Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage til tråden

Er der nogen her der kunne være interesseret i et samarbejde om projektet : layout, produktion og markedsføring/nyhedsformidling.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

NB-Import:

Tilbage til tråden

Er der nogen her der kunne være interesseret i et samarbejde om projektet : layout, produktion og markedsføring/nyhedsformidling.

Tråden har hele tiden omhandlet sig emmet , det bringer bare lidt debat om det og dem som ønsker at levere skriver vel de vil gør det ,

En ting skal man vide vis gør noget mod en skal man tænke , vil jeg finde mig selv i en gør det og dette kan denne debat jo svare på nogle vil gerne sammenlignes med toilet papir andre vil ikke , der er vi alle forskellige mennesker

Den der levere nu toilet papiret ved nu hvad nogle tænker om denne person efter nogles mening og derved er det  godt dette her bliver debattere for ikke alle vil kaldes røv tørre, måske engang du , men som iværksættere er det vigtigt at vide hvad andre tænker vis man ønsker at markedsføre noget ellers kan livet bliver meget hårdt og ikke kan måske ikke klare det psykiske pres at blive kaldt en røv tørre

jeg ville ikke kunne klare at levere dette toilet da i jeg ikke vil kunne klare at blive  kaldt det og nogle vil måske holde det hemmeligt men nu er det jo en offentlige tråd så man ved hvem der levere dette toilet papir nu

Dog de fleste vil ikke sammenlignes med en tørre sit hovedet i lort , men der er i vi forskellige alle , måske er jeg mærkelige jeg ikke vil sammenlignes med sådan en men vi er alle forskellige mennesker med forskellige slags humor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

For hver rulle der bliver solgt med et kendt ansigt, får man en rulle med et billede af sig selv på.

Hver anden gang der skulle skiftes papir skulle man så hænge en rulle op med sig selv, hjemme ved sig selv. Altså alle ens gæster inklusiv en selv skulle bruge det. Ville i så stadig købe?

Hvis jeg kom på besøg hos nogen der havde det hængende, var jeg den der var skredet. Finder det ganske usmageligt, uanset hvem der ville være et billede af.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E:

Ja, du kan sikkert også finde på at brokke dig over de søde små lam der er trykt på toiletpapiret.

Ideen er god og der kan nemt tjenes en del penge på det. Der er også stor mulighed for at udvide med lign. produkter. At der findes enkelte folk uden humor og i øvrigt har ondt i røven af stort set alt der ikke er konservativt nok, er ikke relevant.

Stop klynkeriet og den klamme dobbeltmorale!

Nej Rune - det kunne jeg ikke. I øvrigt er det meget besynderligt at du skal bestemme hvad jeg kunne finde på. At du siger at jeg er uden humor og har ondt i røven efter at jeg har skrevet få linier siger vist mere om at du gerne vil se andre på en bestemt måde.

Konservativt nok?? - WTF?!? Du aner intet om mig.

Jeg er den der er skredet, for det her får jeg intet ud af. Men jeg håber at debatten kan komme tilbage på sporet igen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune anklager os for at være uden humor. For mit eget vedkommende vil jeg bare sige, at hvis vælget står mellem nul humor eller Runes humor, er jeg ikke i tvivl om mit valg!

Hvis man så gerne vil tørre røv af på politikerne, hvorfor så ikke inddrage de Radikale? Mere end noget parti er det de Radikale, der endnu engang har formået at køre rundt med blokkene, så hverken rød eller blå blok kan føre en seriøs, målrettet politik. Og hvis skyld er så det? Vælgernes!

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det bliver svært at finde et firma der kan trykke på toiletpapir, og ikke mindst til en rimelig pris.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej R U N E....

Hvis nu du skulle overveje at sælge toiletparpir med motiver på, Kan jeg så ikke få et med dit ansigt på ? ;) 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

NB-Import:

Tilbage til tråden

Er der nogen her der kunne være interesseret i et samarbejde om projektet : layout, produktion og markedsføring/nyhedsformidling.

 

Måske kigge lidt på Alibaba.com?

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da, er stadig frisk :D

Linket er delt 33 gange nu og der kommer fortsat nye fans til, så...

Der er én i tråden her, der allerede har bestilt papir med print. Prøv da at rette henvendelse til ham. 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 8 ud af 9 (85 indlæg)