Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golden planet eller DanDomain

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle Jeres brugbare tilbagemeldinger. Dejligt!

Jeg vil godt lige rette min tekst med Cubit Medialine, som kunne misforstås.
Jeg er super tilfreds med deres arbejde i mine andre shops.

Men til min nye shop som jeg skal have lavet har jeg ikke den slags penge, som jeg hidtil har brugt på de gamle. Og derfor er jeg ude efter en billigere løsning til denne

Rigtig god weekend alle sammen

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brammer:

Jeg har en  Scannet webshop som er lavet af cubit medialine.
Jeg synes ikke den lægger sig særligt godt på Google. Og derfor bruger jeg mange penge på søgemaskineoptimering

Nu skal jeg bruge en ny webshop!

Er der nogen af Jer der har erfaring i hvilken webshop som Google fanger bedst?
(eller hvad det nu hedder)


Er det Golden planet eller DanDomain?


Hilsen Heidi

Hvis jeg var dig, så ville jeg glemme alt om en ny webshop indtil du har fået gennemgået tingene SEO mæssigt og fundet årsagen.

Du kan kontakte eksperter som Frank Hellerup Madsen her http://densynligemand.dk/ og så tage en snak med ham.

Der er forskellige muligheder, selvom de som standard er begrænsede i f.eks. Scannet, men der findes mange metoder hvorpå din shops placering kan forbedres i søgeresultaterne.

Nogle gange skal man vurdere, om det at få en ny shop og anden løsning vil være den bedste løsning i forhold til det arbejde der skal lægges i det.

Du har på din side allerede ledetråde til hvilke ord som du mener der er relevant for din forretning, hvorfor det måske er bedre at arbejde med disse ord med en SEO ekspert. Og bruge professionelle SEO folk.

Men en af de tiltag der kunne hjælpe en del ville nok være en blog og andre lignende aktiviteter herunder FB, Twitter m.m. - så selvom en ny shop giver flere muligheder SEO mæssigt, så er der meget andet der også kan gøres..

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, har faktisk også hørt, at Scannet's shop ikke skulle være så google optimeret som de fortæller, men her intet andet en 1 enkel persons udtalelse.

Det er en som laver opensource løsninger.

Vi kører selv en Dandomain, og det skulle efter samme persons mening være bedre. Vi har ikke selv testet det så meget, da vi lige har overtaget den.

Vi har nogle på som hedder Minorsystems (fra den tidligere ejer af den shop vi har), som har været rigtig gode og hurtige til at melde tilbage til os, så dem kan i jo kontakte, hvis i vil høre mere.

 

mvh stig b

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Kops:
Da du ikke nævner hvilket system du bruger, men ScanNets WebShop2er rent teknisk kodet i et nyere sprog end Magento, nemlig .Net, der fungerer bedre, kører hurtigere og er lettere at programmere nye ting i.

Det er jeg sikker på at både jeg selv og en usædvanlig stor skare af læsere vil sætte pris på du uddyber den påstand?

Jeg er faktisk målløs over den etisk udfordrende opfindsomhed der findes for at pitche sit eget produkt Tongue Tied

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kops:
Da du ikke nævner hvilket system du bruger, men ScanNets WebShop2er rent teknisk kodet i et nyere sprog end Magento, nemlig .Net, der fungerer bedre, kører hurtigere og er lettere at programmere nye ting i

Hvad får dig til at sige at .net er nyere end PHP ?

Som jeg forstår det Lars, så er Scannet´Webshop2, ikke open source... så hvis jeg skulle programmere nye ting, så ville jeg kunne det i en Open Source løsning og ikke en Closed Source som Scannet da kører på ?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsTerp:

Hej Brammer,

Jeg er stor fan af Magento webshops. Jeg arbejder til dagligt med mange forskellige shop-løsninger, men jeg har endnu ikke mødt en der er fungere lige så godt som Magento. Endvidere er det et Open Source system, hvilket der jo kan sige rigtige meget godt om.

Du skal dog være opmærksom på 2 ting:

  1. Magento også er en ret avanceret løsning, så det tager lidt tid at sætte sig ind i hvordan man konfigurerer den.
  2. Meget af søgemaskineoptimeringen foregår uden for webshoppen i form af link building, hvor selve systemet ikke har noget at sige (jeg er ikke ekspert, men jeg har det fra en pålidelig kilde)

 Held og lykke med projektet!

