Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing in-fight: Vemma vs. Xango

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

StormDk:

Hej,

Det lyder spændende. Jeg er lige blevet kontaktet af en god bekendt som ville have mig med i Vemma Danmark da jeg kva mit store netværk har været med til/eller blevet tilbudt en del af disse "netværkssalg" som har været i dk de senere år.
Men jeg lod mig forstå at Vemma i dk er ret nyt? Er dette ikke korrekt?

Jeg er også blevet kontaktet vedr. en anden række produkter som gør sin entre her i dk snarest.

Så der er åbenbart gang i disse forretninger p.t. Smile

Hej StormDk

Jeg kender kun Vemma af navn herindefra og så fordi jeg kan se de er i finalefeltet til en af Stevie priserne (mit firma kan vinde en pris for 3. år i træk). Men udfra trådens alder, så har man da i hvert fald kendt til det i DK i mange år.

Netværkssalg syntes jeg dog er et ord der ikke helt rammer forretningsformen, for jeg mener ikke det som sådan handler om at sælge produkter videre i sit netværk (det gør det i hvert fald ikke for mig og det firma jeg er i).

Der er i år kommet stor gang i denne type forretninger, og selv de etablerede i DK har store store fremgangsmuligheder. Jeg får ugentligt invitationer til "nye" som snakker om det fede ved at være med i starten til at bygge noget op. Men jeg tror ikke folk har kigget seriøst på de muligheder som allerede er i landet, hvor hele setup er gennemklart til hele landet.

God vind hvad enten du vælger Vemma eller en af de andre forretninger, har du en "bedre halvdel", så kan det i øvrigt være en god ide at have hende med til et møde, så der er 2 sæt øjne og 2 sæt ører der vurdere den forretning i får præsenteret. Det kan godt være frustrerende at komme hjem med en ide man er vild med, og så blive skudt ned af kæresten/konen/manden fordi denne ikke har samme mængde info som en selv...

Dbh.

Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

StormDk:
Men jeg lod mig forstå at Vemma i dk er ret nyt? Er dette ikke korrekt?

Det er ikke korrekt. Vemma var første gang ved at forsøge indtog i Danmark i 2007 via et team herhjemme som tog udgangspunkt i hollandsk upline. Der blev hypet en del - og der blev osse kørt en del folk ind - men der fulgte ikke volume med - så det faldt hurtigt til jorden igen.

I 2007 havde Vemma fået den underlige gimmick at man skulle blande to juicer - den ene smagte ganske enkelt grimt - den skulle så blandes med den anden... det var sådan en gimmick for at skille sig ud fra de andre med juice produkter... Det har de da heldigvis fundet ud af var en underlig idé ;-)

Omsætningstal og salgstal siden da taler så osse sit eget sprog... det er som de altid har haltet bagud ift. de ledende på markedet - og især ift. Xango.

Siden da har der været sporadisk aktivitet - fortsat gennem det hollandske upline.

Lige nu rasles der lidt med sablen igen - via et svensk team...

Så nyt og nyt... ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vemma er ikke udpint i Danmark, vores netværk i dk startede i 2010 fra
Sverige "Ambasssador Anders Karlsson" og ikke fra den Hollandske linie.
som startede op i Dk i 2007 
Jeg startede for 1 år siden og er Diamond i dag, jeg har desuden nået et
netværk på knapt 2000 personer i Italien på samme år.
Dk vil aldrig blive udpint for der er flere personer der fylder 18 år hver
dag end der er folk der starter i NWM, derudover har du over 50 lande at
bygge i.
Vores team har hovedsageligt koncentreret vores kræfter om
Sverige, Danmark, Norge, Finland,  Italien, Polen, England og Rusland.

I år bliver Danmarks år.

Forretningen er heller ikke bygget op på mange partner men i særdeleshed på
kunder
Men held og lykke med hvad du måtte beslutte dig for.

