Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nej tak! Det ligner et pyramide-koncept!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Strukturen i en hvilken som helst større virksomhed penslet ud - fra top til bund ;-)

Det koncept må vi hellere holde os fra... ligner mistænkeligt meget et pyramidespil ;-)

God uge "outthere" ;-)

Lasse

Free Spirits Network

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hel Lasse

Jeg synes faktisk godt om de fleste af dine indlæg, men den her fætter jeg ikke lige, hvor du vil hen med.

Det du skitserer her er jo en gammel kending og det har jo stort set aldrig været anderledes ( altså opbygning i pyramidestruktur)

Det ved selv det mest indldte MLM/NM modstandere, men spurgt om en forklaring på, hvad er forskellen, så har de været mig svar skyldig indtil nu. Jeg må jo konkludere, at de ingen fornuftig svar har.

God uge til dig også

Michael

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

En klassiker, men forstår ikke hvor du vil hen med det?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Dullweber:

Jeg synes faktisk godt om de fleste af dine indlæg, men den her fætter jeg ikke lige, hvor du vil hen med.

Det du skitserer her er jo en gammel kending og det har jo stort set aldrig været anderledes ( altså opbygning i pyramidestruktur)

Vil såmænd ingen steder hen med indlægget - men faldt over illustrationen i anden underholdende debat - og deler den således i netop denne kategori på Amino - ikke for debat, men måske snarere som det "illustreret punktum" for et emne som er unødvendigt at debattere: Strukturen ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo bare et komisk indslag.. 

Thumbs up 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Pyramide virksomheder!

Jo jo - den er god nok - de der mener at NetWork Marketing alene har noget at gøre med pyramider - gøres her ved igen opmærksom på, at alle virksomheder er organiseret således og følgelig har noget at gøre med pyramider - ledelses -og produktionspyramiden er en struktur vi alle kender.

Så NetWork - marketing - go on - vi bliver flere og flere der indser det fantastiske i denne forretningsform og markedet bliver større og større idet vi her i finanskrisen alle tilbageholder de lidt større investeringer og det kompenserer vi så for ved at ofre lidt mere på det personlige plan med gode kvalitative og sunde vare.  Wink

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

De fleste virksomheder er dog indrettet sådan at man ikke får penge for at ansætte nye medarbejdere. Desuden kræver de fleste virksomheder heller ikke at medarbejderne køber et større vareparti for at få jobbet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jeg må smide den simple - men enkle forklaring på Network Marketing vs. starte egen virksomehed/traditionel iværksætteri (ikke ANSÆTTELSE):

In business for YOURSELF, but not BY YOURSELF ;-)

God uge outthere!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)