Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg og debattråden "Jeg har 100.000 til overs hver måned"

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 15 person

I en ophedet debat har Martin Thorborg nu skåret igennem med følgende kommentar:

"Jeg har en date med min kone og har ikke tid til at kigge på debatten før i morgen. Men der er kommet en milliard klager, så nu lukker jeg den."

Skal love for at det er en saglig argumentation

  • at manden har en date med konen og derfor ikke har tid og
  • at der er mange klager og derfor lukkes tråden.
AMINO skal bæres af relevans og seriøsitet og jeg er i den forbindelse flintrende ligeglad med, om Martin T. har en date med konen eller julemanden. Det vedkommer ikke sagen og minder bare alt for meget om Bertel Haarder-sagen, hvor manden som bekendt hidsede sig op over at være trukket væk fra sin risengrød - vorherre bevares Smile
Når en tråd skal stoppes skal det ske pga. en en saglig argumentation og ikke fordi der er mange klager, idet mængden af klager i sig selv ikke kan eller skal være afgørende for, om en tråd lukkes.  Og da slet ikke, når selv samme Martin T. tidligere har været inde over debatten med kommentering af en art, der ikke just virkede som om han ville lukke tråden.
Jeg finder både den personlige bemærkning om "jeg har ikke tid pga. date, men har alligevel lukket den selv om jeg ikke har set på debatten (bem. for nylig)". Jamen hvorfor venter Martin T så ikke med at lukke den til han har haft tid til at sætte dig ind i tingene ?
Svaret kender vi, for Martin T oplyser jo klart at lukningen skyldes mange klager !!! Angry
Som beskrevet er antallet af klager fuldstændig uden relevans og jeg græmmes, når jeg læser mange af indlæggene, som er dybt amatøragtige. Folk der ønsker penge til en ny cykel, folk der kender en der gerne vil lave et feriecenter osv. osv.
Jeg har selv haft fornøjelsen at kunne investere - og gør det fortsat - i unge virksomheder, gode ideer m.v., men ud af 20 ideer" er der max 1 der kan bruges hhv. svarer til de krav jeg stiller. Jeg har tidligere via AMINO fået kontakt til "gode ideer", som andre ikke har kunnet føre videre pga. pengemangel eller mangel på andre ressourcer, herunder know-how, men debatten her - og især trådens lukning - gør mig dybt betænkelig og jeg tror, at mange vil se AMINO med andre øjne fra nu.
Sagen er jo, at der er indført censur af værste slags, dvs. en censur, hvor indlæg/tråd bliver fjernet når der 1) ikke er tid til at læse alt igennem pg. date hos Martin T. og/eller 2) når der er mange klager. 
Så kære AMIGOS. Når et eller andet der skrives her på AMIGO ikke passer jeg skal i bare rotte jer sammen i en flok, for så lukkes tråden. Alternativt skal i finde en aften hvor Martin T skal på date. Der er jo skabt præcedens.
Nå - dette indlæg er blevet (for) langt, men jeg gider på den anden side heller ikke lægge skjul på min irritation. Jeg er dybt skuffet over niveauet og troede, at man i ledelsen hos AMIGO var hævet over en adfærd som nu udvist. Jeg tog fejl - JANTELOVEN længe leve. Hurra, hurra & hurra.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle gange træffer man en hurtig beslutning - og så må man tage konsekvensen bagefter, hvis der da overhovedet er en konsekvens.

I forhold til debatten der blev lukket, så skulle man ikke læse mange indlæg, før man kunne konkludere at debatten var kørt HELT af sporet. Usaglige, irrelevante og dømmende indlæg - helt tosset!

Forstår godt at debatten blev lukket. Og jeg tror at Martin, med at han ikke har tid, mener at han ikke orker at løse alt igennem og tage stilling til alt muligt. Men at det hurtige overblik (klager og kig på bare få indlæg) er nok til at han lukker debatten.

At han skal på date, kan da ikke drages ind i om hans beslutning er god eller dårlig.

Herre Gud - han har lukket en debat. Værre er det ikke. Tvivler på at nogen skade er sket.
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en debat

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Anders C:

Skal love for at det er en saglig argumentation

  • at manden har en date med konen og derfor ikke har tid og
  • at der er mange klager og derfor lukkes tråden

 

Jeg nåede kun at læse hertil, og så stoppede jeg der.

Har man lovet sin kone, at for en gang skyld at værre 100 % i privat regi, så overholder man det

Alle har et privatliv, og kan ikke være på 24 timer i døgnet.

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst debatten men 100.000 ekstra om måneden kan da ikke være dårligt :P

Jeg synes det er fint at Martin også har fri tid og det skal han have lov til. Nu er martin ikke den eneste der arbejder hos amino..

Du får åbenbart ikke særlig meget Anders Wink

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders C. @ 

Rolig nu - det var da en voldsom overreaktion :)

 

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Jeg nåede kun at læse hertil, og så stoppede jeg der.

Har man lovet sin kone, at for en gang skyld at værre 100 % i privat regi, så overholder man det

Alle har et privatliv, og kan ikke være på 24 timer i døgnet.

Så kunne det være du skulle læse det, da det naturligvis ikke et det trådstarter ikke mener er i orden.

Jeg kan sagtens følge trådstarters frustrationer, og mener at amino skulle have behandlet sagen med en anden moderator, der havde tid til lave en konkret vurdering af tråden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle

Tror der en en grund til Martin skrev som han gjorde, og tror ikke hans ide var at andre nu skulle starte en anden tråd om emnet.

Jeg er sikker på at Martin han kommer på banen når han får tid til at læse de mere end 100 indlæg igennem.

Så synes ikke vi skal lade endnu en tråd løbe af sporet, hav lidt tålmodighed og vent på Martins respons til sagen.

Og til de kritiske personer herinde, så vil jeg da blot lige fortælle at selvom man måske har en utraditionel måde og gribe en ting an på, så behøver det ikke være fusk eller lignende!

God aften

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke fair nok, at hvis man konstaterer at en masse mennesker klager og er utilfredse over én tråd, at man så lukker tråden?

 

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kan gøre lige hvad det passer ham - han ejer Amino.

 Du kan hyle i havet.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)