Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark er et godt land at være iværksætter i. :-)

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også der er beklageligt mange der brokker sig ret meget. Jeg tror det er vigtigt at huske at vi lever i et land hvor vi trods alt har haft rigtigt gode muligheder for at nå DERTIL, hvor vi har evnerne og kunnen til at være iværksættere. Der er lande med langt mindre skatter og færre afgifter, men hvor mange af dem der brokker sig måske aldrig var nået uden for landsbyen.

Når det er sagt mener jeg dog også at der er rigtigt mange ting, der kunne gøres lettere og smartere og især for iværksættere og etablerede virksomheder, men stop nu brokken, eller gå aktiv ind i politik eller en forening, hvis i vil have tingene ændret... det er jo lige præcis EN af de gode muligheder vi har i Danmark

Jeg kender desværre flere der er bitre over at de som nystartede firmaejere skal betale moms istedet for at afdrage på deres nye lækre Cayenne :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

jeg vil henstille den giver minus give et svar desuden er visse regler på amino.dk imod dette her , at bare give læse vis minus især uden at svare 

Reglerne er lavet for os iværksættere så vi kan alle være her og lære mere http://www.amino.dk/forums/t/137126.aspx?PageIndex=12&#923306 og det skal være et godt sted at være

 kan forstå det er personlig grund gav minus men den salgs tråd du lavet skulle man have amino.dk plus for at lave , så den var lukket selv om jeg havde skrevet det i den tråd, lad være at give personlige stjerner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg vil henstille den giver minus give et svar desuden er visse regler på amino.dk imod dette her , at bare give læse vis minus især uden at svare 

Reglerne er lavet for os iværksættere så vi kan alle være her og lære mere http://www.amino.dk/forums/t/137126.aspx?PageIndex=12&#923306 og det skal være et godt sted at være

 

Så slap da af med den stjerne.. det er forfanden da bare en stjerne... det er da utroligt....

tuder du også over spildt mælk???

Og nej det er ikke mig, for jeg kan ikke give stjerner Hehe...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

jeg vil henstille den giver minus give et svar desuden er visse regler på amino.dk imod dette her , at bare give læse vis minus især uden at svare 

Reglerne er lavet for os iværksættere så vi kan alle være her og lære mere http://www.amino.dk/forums/t/137126.aspx?PageIndex=12&#923306 og det skal være et godt sted at være

 

Så slap da af med den stjerne.. det er forfanden da bare en stjerne... det er da utroligt....

tuder du også over spildt mælk???

Og nej det er ikke mig, for jeg kan ikke give stjerner Hehe...

nej da det ved jeg denne gang ikke var , men nu kender jeg grunden på grund , jeg skrev man skulle have  plus medlem i vis ønsker at sælge noget opdaget hvem det var og kunne derved se det var en personlige minus stjerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fatter ikke hvorfor du går så meget op i de stjerner...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg vil henstille den giver minus give et svar desuden er visse regler på amino.dk imod dette her , at bare give læse vis minus især uden at svare

Ødelæg ikke tråden ved at gøre den til en debat om ligegyldige stjerner. Du er plusmedlem og kan se hvem der giver dig de dårlige stjerner og så kan det klares via mail.

og lad os så komme tilbage til emnet.

På mange måder er danske iværksættere ganske gevaldigt forkælet og på andre områder haster vi langt bagefter.

 Eksempelvis finansieringen for de små iværksættere er egentlig enestående med kom igang lån. Ordningen har bare ingen opbakning fra bankerne i Danmark. Samme støtteordning finder du ikke  Italien, men Italien har eksemeplvis af flere omgange fået EU-midler, hvor det er EU, som står som garant for lånene. Muligheden gælder også i Danmark, men foreløbig kan politikerne ikke finde ud af at administrere låneordningen - så pengene bliver i EU....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Neeeeej-da:

Fatter ikke hvorfor du går så meget op i de stjerner...

skrev også til bruger , men går meget op det , da man både har som de ikke forstår , men ikke skriver hvorfor og hvorfor er uenig , men fandt dog ud ad en hel 3 grund

Men lad os komme tilbage og lad os håbe frem over der kommer noget respons , så man kan lære noget.

Måske går meget op det , men min iver til at forstå altid hvorfor og lære altid noget motivere mig til at spørge hvorfor

skulle dog nok have skrevet en PM , men troet det var grundet noget helt forkert skrev og blev yderste motiveret i tråden til at finde et svar hvad kunne den anden mening være der gjorde  det først indlæg var helt forkert

undskyld det gik lidt hurtigt , men forstod lidt sent hvorfor minus , den må jeg klare over PM 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Husk at ca 90 % af folk der flytter ud fordi de tror græsset er grønnere et andet sted, vender tilbage til DK rimelig hurtigt.

Gør de virkelig?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danmark hjælper os rigtig godt i gang, men pisker os lidt undervejs. Bare fordi man tager det med oprejst pande, behøves man ikke være enig i at det er en god ting. Vi har rigtig gode opstartsmuligheder, men når successen begynder at melde sig, skal vi aflevere for meget af vores profit til staten. Det gør at danske virksomheder får svært ved at konkurrere globalt. Men virkeligheden er selvfølgelig at der hurtigt bliver oprettet et datterselskab i udlandet, og andre fine metoder tages i brug for at blive ligevægtig med udenlandske selskaber. Det tror jeg ikke ville ske så ofte hvis vores skattesystem var mere let.

Men jeg klager ikke, jeg er i opstartsfasen, så Danmark er god ved mig ;) 

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Men drømmen om at flytte til USA og så tro at pengene bare vælter ind fordi man har lært at lave et backlink og smide en adsense side op, den lever stadig :-)

Og mig der troede at vejene var belagte med guld i USA!!!Wink

I Danmark er iværksaettere på mange måder ganske priviligeret i forhold til udlandet. Vi er langt fremme med teknologi, internet og andre vidensbaserede produkter. I Italien er der eksempelvis stadigvæk langt under halvdelen af husstandene som har adgang til adsl, prisbelønnede e-shops laves uden tags mv for bare 2-3 år siden.

Italien er måske 5 år bagefter Danmark i relation til internet - og giver eksempelvis mulighed for at bruge "gamle" danske ideer på et endnu større marked end det danske.

/Henrik

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)