Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en interessant debat. 

Jeg forstår ikke, hvordan folk kan blive ophedet så meget, over noget lokumspapir med billeder på.Lige i tiden tror jeg det er hjerter jeg tørrer røv i, tidligere har det været blomster og jeg tror sågar også at Lambi har trykt nogle lam på rullerne. 

Det betyder for mig ikke, at jeg sidder på tønden og bliver forarget, jeg hader hverken kærlighed, sommer eller dyr, men det afholder mig da ikke fra at købe toiletpapir det er trykt på.

Jeg ville nok synes at toiletruller med tegneserier, vittigheder eller citater kunne være sjove. Ja, jeg synes sådan set også at toiletpapir med Helle Thorning kunne være sjovt. Eller Lars Løkke eller Pia K eller Johanne Schmidt.. eller Michael Jackson, eller julemanden eller måske mig selv... eller noget andet, som man ikke er vant til at se. Jeg vil ikke sidde og tænke "Heh, nu er jeg styg fordi jeg tørrer måsen med ham/hende", jeg tror nærmere jeg ville få mig et lille grin over det usædvanlige toiletpapir.

Tidligere har jeg faktisk været på udkig efter noget toiletpapir med tryk. Ikke fordi jeg havde noget imod det der skulle trykkes, tværtimod fordi det kunne være sjovt at have toiletpapir med et bestemt motiv - som en gimmick til en fest.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

For at forøge forbruget og salget kunne man krydre karikaturen med en variation på f.eks 10 eller 25 forskellige ark med en lille tekst under hver karikatur:

Eksempelvis

Det er Fair Løsning at du sidder her i 12 Minutter.

Stå aldrig til søs lad de andre stå, Gør som jeg betal aldrig skat lad de andre betale.

På 12 minutter er hele vores økonomi reddet

Lad nu mig tørre dig godt og grundigt,  

Der er ingentimg at komme efter,  min skat. osv osv

Der er sikker nogen der endnu bedre forslag

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke på nogen måder ideen er sjov eller nytænkende. Jeg har før set toiletpapir med Osama på.
Jeg fornemmer bare i rider med på bølgen som er skabt af venstreorienteret propaganda der er et resultat af at være en dårlig taber.

Jeg tænkte nu også lidt folkeskole da jeg så nogle af de forskellige indlæg herinde, eller har ekstrabladet's læsere nu også oprettet profil på Amino? :)

M  dfdf

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Stodderen:

 eller har ekstrabladet's læsere nu også oprettet profil på Amino? :)

Ja du er her jo ;)......

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ide kan nok meste bruges til vis har en uvenne vil lave lidt sjov de fleste ville jo ikke synes det er sjovt ,men selvfølgelige mest  er det for folk med lidt hård humor

dog skal de personer jo altid tænke vis de sætter sådan et toilet papir rulle ud på ens toilet ikke alle folk vil behandle den lige frem flink som ven mere vis ser en poltikers hovedet eller andet derved skal det bruges varsomt , altså mest brugbar mod en person du hader

jeg ville aldrig bruge for jeg vil gerne være venner med folk og selv min værste uven ville jeg ikke bruge det mod , for det forværre bare en konflikt endnu mere , man skal tænke sig om hvad man gør i daglige dagen

en der har sit eget hovedet på toilet skal selvfølgelige også tænke sig om og kende sine venenr hvad tænker de om dig vis du gør sådan noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)