Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej jeg er så desperat

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen sikkert ikke det rigtige forum men prøver alligevel.

jeg har stået reg. i rki. i snart 12 år og kan ikke længere klare at skylde penge alle steder

jeg skylder idag 32000 i rki og vil ud af det nu er der nogen som ved om der findes et sted hvor man kan låne penge til den slags gæld

jeg behøver ikke en moral prædiken om at det er dumt at låne når man står i rki og den slas det ved jeg men det vil jo være dejligt at afbetale en fast afdrag hver måned til et sted også have den frihed og rene samvittighed det giver ikke at stå i rki vi er 2 om at betale afdrag som begge er tjenestemænd 

 

håber på nogen ideer og ikke på at nogen fortæller mig om hvordan jeg bare skal klemme ballerne sammen det har jeg gjort i 12 år nu

håber i vil skrive på bokaj1@msn.com med nogen brugbare ideer

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbrugerrådet har en gældsrådgivning hvor du kan henvende dig og få gratis råd.

Du kan også læse tips på deres hjemmeside: http://taenk.dk/g%C3%A6ldsr%C3%A5dgivningen

Jeg synes ikke 32.000 lyder som overskueligt, jeg tror I kan klare det.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du vil tage et lån for at afdrage en gammel gæld på 32.000? 

Hvad med i stedet at betale din eksisterende gæld i afdrag i stedet for at opdage nye lån? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg flyttet den gang penge til et område hvor de manglet arbejde dog død kedelige område at bo dog visse steder i Danmark stadigvæk arbejde med avisbud eller andet natarbejde derved gode penge at tjene vis altså vil flytte tit mange af disse steder kan man også finde billige steder og bo.

lån oveni lån tror jeg ikke er vejen det er arbejde der udad og færre udgifter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg betale i afdrag med den økonomi jeg har idag vil jeg være ude af rki i 2016

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret jeg vil ikke låne oveni lånet på den måde jeg vil ud af alt den dumme rki gæld og betale et fast beløb hver måned

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar men har gennem de sidste 12 år prøvet alt det der findes på markedet af hjælp og sandheden er den at der ikke findes nogen steder i dette kongerige hvor folk som eri min situation kan få hjælp heller ikke hos dem du hendviser til.

jeg har prøvet alt og 32000 er ikke meget men efter 12 år er alt meget.

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt være en god ide at låne pengene i banken, og så betale lånene ud, da banklån
er meget billiger end forbrugslån. Kræver dog at banken er med på den.

Er det rigtigt, at gælden "kun" er 32.000 ? I så fald burde du nemt kunne låne dem i banken, hvis du har fast arbejde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

bokaj38:

hvis jeg betale i afdrag med den økonomi jeg har idag vil jeg være ude af rki i 2016

Også vis renterne stiger og hvad med vis du mister arbejde , det er med at komme af med den gæld så hurtigt som muligt , kan være hårdt at leve sparsom med det kan være det afgørende til rigdomme da man lære ikke bruge før man har og vis spare op kan det være du vender modgang medgang 

Den har været længste nede tit er dem der kommer højeste op vis de kommer op fordi de nu har lært at spare og tænke sig om 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)