Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database baseret website til nyt idegrundlag.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger akut efter en database baseret hjemmeside løsning ala: amino - dba - gog eller lignende.
Siden skal ikke bruges til køb/salg af fysiske ting, men dog med online brugerbetaling og login.
Der skal være mulighed for at lægge sine indlæg i forskellige grupper - i forskellige geografiske områder m.v.
Der må være lavet noget backend udvikling som der let kan bygges videre på, evt. med CMS modul, til os der ikke kan eller vil kode en sådan sag.
Har du en ide om hvor man får fingerne i sådan et stykke software, eller findes der nogen derude der har en hjemmeside til salg som kan bygges om til nøjagtigt mit projekt? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange systemer som kan bruges til "en side". Jeg tror du har mere held, hvis du konkretiserer lidt mere, hvad du gerne vil have. :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ét forslag er da WordPress; artikler/sider/indlæg kan tagges og kategoriseres efter behov. Du administrerer også selv alle tags og kategorier.

Der findes et hav af plugins til WordPress; bl.a. debatfora, ehandels-løsninger med onlinebetaling, nyhedsbreve m.m.

http://wordpress.org

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske rigtigt er det noget ala WordPress jeg søger efter, men der må findes en løsning så man ikke skal starte det hele op fra bunden, en slags master - alternativet er vel at man skal sætte sig meget grundigt ind i hvordan man helt konkret få sådan en side i WordPress til at spille? Men hvis der er muligt ville jeg gerne korte vejen fra "den dybe talerken" lidt op

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det blev skrevet lidt længere oppe, så tror jeg, at du vil få et mere dybdegående svar, hvis du konkretiserer endnu mere, hvad det er, du har behov for og på, hvad systemet skal kunne.

Sådanne systemer kan både være billige og dyre og alligevel ikke ramme ind på det, som du havde forestillet dig.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan nok godt få det til at spille nogenlunde med Wordpress og en række plugins der arbejder sammen. Du skal dog på forhånd være klar over der sikkert er en række ting som bliver rigtig svært at sætte sammen, og især på en måde som du kan acceptere. Jeg ville nok finde en fyr der kan sætte disse plugins sammen for dig, også betale det som det koster (alt efter hvor avanceret det skal være skal du nok regne med 1-30.000 kr + udgifter til plugins). Måske har jeg også misforstået konceptet og det du egentlig har behov for er en normal hjemmeside med betaling, men hvis du skal ud i noget som tilnærmelsesvist nærmer sig Amino, DBA osv. - så er det rigtig dyrt.

Husk: Der er en grund til at IT-branchen er stor. Alle de systemer du nævner er opbygget af programmør teams med mange ansatte til 35000DKK+ om måneden - du får ikke bare lige sådan et system uden lige.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Din beskrivelse lyder efter min mening meget urealistisk...

Akut? Tror du, at man bare lige akut sætter et system som Amino og dab op? Hvis siden skal tilpasses dit projekt, så tager det altså en rum tid at få sådan et system op at køre. Så start med at få et realistisk forhold til tidsperspektivet.

 

 

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar - pudsigt at alle har en så negativ indgangsvinkel til et spørgsmål som var tænkt positivt.

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for at være negativ, vi skriver som vi gør. Men når man lever af at lave sådanne systemer, er det lidt "træls" at høre en, som "bare lige akut" ønsker at få sat et system op. Det er simpelthen for naivt. Selv CMS-systemer kan tage månedsvis at sætte op, hvis de skal tilpasess nogle specifikke behov. Jeg går ud fra der også skal ændres på design. Og der skal vel testes. Osv. Osv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frbl:
Ganske rigtigt er det noget ala WordPress jeg søger efter, men der må findes en løsning så man ikke skal starte det hele op fra bunden, en slags master

Hvis du kommer med en mere nøjagtig beskrivelse end "som Amino og DBA" så vil man kunne rådgive dig bedre. Mange systemer kan det som du nævner men tit skal der laves lidt ekstra for netop at få DIT site til at køre.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)