Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på enkel hjemmeside til nyt servicefirma

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det er muligt at jeg er lidt sent ude - men jeg er næsten lige blevet færdig med indtil.nu - hvor jeg har lavet alt det grafiske, og skrevet al teksten. Har også lavet sider som iwant.dk - lilleunivers.dk - skipper.fo, hotelhvidefalk.gl

Jeg vil kunne lave en hjemmeside til dig for 3000 kr. Jeg plejer at bruge enten Wordpress eller Joomla som udgangspunkt. Foretrækker du noget endnu mere enkelt, er det naturligvis også muligt.

Jeg er rimelig perfektionist, og kan blive ved på et helt skræmmende niveau, indtil du er tilfreds.

mvh

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet,

Det ser egentlig ikke ud som om du har brug for flere webdesignere, men jeg vil også gerne tages i betragtning.

Min hjemmeside er www.tinocordes.dk, men jeg er lige på vippen til at lancere min nye hjemmeside, så du er velkommen til kigge dér også. På hjemmesiden vil du se, at jeg tager 5.995 kr. for en hjemmeside, men der følger lidt ekstra ting med. Tag et kig på det http://ct-watches.dk/tinocordes/rabatpakker#webbasic

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vi har sendt dig en PM

Billige seo pakker

Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

helt i orden Kenneth   Smile

det du nok skal tage stilling til er, om du selv har et ønske om at lave en vis vedligeholdelse af din side, eller om du vil være afhængig af en programmør eller "fancy" værktøjer.

Min webside er lavet via HTML, og da jeg fik det første udkast til den, havde jeg ingen anelse om, hvordan man gør. Hvis man kan bruge et tekstbehandlingssytem og har en smule IT-snilde, så er HTML relativ simpelt at styre - og specielt hvis man som du kun har behov for noget enkelt og billigt, så er det en fornuftig vej at gå - jeg havde samme udgangspunkt. Jeg er i øjeblikket ved at grave mig lidt mere ind i materien, og jeg har da også planer om at udvikle min hjemme side i en mere professionel retning. 

Kontakt mig gerne, hvis du har behov for mere sparring.

mvh

Gerhard

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne lave den til dig. Jeg laver altid firmaside og blogs i Wordpress da det er det nemmeste at bruge i hverdagen. Der er logisk og nemt at gå til. Derudover leverer jeg altid mine Wordpress sider med professionelt tema, minikursus osv.

Du kan se referencer her http://blogeksperten.dk/referencer/

Og udtalelser her http://blogeksperten.dk/det-siger-kunderne/

Jeg underviser også i Wordpress på IBC 

Så er der lidt links at kigge på hehe :)

Du må meget gerne kontakte mig på kontakt@blogeksperten.dk hvis du vil have et tilbud.

Vh

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)