Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer kraftigt et nyt design ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer meget om min shop skal redesignes igen.

Hvad er jeres mening, da jeg selv godt kunne syntes den måske er lidt for skarp, hvis man kan sige det sådan.

Forestiller mig lidt mere bløde kurver o.lign, dog stadig skal den være enkel at navigere rundt i - ved ikke lige om i forstår min tankegang :-)

Men høre gerne forslag, også fra webdesignere, da det ikke er noget jeg selv kan lave.

Marjoe.dk

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MarJoe

Jeg bliver nød til at spørge, hvad er årsagen til at du vil redesigne din shop? Og hvorfor bløde kurver?

Jeg synes personligt din shop er SUPER fed. Meget street design, hvilket jeg synes passer fremragende til dine varer (ihvertfald dem jeg ser på forsiden). Når jeg så samtidig ser tribalarmbånd og andre tribal smykker, så tænker jeg at en klassisk web 2.0 webshop, med runde hjørner, bløde kurver spejlede billeder ville give en helt forkert atmosfære i forhold til dine produkter. Der er dit nuværende rustikke og rå design langt federe! Hvis du endelig vil lave små ændringer, så smid noget grafitti på din cradle filth baggrund, det ville sgu se cool ud! :)

Men ellers synes jeg at der er fin harmoni mellem det du sælger og det du præsenterer. Hav lige det med i overvejelserne, inden du kaster dig ud i redesign ;) Tror da i øvrigt lige jeg skal ha' mig en halskæde eller to :D

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan faktisk godt  lide den som den er - synes den er fed :) Men jeg er jo heller ikke webdesigner :)

Til gengæld skal i lige være opmærksom på at "hangers2 ligger under "box-set" - det virker lidt forvirrende :)

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du har et fedt design, hvor den henvender sig meget til det maskuline.
Produkt billederne er lækre og se på.

hvis din bounce rate er iorden og din konvertering ikke er helt i bund, så vil jeg ikke ændre noget.
Hvis det er fordi at du vil styrke dit salg, vil jeg anbefale dig at bruge tid på at gennemgå dine søgeord og deres placeringer.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe !

Jeg må tilslutte mig de andre, jeg syntes også det er en super flot shop.

Jeg får selv lyst til "nyt design" engang imellem (sikkert fordi man har set på ens egen shop for længe), men hvorfor lave noget om hvis det virker !

Du har 5-10 varenr. jeg kunne være interesseret i at sælge! Ville du være interesseret i et lille "samarbejde"?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot hjemmeside du har. Jeg synes ikke der er nogen grund til at lave om på den. Hvis du er bange for at den ikke konverterer nok kan du starte med at lave nogen A/B tests inden du går i gang med den store ansigtslæfning :)

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot hjemmeside du har. Jeg synes ikke der er nogen grund til at lave om på den. Hvis du er bange for at den ikke konverterer nok kan du starte med at lave nogen A/B tests inden du går i gang med den store ansigtsløftning :)

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe,

Jeg syntes ligesom mange andre allerede har sagt, at det er en super fed shop, som du allerede har.
Men hvis jeg skal befinde mig på mit kritiske område, så kunne jeg godt tænke mig, at se nogle andre knapper (til at navigere rundt til de forskellige kategorier, som du har af varer).

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for sværene indtil nu, vil gerne høre flere meninger.

Den konvertere egentlig godt, og syntes selv kun jeg ligger 30 procent fra mit mål. Men den har på sit andet år ligget stabilt i omsætning hele året, ingen store udsving på trods af bedre placeringer på Google.

Måske jeg også bare selv kigger for meget på designet og ser syner af noget nyt.

Hvad med troværdigheden, og i er velkommen til at lave test ordre og se om i mener der er noget som ikke spiller.

Den med lidt grafitti på baggrund kunne måske være super, skal dog nok gøres uden at trække fokus for meget derud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis der kun ligger et subjektivt argument bag et redesign, så skal du klart droppe tanken, det er sku for drt lige at justere designet fordi man selv lige er blevet træt af det eller lige ikke helt synes det spiller i udtrukket eller lign.

Jeg vil vende den helt om og kigge på dine nøgle tal og kigge på hvilke nøgletal i den forretning vil være det mest lønsomme tal at optimere, f.eks. konverterer dem med f.eks. 5% og har 100 besøgende om dagen, ja så skal du nok investere i tiltrækning af flere besøgende i stedet for at sidde og små forfine din shop. Og det samme gælder hvis det er omvendt, har du vildt mange besøgende og konvertere dårligt, så skal du nok til at optimere mere på kundestrømen i selve shoppen. Det kunde være det visuelle udtryk for at ramme målgruppen eller indretning skal optimeres for at optimere mersalg m.m.

Blot et input

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)