Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

Okay, du kan evt. tjekke gratisdns.dk :)

hænger ikke sammen, er over dobbelt så dyre som webhosting.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, dog har jeg ingen erfaring med webhosting.dk men gode erfaring med gratisdns.dk. Jeg vil ikke anbefalde et site som jeg ingen erfaringer har med. Derudover er det kun oprettelsen der er forskeld på i prisen, forlængelse vil være samme pris.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb hos Zxnet.dk og skriv amino i rabatkode og du får gratis donæme, udover det er det en af danmarks billigeste webhoteller kun 5,75 kr måneden..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:
. Derudover er det kun oprettelsen der er forskeld på i prisen.

tror jeg du har set forkert, gratisdns tager 99, webhosting.dk 45 kr inkl oprettelse for .dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
tror jeg du har set forkert, gratisdns tager 99, webhosting.dk 45 kr inkl oprettelse for .dk

Det er for oprettelsen som inkludere domænet i et år. Men skal domænet fornyes (altså når det skal betales igen et år efter oprettelsen) vil prisen være den samme for begge udbydere, altså 45 kr inkl moms.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Køb hos Zxnet.dk og skriv amino i rabatkode og du får gratis donæme, udover det er det en af danmarks billigeste webhoteller kun 5,75 kr måneden..

- Emil

Rabatkoden gælder for alle webhoteller på forsiden som var dem der var i det oprindelige gratis tilbud.

Husk domænet skal man have i forvejen eller købe det som jeg har beskrevet i mine indlæg herinde.

Jeg skal nemlig betale for domænerne med det samme hvor det er nemmere at forære nogle webhoteller væk da jeg bare tærer lidt på kapaciteten men ikke skal af med penge upfront.

Håber selvfølgelig nogle af jer vil blive til næste år Smile

Der er udvidet med nogle Plesk baseret webhoteller til erhverv, dem giver jeg ikke væk, men har intet imod at tilbyde 30 dages prøvetid på.

Har lige fået en bestilling som er henvist herfra med falsk adresse, angivet som anonym i adressefeltet, sådanne ordre sletter jeg med det samme, det er lidt irreterende at få sådan nogle så lad være med det.

Selvom jeg har lavet nogle nye plesk webhoteller til erhverv hvor jeg stiller en oppetidsgaranti, så kan i godt regne med at alle webhotellerne er klippestabile, jeg går meget op i at alt fungerer som det skal.

Tusind tak fordi du henviste til ZXNET.DK jeg har fået mange gode kunder herfra amino.

Hav en fortsat god aften...

;-Peter

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan købe det hos gratisdns.dk
Alle domæner skal årligt opretholdes. Det koster for .dk domæner 45,- p.a.
Du må ikke tage domæner der minder om andres; f.eks. Www.extrabladet.dk
Velkommen på nettet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan absolut ikke anbefale maxiweb.dk.

Har efterhånden haft alt for mange problemer med dem.

- "Glemt" registrering af domæne

- Forkert adresse til dk-hostmaster i flere omgange.

- Overset support mail fra mig

Jeg er færdig med at bruge maxiweb.dk

Jeg har de seneste par gange brugt webhosting.dk med rigtig gode erfaringer.

/Anders

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er webhosting.dk en af mine konkurrenter, men webhosting.dk er kendt for en super god stabilitet og jeg ved at Erik Andersen som ejer firmaet ofte selv yder en ret personlig support.

Jeg brugte firmaet dengang det hed DanBBS, det er nogle år siden, men han ejer vist også webbyen.

Med webhosting.dk er du i gode hænder.

Så skal jeg vist ikke skamrose min konkurrent mere, men syntes lige jeg ville fremhæve at trods en lidt støvet hjemmeside så er det et seriøst firma.

Puha det er længe siden jeg har været herinde, det er da lidt hyggeligt at deltage i debatten Big Smile

;-Peter

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)