Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 4 - gode priser?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en Iphone 4, muligvis 4s, og derfor vil jeg bare høre om der er nogle specielle steder de er billigere eller om priserne bare ligger fast? 

Hvis priserne ligger fast, er der så ikke en måde man kan få en form for rabat? bare ren interesse :) 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan be/afkræfte muligheden for en evt. studierabat på iphones? Eller er det kun computere?

Man kan forresten godt få procenter hvis man køber en stak apple-produkter i humac, æblehuset, fona m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa, jeg har lige opdateret et site med priser både på 4g og 4s.

Iphone 4S priser

Jeg tror næppe du vil opleve studie rabat på en Iphone 4s, de sælger nærmest sig selv i øjeblikket og flere af udbyderne har slet ikke nok på lager.

Jeg har i hvert fald ikke set det nogen steder.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med garanti få en RIGTIG god pris på en brugt iPhone 4, hvis du kan ''overleve'' med det. - Jeg tror dog ikke der er så meget at forhandle om, når det kommer til iPhone 4S pris. - Hvis der er, så er det typisk abonnementet som skal være godt.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Apple giver kune studierabat til deres computere, og ikke iPhones :) du kan evt. så priserne på iPhones inde på apple hjemmeside:

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/family/iphone 

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bestilt overstående ^

Er der nogle af jer der kender til noget forsikring af sådan et bæst? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

JeppePagels:
Er der nogle af jer der kender til noget forsikring af sådan et bæst? 

Forsikring af mobiltelefoner er blevet et lidt broget marked, da det ikke nødvendigvis er en god forretning for forsikringsselskaberne :o) Jeg følger ikke rigtigt med i hvor man kan købe dem længere, men du skal nok regne med at skulle af med 1.200 - 1.500 kr. for at forsikre den model.

Men prøv at kontakte Telenor, de har tidligere haft mulighed for at forsikre telefonerne for et eller andet beløb pr. måned. det kan være at det stadig er noget de opererer med.

Kan du slet ikke finde noget attraktivt, kan du istedet købe telefonen hos Telia. 32GB udgaven er godt nok udsolgt nu, men den kommer snart igen. I deres mobilaftale er der inkluderet 24 mdr. forsikring der dækker alt, bortset fra tyveri. Du kan have 2 skader i de 24 måneder, med en selvrisiko på 100 kr. pr. skade. Jeg har ikke sammenlignet priser på abonnementerne for nyligt, men det ser ud til at telefonen kun er 100 kr. dyrere hos Telia, men altså med denne rigtigt gode forsikring inkluderet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

priserne på nye ligger rimelig fast. der er små udsving fra selskab til selskab.

jeg har en side hvor du kan se iphone 4s pris fra et bredt udvalg af teleudbydere og se hvor den billigste mindste pris er.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Krausing:

Du kan med garanti få en RIGTIG god pris på en brugt iPhone 4, hvis du kan ''overleve'' med det. - Jeg tror dog ikke der er så meget at forhandle om, når det kommer til iPhone 4S pris. - Hvis der er, så er det typisk abonnementet som skal være godt.

Der er en der har kvajet sig med navnet ;)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)