Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg mig en Konge Blog !

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, den popper bare frem når man søger blog - men nu er det jo også Google's egen:D

Udover..

På min blog, kunne jeg godt tænke mig komplet side annoncering. Altså pakke bloggen ind i en temareklame.
Ligesom Mashable eks:
http://mashable.com/advertise/

Ville jeg eks. kunne gøre det med Wordpress?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha, ha. Ja, det er jo ikke så mærkeligt.

Sagtens. Det er kun fantasien, som sætter grænser - alt kan laves i Wordpress :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Manageren:
På min blog, kunne jeg godt tænke mig komplet side annoncering. Altså pakke bloggen ind i en temareklame.
Ligesom Mashable eks:
http://mashable.com/advertise/

Ville jeg eks. kunne gøre det med Wordpress?

Ja, det vil du. Hvis der ikke allerede findes et plugin til det (og det ville undre mig, hvis ikke der gør), så kan ethvert webbureau med respekt for sig selv lynhurtigt udvikle det til dig, og tilpasse det til det tema (udseende), som du har aftalt med dem, at du skal have på din side.

Jeg melder mig i koret af folk, som anbefaler Wordpress. Jeg har bygget nogle sites i det efterhånden og er kæmpe fan (set fra både et teknisk og kontekstuelt synspunkt). En af mine venner har fx http://bergholt.net/gastronomi/ som jeg synes er et fantastisk eksempel på, hvad wordpress kan levere.

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er... Men jeg tror, at du skal bekymre dig mindre om teknologien, og mere om indholdet. Få fat i et webbureau som virkelig har styr på deres kram, og lad dem finde ud af HVORDAN det skal løses. Så kan du nøjes med at fortælle hvad du vil have, og fokusere på din blog :-) Selv hvis du vil "gør-det-selv-selv", så vil jeg stadig anbefale at du kigger nærmere på Wordpress. Nemt at komme i gang med og utrolig fleksibelt. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er konge! :) Jeg bruger det altid til blogs og præsentationssider/firmasider.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Manager

Hvis du vil tjene penge på din blog, så drop reklamerne. Selv de store aviser - EB politiken osv. har problemer med den businessmodel.

Heldigvis er der gode alternativer! De kræver at du opbygger en læserskare af købere.

Og så er der forskel på annoncering: Ville du bruge adsense? Eller banner reklamer? Den første er den letteste, men jeg har ikke hørt om nogen der tjener noget ordentligt på det. Den anden kræver at du er i stand til at sælge bannerne til nogen. (Er du det?)

Så tilbage til læserskaren.

For eksempel: Lad os sige du har en fast flok af coaches der læser din blok hver uge, og du opdager at de alle tager på træningstur med deres team en gang imellem. Så kunne du finde det bedste sted til dem, og skaffe dig en provision af ejeren. Og så anbefale til læserskaren, der har tillid til dig fordi de syns godt om din blog.

Eller du kunne gå i join-venture med en af de dygtigste coaches, anbefale ham på din blog til de andre. Du kunne give læserne et godt tilbud på personlig træning, så de kan give dig nogle penge, og blive endnu dygtigere.

Men hvem ved hvad læserne vil have?

Søg på google: "content marketing" så får du flere af den her slags tanker til at tjene på din blog. Efter at du har opbygget en læserskare!:)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for rådene Jacob

tjek Footballbizz.com

Det er så langt jeg er nået:) 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Byg din blog i wordpress, jeg skal gerne sætte det gratis op for dig hvis du har en server.

Køb et fedt blog tema på teamfortress eller andet for MAX 20$

Dvs. du er kørende for 20$ + fx. hosting hos one.com for <20 kr. mdr.

Det behøver ikke være dyrere ;) SEO mv. kan altid komme - mit råd er at fokusere på content i stedet for at investere penge i det andet, i starten!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)