Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 13 person

Hvem kan lave tryk på Toiletpapir. Det vile være alletiders gaveide med toilet papir med billed eller karikatur af Helle Thorning og Villy Søvndal. I Matador var det Hiller der hang ude på lokummet.

Men hvem kan lave sådant tryk , jeg ved der findes toiletpapir med julemotiver men hvem laver det?

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

JEg vil gerne bestille det toiletpapir til min datter som er absolut V.Uér.   Det er en super ideYes

hilsen

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 14 person

Det er for latterligt! Uanset om man kan følge politikken eller ej! Jeg har endnu ikke set toiletpapir med Lars Lykke Rasmussen eller Anders Fog Rasmussen solgt af en person med hang til den røde blok.

Hvad skal det til for?

Michael

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden gang ville jeg bare spørge hvem kan lave farve tryk på toilet papir. Da du har nogle motiver du skal have på.

Jeg synes tanken er sjov. Der kunne være andre som gjorde det samme nu.

Jeg kan se at sca laver kunde toilet papir men jeg ved ikke.

http://www.sca.com/en/Products/Consumer_tissue/

Jeg tror du skal til sverige de laver meget af den type produkter.

Der kunne måske være et marked for "Muhammed tegneren" i visse kredse måske marked er for lille.

Og måske senere af Lars også alle hader vel en eller anden politiker eller parti leder.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Det er for latterligt! Uanset om man kan følge politikken eller ej! Jeg har endnu ikke set toiletpapir med Lars Lykke Rasmussen eller Anders Fog Rasmussen solgt af en person med hang til den røde blok.

Hvad skal det til for?

Michael



Jeg ser nu et stort marked for toiletpapir med tryk, sådan som det beskrives. En. evt. webshop, kunne jo sælge mange forskellige slags. Både med Pia K, Lars Løkke, Helle Thorning, Villy Søvndal og mange andre politikere. Eller andre kendte personer generelt.

Der er altid offentlige personer, der er genstand for kritik og måske endda lidt had. Hvorfor ikke tørre røv i dem? :-)

Ved at toiletpapir med julemotiver sælger fint op til jul. Og toiletpapir med pengetryk. Eller andre motiver. Det er en skæg gimmick - så hvorfor ikke udvide den til at omfatte politikere og andre offentlige personer?

Desuden tror jeg ikke at folk reelt vil tørre røv i det. Tror mere det vil fungere som en sød gave, til en person der fortjener en stikpille :-)

Hvorfor være så negativ, bare fordi trådstarter satte navn på dem han vil tørre røv i? Idéen er jo god, uanset politisk standpunkt. Objektivitet, er en dyd!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Har du ikke undersøgt om man kan få det med hitler og om du kan handle med det i stedet?

Jeg tror de fleste hellere vil tørre røv i hitler end i Helle Thorning / Villy Søvndal.

Allerhelst tror jeg dog de fleste vil tørre sig i noget alm. toiletpapir til 10kr pr. pakke, - det kan være der er nogen der opfinder det en dag. Hvis det en dag bliver opfundet ville det være praktisk om man kunne købe det i alle dagligvarebutikkerne sammen med de øvrige dagligvarer.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe her http://www.printedtp.com/

Du kan uploade dine egne billeder og motiver.

Deres priser ser fornuftige ud, når jeg tænker på hvad butikker tager for toiletpapir med juleprint på.

Så som en webshop niche, der sælger toiletpapir med print? Go for it! Det er lige før jeg selv overvejer det, hvis jeg ikke havde så travlt med vores eksisterende shop.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Ronni Plindstrup:
Objektivitet, er en dyd!

Lige præcis! Derfor skrev jeg ikke, at jeg hellere ville købe noget med Lars Lykke. Trådstarter holder sig jo ikke objektiv ved kun at nævne Helle Thorning. Trådstarter giver klart udtryk for sin politiske holdning og jeg kan ikke forestille mig, at han ville sætte en produktion af Lars Løkke igang.

Ideen kunne være god, hvis ikke det var en fotografisk gengivelse af Helle Thorning, men en karikeret udgave med en lang række af fremtrædende personer - ikke kun indenfor politik men også film, musik, reality mm.

Michael

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

...iøvrigt sjovt som stjernerne flyver rundt, hver gang der er politik på bordet - og endda uden at tage Rød fløjs parti men bare "forsøge at være objektiv" og bede folk om at tænke sig om og opføre sig ordentligt.

Michael

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Arto arto!!!!!
Side 1 ud af 9 (85 indlæg)