Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop opbygning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej er der nogle der kan hjælpe med priser det ned nævnte til en shop, evt. nogle komme med et bud på det? 

Ordre


Kunden ligger en ordre i kurven, og kommer ind i indkøbskurv, og videre til leveringsoplysninger, og videre til betaling, og videre til godkend, og videre til ordrebekræftelsen, som både kommer som pop-up windue, og bliver sendt til kundens e-mail, og kunden for så en e-mail med at vi har modtaget ordren, og senere modtager kunden et track & trace nr., både i en e-mail, og i en sms,




Bogføring


Bogføres med det samme når kunde har lagt en ordre, og udskriver faktura, bilag. Samt ekspeditionsgebyret og betalingsgebyret hen sættes bl.a. til pbs, og postdanmark., og det skal kunne samarbejde med c5 navision, summa, og e-conomic, lableprinter mv., ligge så snart en kunde har lagt en ordre bogføres den, og bliver trukket fra lagerstatusens., man skal kunne indsætte sit eget design af fakturaen.


CMS


Kodningen skal ikke være i table, html, men div, css, style, script, aspx, og siden skal kunne fungere med alle diverse Explorer, være søge optimeret, køre med flash, siden skal have en størrelse på ca. 1000 x 800 px,



Funktioner:



Kunne ændre i forsiden, drop down menu, fragtprisen, gebyr, pris, tilbud, kampagnepris, solgt, lagerstatus automatisk eller varebeholdning/bogføring, nyheder, forudbestilling, varekurv, step by step, logon system, reklamebanner, blog, forum, søgefunktion, online support system, kundeservice, informatiom, medlem, club, tip en ven funktion med både sms, og mail, nyhedsbrev funktion, statuslinjen kunne ændre teksten der, og i toppen hvor der fx står forside – Internet Explorer, kunne stå firmanavn – kategori: tekst – varens navn – varenummer, pris, mv.  



Lager



Varebeholdningen skal køre sammen med bogføringen, og der skal kun stå den er på lager og ikke på lager, men den skal
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en udvidet webshop.

 

Men tingene er da lagt ind i min to-do liste til mit eget system.

 

Jeg vil dog anbefale at kigge på e-conomics og se om du kan finde en webshop der kan snakke med det system.

 

/Niels

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
www.Dandomain.dk har da disse muligheder.

Pt. den bedste shop-løsning i DK efter min overbevisning.

 

Og der er lavet en del moduler til det .

 

 

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du søger en til at programmere det, kan jeg godt stille mig til rådighed. Skriv eventuelt til mig på bratsch@ofir.dk hvor jeg også kan fortælle lidt om mig selv.
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der slet ikke nogen der kan hjælpe mig, prøver igen.

 

Søger en der kan programere i asp/aspx, og der skal ikke bruges table, men div, id, style, css mv.

 

mvh

 

buster

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kode den i PHP
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, vi kan da også bygge den for dig, men det ville så også blive i php.

Men du skal da være velkommen til at skrive hvis du gerne vil have et tilbud. (psj@taketwo.dk)

Mvh Peder

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ekspert i .NET 2.0 og tør godt kaste mig ud i det projekt. Derudover er jeg velbefaren inde for SEO og kan lave en god butik til dig.

 

Du kan kontakte mig på 25901234 eller PM her eller mail niels.henriksen @ netopcom.dk

 

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Buster,

Det kan vi naturligvis lave

Hvorfor skal der være så mange integrationer, er det noget du selv skal bruge?

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)