Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SmartCovers.dk - at markedsføre sig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

God aften til alle Aminoer!

Jeg har lige fået en virksomhed til at lave min nye webshop - SmartCovers.dk. Og jeg er super tilfreds med resultatet

Som navnet antyder sælger vi covers til smartphones. Vi slår os på prisen, som ligger et godt stykke under vores konkurrenter. SEO har jeg ikke fokuseret ret meget på, da jeg synes det er en umulig opgave at slå de andre i samme branche på dette punkt.

Derfor har jeg brugt Adwords-gavekortet på 400 kroner til at sparke gang i salget. Forstår dog ikke hvorfor de fleste klik stammer fra "Displaynetværket" og ikke "Søgning". Screendump. Nogen der er villige til at forklare?

Ud af i alt 127 klik, har jeg altså kun haft 2 salg, hvilket under mig en del. Er der mon en venlig sjæl, der kan komme med en forklaring til denne problematik?

Hvad kan jeg ellers gøre for at øge salget på siden?

Udover dette ville det selvfølgelig være fedt med noget feedback - det kan man jo altid bruge Wink

De bedste hilsner

Frederik

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Har du kun 1 cover på hele siden?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Frederik,

Try add some more products

remember to link your adwords ads to your landing page (a product page) and not the homepage.

Good Luck!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i samme båd. Kan egentlig godt lide siden, men når man finder ud af at du kun har 1 produkt, virker siden ekstremt useriøs. Så igang med at få nogle varer på.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg starter et nyt online magasin i midten af oktober - her kan du få gratis markedsføring af din webshop

Læs mere om konceptet her 

http://www.amino.dk/forums/t/138235.aspx

Du kan se foreløbelig testversion ( ikke færdig endnu . men du kan få et indtryk af ideen og konceptet bag )

www.maxr.dk/wordpress/wordpress/

Venligst 

Max Rogild

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback.

Jeg har netop bestilt to partier varer. Covers til hhv. iPhone (Plastic) og Samsung Galaxy. Endvidere vil jeg implementere de enkelte farver som et produkt i sig selv, for at få flere produkter på siden. Hvad synes i om den idé?

Frederik

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at slå indholdsnetværket fra og koncentrer dig om søgninger i første omgang. Når du har styr på søgedelen, så kan du begynde med indholdsnetværket, men det er alligevel en fordel at adskille de 2 ting allerede på kampagne-niveau.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)