Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moms med tilbagevirkende kraft

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Mig og min ven har lige startet en virksomhed.

Vi skal begge bruge vores computere og telefoner i virksomheden, men det er noget vi først har købt til privat brug, men nu er det noget vi skal bruge en virksomheden. så vil egenligt høre om man kan få moms med tilbagevirkende kraft på vores computere og telefoner, da det er noget vi jo nu skal bruge i virksomheden.
så hvis der nogle der kender til disse regler vil jeg blive meget glad hvis i kunne forklare mig lidt om det :)

Hvis der ellers er nogle regler om moms må i gerne fortælle lidt om det :)  

mvh.

Oliver Pedersen 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Pedersen:
så vil egenligt høre om man kan få moms med tilbagevirkende kraft på vores computere og telefoner

Det er jo købt med et privat formål, derfor er der ikke momsfradrag. Hvis udstyret nu skal bruges/overtages af et fælles firma skal det sælges ind. Prisen vil her skulle være uden moms.

/Henrik

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så henrik, hvad får vi ud af at sælge vores computere og telefoner til vores virksomhed? 

mvh.

Oliver 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Skattemæssige fradrag for omkostningerne - mod multimedieafgift/beskatning af fri telefon...

Mange hilsner

Martin
Indehaver af Bogholderiet Bech - rådgivning om skat, moms, regnskab og bogføring og meget mere - se www.bogholderiet-bech.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)