månede som distibutør.

For at se produkter og se mere om Isxperia: www.isxperia.com/2all  hvis du vil være med tegner du dig op på samme link.

Hvis du har spørgsmål så bare ring eller mail til mig.

Hilsen Kent.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Isxperia:

Søger du en extra indkomst så er isxperia sikkert noget for dig. Der er meget at fortælle om isxperia, det er startet i Europa denne månede.

Du kan begynde din forretning som free member eller vælge at blive distributør med det samme, ( du får din egen online web også som freemember men ikke samme muligheder som distributør, backoffice ).

Der er opstarts kampange på islift (hurtig ansigtsløft) denne månede som distibutør.

For at se produkter og se mere om Isxperia: www.isxperia.com/2all  hvis du vil være med tegner du dig op på samme link.

Hvis du har spørgsmål så bare ring eller mail til mig.

Hilsen Kent.

Hej Kent

Bare lige til info, så er der nogle sprogfejl på hjemmesiden Smile

Ville tjekke Jeres flybilletter, men uden succes.

Når nu jeres priser er opgivet i $ betyder det så at produkterne kommer fra US og skal returneres til US? Og er produkterne godkendt til salg i DK (tænker her altomkost.dk).

Hvor længe har du brugt produkterne?

At starte en forretning op som free member syntes jeg i øvrigt er en rigtig dårlig ide, jeg har endnu ikke hørt om nogle skabe en forretning med succes, hvor opstarten har været gratis, i nogle brancher. Der er et alment udtryk der hedder fingeren på kogepladen (eller noget i den dur hehe), og der kan man jo kort sagt sige at en gratis hobbyforretning er noget lettere at opgive en når der er lagt en form for investering.

Hvad er det der gør at du vælger noget som er så usikkert, udfra at så stor en procentdel af de nye firmaer lukker, at priserne er i $, ingen kendskab i forvejen, begrænset support på dansk (her tænker jeg på at langt de fleste andre herinde, har uplines/sponsorer og hvad man ellers kalder det, som har stor succes).

Ja for at være ærlig forstår jeg slet ikke valget af nye MLM firmaer i DK, fordi jeg med lethed kan nævne en håndfuld eksisterende som har kæmpe potentiale, men ser frem til dit svar.

Mvh.

Martin

Fra Høng
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Sprog fejl, skyldes nok google translate hvis du bruger den, det står kun på eng indtil vider. Priserne står i $ ja, men der er lavet lager i holland og der kommer et i tyskland. Ja jeg kender alt til godkendelser, jeg har været med en del år med andet også.
Ja jeg ved at der en del ander firmaer der igang og det går godt for dem :-), men de har også været nye engang. Jeg kan bare godt lide at være med til at sætte noget i gang "udfordringer" :-).
Isxperia har været i gang med godkedelser et stykke tid inden der blev åbnet for Eu og de har fået "green pass"
Det er ikke nyt i US, kun uden for US og dem der står bag det ved hvad de laver ( jeg og min upline har direkte samtaler med ceo af firmaet ), det er heller ikke alle produkter der tilgænlige i Eu endnu og det ser man når man lokker ind på siden og vælger land.
Hvis du har tid vil jeg da gerne snakke med dig.

Hilsen Kent.
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Isxperia:
Hej Martin.

Sprog fejl, skyldes nok google translate hvis du bruger den, det står kun på eng indtil vider. Priserne står i $ ja, men der er lavet lager i holland og der kommer et i tyskland. Ja jeg kender alt til godkendelser, jeg har været med en del år med andet også.
Ja jeg ved at der en del ander firmaer der igang og det går godt for dem :-), men de har også været nye engang. Jeg kan bare godt lide at være med til at sætte noget i gang "udfordringer" :-).
Isxperia har været i gang med godkedelser et stykke tid inden der blev åbnet for Eu og de har fået "green pass"
Det er ikke nyt i US, kun uden for US og dem der står bag det ved hvad de laver ( jeg og min upline har direkte samtaler med ceo af firmaet ), det er heller ikke alle produkter der tilgænlige i Eu endnu og det ser man når man lokker ind på siden og vælger land.
Hvis du har tid vil jeg da gerne snakke med dig.

Hilsen Kent.

Hej Kent, ja jeg tænkte nok det var oversættelsen, så det var nu også mere for at gøre opmærksom på det. Nogle gange kan man stirre sig blind på tekst.
Ja alle har været nye, men forskellen er at dengang og nu, er jo at dengang andre kom på markedet var der stort set ingen med tilsvarende. Og kigger man på DK, så er vi stadig et fåtal af MLM folk udfra hvor mange vi rent faktisk kan være.
Jeg tænkte nok du havde været med tidligere, men godkendelser syntes jeg stadig ikke du svarer på. Nu er jeg absolut ikke selv inde i godkendelser, men vi har set eksperterne herinde udtale sig tidligere, hvor at der er stor forskel på at være godkendt i DK og EU. 
Tid til snak er der altid, men det er uinteressant hvis det skulle være en snak om at skifte.
/M
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Isxperia:
Hvis du har spørgsmål så bare ring eller mail til mig.

Godkendelser, logistisk, prissætning, levering.... ligner den klassiske "vi mener vi kan gabe over en masse markeder på engang"... men, historik har det med at slå så hårdt tilbage ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

husk vis oversætter til engelske på siden ikke bruge både danske ord og engelske ord , det er vist gået stærkere end selv mine stavefejl jeg ville være bekendt at lave og jeg er tros alt ordblind , men kan godt når 2 sprog blandes samme , så ret de fejl hurtigste muligt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent.

Hvad er et "Green Pass"?

Under alle omstændigheder skal produkterne anmeldes i Danmark, inden I må begynde at markedsføre dem, og jeg kan ikke finde produkterne over anmeldte kosttilskud!

Med venlig hilsen.

Anders

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner noget vi har set før. Tjen hurtige penge og ikke godkendte produkter. Rejserne virker rodet og man skal login for at få informationer. 

Jeg gætter et halv år så er det væk igen.... 

Fra Høng
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Keld.

Det er ikke hurtige penge, der er ikke noget der "falder ned fra himlen af sig selv ud man selv gøre noget, dem der tro man kan lave en forretning ude selv at gøre noget når ikke langt" Ja man skal logge ind det er rigtigt, men det koster ikke noget. Det stopper ikke om et halvt år, firmat er meget er meget seriøst om at sætte det i gang i Eu også, det har somsagt kørt et godt stykke tid i Us med stor fremgang.

Jeg er ikke så tit på her men skal nok prøve at besvare hurtigst muligt, ellers ring til mig.

Hilsen Kent
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isxperia.

Har I undersøgt om ingredienserne i produkterne, rent faktisk må sælges i Danmark? Jeg har ledt efter Isxperia i Fødevarestyrelsens database, men kan ikke finde dem. Da de forhandler kosttilskud, skal de lave egenkontrol og burde derfor figurere i systemet. 

Ligeledes kan jeg ikke finde informationer omkring det omtalte "Green Pass", så måske du kan uddybe.

Hilsen

Anders

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)