Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS webhotel

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener du simpelthen ikke Peter. Jeg er en trofast kunde hos dig, og har det godt med de billige webhoteller...

Er det økonomien der ikke kan løbe rundt ???

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke fordi det koster så meget at drive mine servere, så den største udgift har været reklamer.

Mine omkostninger til drift af 2 servere er under 1000 kr. om måneden.

Men der er bare ikke omsætning nok til det er besværet værd at være momsregistreret og lave regnskab.

Så vil jeg hellere køre det videre som en hobby og måske på et tidspunkt flytte det hjem privat når de betalte webhoteller udløber.

Er da glad for at høre du har været tilfreds med løsningen.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg er bestemt ikke tilfreds hvis jeg skal flytte mine webhoteller et andet sted hen når de udløber :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan nøjes med 1 GB plads, 10 mailkonti, PHP og MySQL så skal du ikke flytte.

Du kan have alle de gratis webhoteller som du har behov for.

Vil mene de fleste kan klare sig med sådan en løsning, men ja hvis det ikke er nok så er det nok bedre du senere flytter til ny host når din periode udløber, men skal du bruge lidt mere tid så send mig en mail så finder vi ud af det.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Peter:
Havde det været er stort firma som gik konkurs, så ville kunderne ikke få noget, ikke engang hosting, så lukker man bare skidtet og alle må panikke ud og finde en ny host.

Er det 3 eller 4 gang du lukker ned for noget hosting?

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og der er ikke nogen som er kommet i klemme, men ja jeg har stædigt forsøgt igen.

Vil mene at jeg altid har været meget åben det, så jeg kan ikke se hvad du opnår med sådan en kommentar.

Denne gang er der rigtig mange som har fået et gratis webhotel som jeg har givet en god service til.

Har iøvrigt også lagt en del penge i reklamekroner hos amino og støttet dem herinde.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Peter:
Havde det været er stort firma som gik konkurs, så ville kunderne ikke få noget, ikke engang hosting, så lukker man bare skidtet og alle må panikke ud og finde en ny host.

Er det 3 eller 4 gang du lukker ned for noget hosting?

Bare for at genere?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter.
Jeg benyttede mig af dit amino-tilbud og jeg har ikke andet end ros til dig og dit tilbud til os mindre iværksættere. Du leverer stabil og god webhosting og jeg har ikke andet end forståelse overfor dit valg. Thumbs up fra mig og tak for et godt og stabilt, som jeg vil benytte til den dag jeg ikke kan være indenfor rammerne.

Venlig hilsen
Jakob Nissen
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de fleste sikkert ved, så er SKAT ikke glad for nystartede virksomheder som har negativ moms og som ligger ud med at trække underskud fra, er firmaet meget lille så ryger det ind under hobbyvirksomhed.

Så er det meget nemmere at lukke virksomheden og CVR nummeret.

Mit første CVR havde jeg da jeg blev 18 år.. det er 20 år siden, første gang jeg lukkede en virksomhed med hosting var da one.com kom med sine billige webhoteller....indtil den dag havde jeg altid overskud....så jeg har drevet en stabil IT virksomhed i mange år som bibeskæftigelse, men skat er bare ikke så glad for perioder med negativ moms og underskud mere. Idag tibyder firmaer som mlhosting webhoteller til kun 4 kr, så det er udgangspunktet hvis man skal lave noget stort nu.

Jeg kan godt lide at se ting vokse og gratis ting kan godt vokse hurtigt, så jeg glæder mig til at få lavet en hjemmeside hvor jeg fremhæver det nye gratis webhotel.

Det er ikke sikkert jeg gider starte en hosting virksomhed igen, men man kan godt få god erfaring ved at drifte nogle servere med mange brugere som man kan bruge andre steder.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)