Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specielt adsense plugin - til deling af visninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Plugin til wordpress søges. 

Jeg er sammen med 2 andre personer ved at starte en side op hvor vi skriver artikler med mere. I den forbindelse så "aflønnes" vi for det arbejde vi laver via adsense. Det betyder helt konkret at jeg måske skrive 10 artikler om ugen og de to andre skriver 15 om ugen hver, hvorfor det ikke er rimeligt at splitte 1/3 til hver. 

Derfor leder jeg efter et plugin som gør at de kan indsætte deres publisher id fra adsense og så få vist deres annoncer på de artikler de skriver. Jeg har kigger på flere forskellige, men synes ikke jeg kan finde et som bare er lige hvad jeg ønsker. 

I bund og grund er det jo simpelt. Artikler de skriver fra deres login skal give dem visninger, og dem jeg skriver skal give mig visninger. Der kan godt være mulighed for noget med split altså 30/70, Vi har dog aftalt at den splittes 98/2 da jeg betaler for hosting, så derfor så kunne det være fedt hvis nogle kendte netop sådan et plugin. 

Mvh 

Daniel Pedersen

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Jeg har selv ledt efter sådan et plugin, da jeg havde en lignende ide. Der var da også flere plugins der gjorde dette for den gamle Adsense kode, men med den nye kode har jeg ikke kunnet finde noget desværre. Det kan evt løses ved at bruge 'Category Description' koden i Wordpress sådan at i laver et par overordnede Categories for hver bruger i Wordpress og i Category Descriptions indsætter i så jeres Adsense kode. Så skal themet rettes til, så det viser denne description over hver post.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik 

Mange tak for svaret, desværre er dette ikke en mulighed da vi skriver i mange forskellige kategorier og alle skriver i alle kategorier. Vi ønsker at siden stadig skal være anvendelig på maks, så derfor vil vi ikke have disse special kategorier.

Det er lidt irreterende der ikke findes et sådan plugin. :(

Mvh
Daniel Pedersen 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke en mulighed manuelt at indsætte koden i hver enkelt post under HTML-editoren fremfor at bruge et plug-in? Det begrænser jeg måske en smule i forhold til at ligge indhold above the fold, men ellers kan jeg da ikke se nogle problemer for det.

Indsæt manuelt koden efter at have uploadet indlægget i Wordpress' HTML-editor, og så burde det vel bare virke dérfra?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok, men i sidste ende kunne det være en ide at få udviklet sådan et plugin, da jeg ved der er efterspørgsel efter det. Hvis der er nogen Wordpress udviklere der læser med så saml endelig handsken op!

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan 

Dette vil virke, men det vil være alt for besværligt, hvis vi skal teste med farver og sådan så vi skal ind og ændre koden i samtlige indlæg. Vi regner nemlig med at skrive 250-300 artikler om måneden så det blive et problem om et år hvis vi vil ændre farver på annoncen. Det kommer i hvertfald til at tage lang tid :(

Mvh
Daniel Pedersen 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)