Mvh Jens Gordon

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jens Gordon:

Hej Martin

Vemma er ikke udpint i Danmark, vores netværk i dk startede i 2010 fra
Sverige "Ambasssador Anders Karlsson" og ikke fra den Hollandske linie.
som startede op i Dk i 2007 
Jeg startede for 1 år siden og er Diamond i dag, jeg har desuden nået et
netværk på knapt 2000 personer i Italien på samme år.
Dk vil aldrig blive udpint for der er flere personer der fylder 18 år hver
dag end der er folk der starter i NWM, derudover har du over 50 lande at
bygge i.
Vores team har hovedsageligt koncentreret vores kræfter om
Sverige, Danmark, Norge, Finland,  Italien, Polen, England og Rusland.

I år bliver Danmarks år.

Forretningen er heller ikke bygget op på mange partner men i særdeleshed på
kunder
Men held og lykke med hvad du måtte beslutte dig for.

Mvh Jens Gordon

Jens...det er vist en ommer Wink Går udfra at din besked er til Michael.

Mvh. Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Gordon:
Vemma er ikke udpint i Danmark

Det har nu heller ikke været debatteret... men snarere at selskabets presence ikke er "ny"

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vemma har været i EU i 6 år - heraf 4 år i Danmark så det er ikke nyt, hvilket er godt, da de fleste nystartede NWM firmaer ikke klarer 5 år.

Ingen har bare ikke før nu, hvor produkterne er blevet EU godkendte, formået at lave succes i DK.

Gammelt firma med en EU vækst på 395% fra 2009 - 2010 her af største delen i SV,Dk og Italien.

Jeg tror jeg lukker den her :o)

Jens Gordon

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Gordon:
Ingen har bare ikke før nu, hvor produkterne er blevet EU godkendte, formået at lave succes i DK.

Hmm, hvad mener du med, at de er blevet EU godkendte? Skal de sælges som fødevare eller kosttilskud i Danmark? Hvem er officiel importør? Er produkterne anmeldt? Er der etableret egenkontrol? 

Formoder at Vemma er et kosttilskud, og så er det forudroligende, at produktet ikke findes på listen over anmeldte kosttilskud, når selskabet har været i Danmark i 4 år :-)

Så helt lukket blev den ikke :-)

Hilsen

Anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Formoder at Vemma er et kosttilskud, og så er det forudroligende, at produktet ikke findes på listen over anmeldte kosttilskud, når selskabet har været i Danmark i 4 år :-)

Det er jo muligt at VEMMA kører en NFR model - og så er en anmeldelse tilstedeværelsen til trods ikke så vigtig...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
Det er jo muligt at VEMMA kører en NFR model - og så er en anmeldelse tilstedeværelsen til trods ikke så vigtig...

NFR er super til opstart af et marked, men at køre NFR i 4-6 år er måske i overkanten! Kører man NFR, så skal man altså være 100% sikker på, at produktet kan anmeldes på sigt, for ellers ryger hele forretningen i vasken.

Vemma er et et super firma, og jeg har været til en del møder omkring firmaet. Første møde var for over 5 år siden, og her stillede jeg spørgsmålet omkring anmeldelse. Dengang var svaret, "det er vi i gang med". 

Anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Kører man NFR, så skal man altså være 100% sikker på, at produktet kan anmeldes på sigt, for ellers ryger hele forretningen i vasken.

Det er rigtigt - nu har jeg eks. i mit forhenværende selskab arbejdet efter en NFR model fra 99 til 04 - men det var primært dengang grundet den besværlige Novel Food godkendelse. 

NFR modellerne sætter blot nogle begrænsninger, hvor man især skal have styr på geleddene ift. egenproduktion af salgsmaterialer og informationsmaterialer.

Som udgangspunkt er alt der bare lugter af salgsmateriale på det sprog hvor NFR modellen kører fy-fy, omvendt så er det gamle ordsprog "tilgivelse fremfor tilladelse" en mulighed.

MEN - som udgangspunkt: disciplin i rækkerne ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)