Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, det er alligevel den sødeste bogførings-website jeg har set (i nisseversionen) :-D I får ikke Løkkens Frikirke som kunde - medmindre i putter et tov omkring halsen af dem :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Haha, det er alligevel den sødeste bogførings-website jeg har set (i nisseversionen) :-D I får ikke Løkkens Frikirke som kunde - medmindre i putter et tov omkring halsen af dem :-)

Yes

Vi er pt. ved at se på om vi skal have en bogholder, og jeg ville aldrig bruge 2 min på at læse din hjemmeside. Det er alt for useriøst med de nisser!

Det er helt fint at lave noget der er anderledes end alle andre, men jeg tror ikke der er ret mange virksomheder der vil henvende sig på baggrund af din hjemmeside. Tror du bliver nød til at slette det du har lavet og starte forfra.

- Martin

atriumWeb ApS

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tornby Bogføringsservice:

Så nu er der kommet farver og nisser på, så nu er den forhåbentlig ikke så grå og kedelig længere Smile

Jeg ved så ikke lige hvor seriøs den virker........

Jeg er flyttet lidt tekst, så den ikke vælter ud med tekst på forsiden - håber det virker bedre.

vis solgte julenisser ville siden begynde at ligne noget nu , med den nuværende side , men du sælger ikke julenisser?

lav logo omkring bogføring , et lille simple logo der giver seriøsitet 

gerne billedet på profil siden med dig  i

gerne lidt med  grafik der forklare om bogføring på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nisserne duede ikke :-) Øv det troede jeg da ellers.

Nå, nu bliver den blå - synes selv farven er god. Ikke grå og kedelig, men heller ikke alt for farvestrålende, så den virker useriøs.

Jeg synes ikke min hjemmeside kan sammenlignes med en side, eksempelvis en webshop, hvor der skal gennemføres et direkte salg udelukkende vha. hjemmesiden.

Min side skal ikke give et direkte salg, men kun give nogle informationer, så der forhåbentlig bliver skabt noget kontakt.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Klik på linket nedenunder for at se min feedback på din side. :)

http://screencast.com/t/lg3nSPjJM0

PS. Hvad jeg siger i starten angående Google, var noget vrøvl. Det gik lidt stærkt med at lave klippet. ;) Jeg mener blot at dit navn lange navn, kan være svært for folk at huske. Det vil måske være bedre med et mere cathy navn.

Best of luck

Casper

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med mange af de andre.. Den er ikke så pæn.. Du burde få den lavet i Wordpress med eget domæne og et bedre og mere professionelt design.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser da fin ud.

Fra Løgumkloster
Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu ikke din side er så tosset.

Bevares - det er ikke jordens 8. vidunder, men det er jo heller ikke det sagen drejer sig om. Du skal have en lille og fornuftig side, som signalerer, at du er i stand til at hjælpe med bogføring for de små virksomheder.

Hverken mere eller mindre.

Så til en start synes jeg godt du kan bruge siden. Når pengene så er tjent kan du altid lave en mere forkromet løsning. Naturligvis skal der lige læses lidt korrektur og rettes lidt til, men ellers klø bare på..........Smile

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du søge lidt rundt på themeforest.net og finde et lækkert template til 200 kr, betale en eller anden et par hunderede kroner for at sætte det op - tada du har en lækker professional hjemmeside.

Så kan du bruge tiden imens på at optimere alt indhold :)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)