En af grundende til vi er gået i gang med at udvikle det shopsystem vi kalder SEO-shop er netop at systemer som Magento ikke er optimale i forhold til SEO.

Magento har nogle grundlæggende SEO fejl der ligger i designet af systemet og disse bliver ofte lappeløst med robots.txt og eller canonical URL-tag. 

Vi er i gang med at søsætte de første par shops i det nye SEO-Shop system lavet i WordPress, systemet har naturligvis ikke så mange funktioner som de gigantiske systemer som f.eks. Magento men til gengæld er der nogle HELT klare SEO-fordele:

  • Der skabes ikke dublicated content nogen steder - der skal dermed ikke laves nogen lappeløsninger med robots.txt eller med canonical URL.
  • Indeksering kan styres på alle sider med NoIndex, det gælder både artikler, kategorier og produkter - der skal altså ikke laves nogen lappeløsninger i robots.txt hvis der er sider man ikke ønsker indekseret.
  • Man kan oprette SEO-artikler og indsætte købsknapper direkte i artiklen, dvs på den artikel kunden kommer ind på kan man lave en salgsside for et produkt og lave mulighed for at lægge varen i kurven direkte i seo-artiklen.
  • Derudover kommer der sporing af keywords på hver ordre, så man på hver ordre kan se referer og dermed f.eks. hvilket søgeord fra google der konverterede.
  • Der kommer sporing af rabatkoder så man kan se hvilke serier der konverterer bedst.
  • Mulighed for at kunden kan skrive sin email og få besked når varen igen er på lager.
  • Ajax popup når der lægges i kurv, ved valget om fortsat shopping, se indkøbskurv eller gå direkte til betaling (tests har vist øget konvertering ved dette).

Vi arbejder stadig på systemet, men målet er at skabe et system med langt færre indstillingsmuligheder end f.eks .Magento, men med 110 % fokus på søgemaskineoptimering og mersalg, men med langt færre muligheder generelt end Magento og andre af de store tungere systemer. Derfor er det ikke alle som skal vælge denne løsning, men dem der skal bruge de funktioner vi stiller til rådighed får til gengæld en fordel på Google og et mindre men langt mere smidigt system.

Prisen starter ved 199,- ekskl. moms pr måned + oprettelse alt efter om man ønsker unikt design eller kan bruge et af vores standarddesigns.

Derudover er der løbende support og oplæring i starten.

Vi er i gang med at lave en side der beskriver alt om SEO-Shoppen, indtil den er færdig er interesserede velkomne til at ringe eller skrive til undertegnede hvis de gerne vil høre mere og sikre at systemet kan det der efterspørges.

Med venlig hilsen

Thomas Frost
Tlf.: 36 96 51 36 (9-15 man-fre)
tf@webcoders.dk

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig de andre der har forslået en opensource løsning. Men ellers har jeg kun gode erfaringer med DanDomain!

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Dette er en tråd omkring søgemaskineoptimering og spørgsmålet om at hjælpe en bruger - ikke en diskussion omkring PHP versus NET. Her vil andre fora eller tråde være mere passende. Det er imidlertid et faktum at .NET er et nyere sprog mens resten er et spørgsmål om holdning.

Med venlig hilsen 

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min shop, Auto-Butikken.dk kører på Dandomain, og har altid været glad for det. Det er så hurtigt og simpelt arbejde med. Både backend og frontend kører altid super hurtigt, og SEO mæssigt fejler den heller intet. Shoppen ligger i top 3, på mine vigtigste søgeord.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kops:

Hej Niels,

Dette er en tråd omkring søgemaskineoptimering og spørgsmålet om at hjælpe en bruger - ikke en diskussion omkring PHP versus NET. Her vil andre fora eller tråde være mere passende. Det er imidlertid et faktum at .NET er et nyere sprog mens resten er et spørgsmål om holdning.

Med venlig hilsen 

Lars

Lars vi er enige om trådens topic. Men at du siger at " der fungerer bedre, kører hurtigere og er lettere at programmere nye ting i."

Det er direkte forkert, en smagsag, og en påstand du ikke kan underbygge.....

Vi er måske enige om at PHP er 7 år ældre end .NET - men det andet er en påstand..

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)