Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magiske Minder - Ny netbutik - Feedback

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er overskriften, "Skal jeg lukke igen" har du da ingen omsætning eller?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften var kun for blikfangets skyld - og lidt ironisk ment. Der stod jeg skulle skrive en god overskrift, som folk ville give feedback på.

Måske var det lidt overkill, at spørge om jeg skulle lukke butikken igen.

Siden har kun været online i to dage og al start kan jo være lidt usikkert. Så selvfølgelig er man da lidt bange for, der er noget man har overset, som andre kan påpege.

Indtil videre har jeg fået god og konstruktiv feedback, så jeg lukker nok ikke butikken lige med det samme Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ikke er klar til det, så må du overbevise dem om at blive det :) 

Jeg syntes at det virker som et godt koncept og ret nyt efter hvad jeg har set på for tiden :)

Jeg vil ønske dig held og lykke med det :)

Mvh.

Kristian L.A

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Jeg har ændret overskriften til "feedback", og slettet "skal jeg lukke igen", da det vist bare er med til at forvirre :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Simone Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror desuden i godt kan få gang i side

siden har ingen der henviser til side i følge http://www.opensiteexplorer.org 

kan ikke se facebook side og andre social markedsføring mod siden

google+ knap mangler og facebook knap mangler

der blogger ikke om nyheder der kan gøres en del ligge tips og ideer til din fest på siden 

Der mangler nærmeste alt , derved tror jeg godt det kan lykkes for siden ser da okay ud Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke målgruppen... men hold nu KÆFT hvor min kone er :-) Jeg tror du har ramt et hul i markedet, og du skal sørge for på forsiden at få hældt folk ind i et nyhedsbrev, hvor du får fødselsdatoerne registreret på diverse mødres børn, så du kan sende dem en remindermail en uge før deres poder har fødselsdag, det vil være en killer omsætningsgenerator.

Ellers fin shop, men mangler call-to-action på forsiden, der mangler et knaldtilbud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg kiggede selv efter en mulighed for, at ændre den Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

SBHansen:
Dine ideer er rigtig gode. Især den med forslag til lege og menuer m.v. Jeg har selv haft det lidt i tankerne. Men er lidt usikker på hvordan jeg griber det an. Skal jeg lave en blog, hvor folk kan gå ind og hente inspiration.

Jeg ville i dit sted afgjort lægge det ind som alm. sider/undersider. Når man som forælder står og skal huske reglerne til en leg, så er det vigtigt at kunne få skrevet reglerne ud samlet. Måske kan det laves som blog?

Det må være vigtigt at kunne finde en god leg efter ude/inde, årstid, pladskrævende/kan leges i stuen, alder, legetid, ...etc. Umiddelbart ville jeg være nervøs for, at tingene forsvinder eller bliver rodet rundt i en blog. På Facebook endnu mere.

Nyhedsbreve - nja - søger man ikke netop lege etc. omkring barnets fødselsdag? Som jo kun er 1 gang om året?

Du må endelig også komme med en konstruktionstegning til, hvordan man fremstiller en flødebollekastemaskine - et sikkert hit!

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:
du skal sørge for på forsiden at få hældt folk ind i et nyhedsbrev, hvor du får fødselsdatoerne registreret på diverse mødres børn, så du kan sende dem en remindermail en uge før deres poder har fødselsdag, det vil være en killer omsætningsgenerator

Det er afgjort en god ide. Dog ville jeg foreslå 1 måned før. Børnefødselsdage planlægges i god tid!! Undervurder ikke barnet som plageånd (er det en ide at supplere med noget, mødrene kan give barnet at vælge ud fra - en liste eller?) . Kan du fange barnets interesse, har du verdens mest effektive varepusher. 

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)