Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første preview af den danske Fiverr! - Fifferen!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide stilen og synes du rammer Fiverr rimelig godt. Navnet ved jeg ikke hvad jeg skal mene om. Jeg går ud fra du bygger siden ud med en boks nedenunder hvor man kan se udvalgte og nye 'fiffere' (hmmm, tænk over navnet måske).

Men stilen er fed synes jeg, god Web 2.0/Angry Bird :)

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må vi lige se, hvis alle i den her tråd ikke har hørt det før så har jeg jo bare været utrolig heldig med at ramme folk som vidste hvad det var !

@alexander

Når animationen kører i real-time og skyerne bevæger sig langsomt, så synes jeg selv at det fungerer som en fin baggrund. Menuerne og hovedinteraktionen som kommer til at ligge i midten af skærmen, og kommer til at ligge oven på så det bliver kraftigt fremhævet. 

Men alt det viser jeg frem til næste preview.

@Erik

Grr jamen det navn... 

Jeg skal nok genoverveje det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal siden have samme funktion som fiverr.com? i givet faldt, hvordan har du tænkt dig at betalingen skal foregå? Skal du administrere pengene? Du skal bare husle at tænke på, hvis du vælger at indkassere pengene og udbetale dem, så kan det blive et værre bøvl, hvis kunderne er utilfredse med deres varer. Så er det dig der hænger på den.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er en fiffer? 50 kr? eller 5$?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@Henrik

Dette er bare et design preview, jeg har styr på detailerne, men tak fordi du tænker på det.

Betalingen kommer til at løbe over en dansk betalingsprocessor eller paypal.

Yes jeg kommer til at administer pengene, og det bliver samme system som fiverr, hvor kunden skal sige hvis han ikke er tilfreds og blive enig med sælger om en anden løsning. Hvis de 2 parter ikke kan finde ud af det, så går jeg ind og kigger på det.

@Angrybird

En Fiffer er 50 kr.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi nu fastslået at en fiffer er lig med 50 kroner.

Her er min konstruktive kritik...

Jeg stemte "redesign det hele", og grunden til at jeg gjorde det er simpelthen fordi jeg mener at siden appellere mere til en børne-spille-side end, en service hvor man kan få folk til at gøre diverse ting for en "fiffer".

Jeg kan godt lide stilen, og jeg kan godt lide idéen, med at det skal lidt sjovt, men på den anden side virker det stadig som en side for børn.

MEN!!!!

Jeg ved af erfaring at hjemmesider som IKKE er færdige, eller IKKE har indhold på sig, ændre fuldstændig udseende så snart der kommer indhold på. Måske du skulle lave noget indhold af den ene eller den anden art, således man kan få et mere færdigt resultat.

Det er muligt at det ikke vil ligne en børneside, når der kommer indhold, billeder osv. på.

Mit forslag: Kreér noget indhold, så man får et mere færdigt resultat at se - det kan ændre manges opfattelse af sidens nuværende udseende.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot og imødekommende design. Minder mig dog lidt om en hjemmeside rettet mod børn, men kan være det indtryk forsvinder når der kommer mere indhold på siden.

Selve animationen hakker en del ved mig, men det skyldes højst sandsynligt mit dårlige net (0,9 Mbit/0,2 Mbit). Bare så du er klar over forskellige oplevelser med din side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 17 og jeg har ingen ide om hvad en fiffer var. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mauran Muthiah:

Jeg er 17 og jeg har ingen ide om hvad en fiffer var. 

Fordi der er ikke noget der hedder fiffer..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

@kumuluzz

Tak! Satser på det udligner sig når indholdet kommer på, det må i selv bedømme til det næste preview!

Omkring animationen, så står det og trækker rigtig mange kræfter når det kører i den hastighed. 

Det skyldes ikke dit net bare rolig, det er nærmere din pc der ikke kan følge med. 

Selv min macbook med i5 hakker til tider når jeg calibrer animationen, så det skal du ikke bekymre dig om. Når det kommer til at køre i real-time så skulle det ikke være noget problem.

@Angrybird og mauran

Jeg bliver nok nødt til at lave noget tour-de-fiff i højre side når man kommer ind på siden, så man har en quickguide der hurtigt kan informere om hvad en fiffer er.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)