Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halv pris på webhoteller og virtuelle servere!

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

du vil da undgåeligt betale mindre for dine domænenavne hos DK hostmaster direkte fremfor, går ud fra, du køber dem hos gratisdns med en eller anden reseller aftale

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smith:
på pro plan

og med Pro Plan menes der?

Kan virkelig ikke se hvor fordelen lige skulle ligge ved at hoste hos en udbyder med servere udenfor danmark, omsætning under 50.000 (dvs der tjenes ingen penge = ingen incitement for at lave et ordentligt produkt) og hvor man skal betale mere eller mindre det samme for varen som hos et anerkendt firma, domænenavne sælger i for 99 kr, mere end dobbelt end hvad jeg/vi betalte sidst vi købte et nyt navn.

fint nok at være iværksætter og have en masse gode ideer, problemet er bare at de fleste typer "virksomheder" som disse lukker og slukker temmeligt hurtigt med kunden som offer. Lav det dog ordentligt eller lad dem der ved hvordan det skal laves gøre disse ting.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren: Hvis man ligger alle beløbene sammen, vil vi miste penge på at bestille dem hos DKHM, derfor gør vi det på en anden måde, og det er vi altså ikke de eneste der gør Wink

Hvor læser du henne at vi tager 99kr. for et domæne?

Vores .dk domæner koster 62,50kr., .com, .org og .net: 78,13kr.

Altså billigere end hos gratisdns og nogle andre udbydere.

Nu har virksomheden kørt små 2 år, og der kommer kun flere kunder til, og vi har ikke ret mange utilfredse kunder, og slet ingen planer om at lukke ned, da det hele kører ganske godt lige pt.

Og så synes jeg snart det er på tide vi holder alt det offtopic ude af tråden. Du er velkommen til at skrive mig en mail på frederik@directhost.dk hvis du har lyst til at diskutere det nærmere.

Mvh.

Frederik Nielsen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at svare på begge indlæg.

Da vi hostede, købte vi til 36,- hos en udbyder som ville lade os så frem til billig pris. 

Omvendt kan du for 25.000,. også købe mange danske domæner 694 faktisk. Så hvis du ikke når det antal domæner/kunder kan det jo ikke betale sig.

pro plan mener jeg professionelt plan. Vi solgte dog netop af samme grunde som beskriver længere nede..

Jeg er helt enig i at som minimum for at kunne tage seriøst rammer man et CVR, beviser en kundekreds eller 1-2 regnskasår for at være bæredygtig i det jeg idag kalder en ( undskyld ) luder branche ! 

Vi er meget enige om at man burde placere sit grej i DK, men det kan blive en diskussionstråd de næste mange dage frem og det er ikke min mening at ødelægge en tilbudstråd.

Jeg gjorde det pga. reklame til anden side. ( dermed burde Direct Host ) også være seriøse, skrive på hvilken adresse de holder til... Og det gør jeg fordi jeg tænker på NeedHost scenariet, da deres tyske servere pludselig ikke var tændte mere pga. ubetalt regninger og ingen fortjeneste på produkterne.

Men folk forlanger jo idag også alt for 5,- pr. måned

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var unitlink's prisliste jeg fik kigget på, min fejl.

"ganske godt", med en omsætning på under 4000 om måneden har vi vist ikke helt den samme opfattelse af "ganske godt", men lad det nu ligge :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren: I forhold til hvor meget reklame vi har lavet (ikke ret meget) og den generelle fremgang samt status på økonomien er det ret godt. Men lad os ikke diskutere det.

@Smith: Vi kommer ikke til at opleve NeedHost scenariet, da vi er placeret i et stort hostingcenter der ikke bare lige går konkurs, samt at vi altid tager backup til en ekstern lokation vi har 100% kontrol over.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smith:
Omvendt kan du for 25.000,. også købe mange danske domæner 694 faktisk. Så hvis du ikke når det antal domæner/kunder kan det jo ikke betale sig.

de 25000 er ikke en udgift men et depositum.

"luder branche" er det kun fordi der er nye små udbydere der dukker op konstant og forsvinder ligesåhurtigt igen med kunderne som offer med mistede data, mails osv osv, dem der er i branchen og har været der længe (havde mit eget hotel for over 10 år siden) er der stadig og dem hører man ikke meget fra.

5 kr om måneden, lad os sige at du har 5000 kunder, så er det kun 25000 om måneden, dækker jo ikke engang 1 lønning dertil kommer serverdrift osv osv osv.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Nielsen:
@Smith: Vi kommer ikke til at opleve NeedHost scenariet, da vi er placeret i et stort hostingcenter der ikke bare lige går konkurs, samt at vi altid tager backup til en ekstern lokation vi har 100% kontrol over.

NeedHost gik konkurs.. Ikke deres host... de betalte ganske enkelt ikke deres host.. http://newz.dk/haab-for-nogle-needhost-kunder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@Smith: Det var da noget af en tone du har valgt at ligge for dagen. Du sidder simpelthen og kalder min virksomhed for useriøs og jeg ved ikke hvad. I stedet for at sidde og spille 5 år skulle du måske droppe tuderiet og kigge lidt grundigere på vores hjemmeside. Nu sidder jeg tilfældigvis og kigger på min egen hjemmeside og kan forsikre dig om at der står både CVR, adresse og direkte kontakt mulighed med en kontaktformular.

Jeg ved ikke hvad dit problem er, men jeg bryder mig ikke om din måde at håndtere andres tilbud på. At vi har en kunde som smider et indlæg i denne tråd, skal da for helved ikke gå ud over vores firma? Ellers kan vi da hurtigt komme ud i en slem omgang dårlig omtale! Jeg tror næppe du er interesseret i sådan en omtale, som du har postet om Unitbyte. Hvis der er noget her som er svært at tage seriøst, så er det dig!

Det er ikke for at ødelægge trådens emne! Jeg bliver bare sur når jeg møder dårlig omtale fra en person der ikke ved hvad han snakker om.

Du behøver heller ikke at fortælle mig at jeg lige har sat det ind! Så skal jeg sende dig en protokol med en oversigt over vores trafik til FTP'en! 

Fortsat god vind! 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Andreas: Fint at du argumenterer for dit firma, men kunne du ikke have gjort det i en PM til smith istedet? Wink

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)