Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af sign-up formular på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Engang i foråret så jeg et videoblog indlæg med Martin Thorborg, hvor han gav gode råd til fasen inden selve opstarten. I den forbindelse beskrev han hvordan man kunne opsætte en simpel formular på sin hjemmeside, hvor folk kunne tilmelde deres e-mail og derved få besked ved launch.

Så er mit spørgsmål hvordan dette nemt kan laves? Nogen derude som har kendskab til en formular man kan klippe klistre ind på sin hjemmeside, og man derved på en nem måde kan indsamle e-mail adresser før man går i luften?

Jeg håber det var klart nok beskrevet

Mvh Rasmus

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale mailchimp.com det er en nyhedsbrevs service, hvilket er i stil med det du ønsker, hvor du selv kan "designe" en formular og klistre den ind på din hjemmeside. 

Håber du kan bruge det :)

Mvh.
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Det ser rigtig interessant ud og det tager jeg da lige et kig på. Er det noget du selv har erfaringer med at bruge? 

Mvh Rasmus

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har brugt det en smule selv. Derudover har jeg hørt godt om det fra andre. Der er selvfølgelig en begrænsning af den gratis periode, man kan bruge det - op til 2000 adresser og 12000 månedlige sendte mails. Hvad du har behov for og hvor meget du er villig til at betale i så fald, ved du bedst selv :-) 

Hvis du bruger et CMS til din hjemmeside, kan det som Steff også foreslår, godt betale sig at kigge på hvilke nyhedsbrev plugins der eksisterer for det pågældende CMS. Jeg kan dog kun give konkrete bud på plugins til Umbraco CMS, hvis du skulle være interesseret i dette, da det er her mit primære fokus ligger. :-) Et CMS er dog stadig ingen hindring for at bruge Mailchimp - du kan bare potentielt slippe for de begrænsninger der ligger i den gratis version.

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steff

Tak for dit svar. Planen er at opsætte et shopsystem som ex Magento, Prestashop og blot have en simpel startside indtil vi får det op at køre som fx: Her kommer vores shop. Tilmeld din e-mail adresse her og få besked når vi åbner.

Mvh Rasmus

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@Nikolaj. Vi starter i det små, men når vi 2000 subscribers er der forhåbentligt også plads i budgettet til at betale lidt. Vi har ikke fastlagt os på et cms endnu, men jeg ville blot nu have en simpel side så vi kunne give folk besked ved opstart. 
Jeg synes umiddelbart mulighederne er lidt dårlige for at oversætte til dansk men jeg afprøver da lige Mailchimp. Tak for hjælpen :-) 

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Hvis du vælger Magento findes der et godt modul, som synkroniserer dine nyhedsbrevstilmeldinger med din mailchimp konto.Det virker super godt.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med at bruge google formular den er fin, gratis oag klippe klistre kan man også og så kan folk oprette en gmail og tilmelde sig dit koncept og det hele synkroniserer.

Preben

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej preben

Ved du hvad denne Google formular hedder? Kan du evt smide et link?

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)