Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til adwords, anbefalinger?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg skal virkelig have opsat nogle adwords kampagner, men det er en jungel at finde ud af.

Det er så blandet hvad folk kan og hvad de tager for det?

Så søger anbefalinger på gode og reelle adwords mænd/kvinder?? Help ;)

Mvh

MissMartins

Stine

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.

Et par gode råd før du vælger ny AdWords samarbejdspartner:

* Sørg for at få fuldt ejerskab over dine nye AdWords kampagner (dvs. kontoen skal oprettes i dit navn og ikke ligge som en del af dit AdWords firmas egne konti). Så kan du nemmere finde en ny leverandør, hvis du bliver utilfreds.

* Kig på firmaets egen hjemmeside. Kan de stave?

* Hvis du køber hjælp hos et større AdWords bureau, så bed om at få sat navn på den person, som i givet fald kommer til at lave dine AdWords kampagner. Du ønsker ikke at betale 1.000 kroner i timen for arbejde udført af en praktikant, der blot får 5.000 om måneden.

* Hvis du allerede har en AdWords konto, så få den potentielle samarbejdspartner til at kaste et hurtigt blik på den og give et par anbefalinger til, hvad der kan ændres. Disse anbefalinger kan som regel give dig en idé om kompetenceniveauet.

* Spørg hvilket værktøj de vil bruge til at oprette dine AdWords kampagner. Hvis de svarer "adwords.google.com" eller "AdWords web-brugergrænsefladen", så løb skrigende væk. Svaret bør være noget i retning af "Google AdWords Editor" eller et andet API-baseret værktøj.

* Spørg om de kan hjælpe dig med at få opsat AdWords konverteringssporing eller Google Analytics e-handelssporing. Svarer de "Øhhh" eller "Nej", så led videre et andet sted.

* Vær realistisk i dine forventninger. AdWords kampagner af god kvalitet til hele dit sortiment tager mindst 10 timer og sikkert nærmere 20 timer at lave. Hvis dit budget til opsætningen af nye kampagner kun er på fx. 3-4.000 kroner, så udvælg en del af dit sortiment. Alternativet med at lave brede annoncegrupper med mange søgeord i hver sparer tid, men kan bestemt ikke anbefales, da de løbende omkostninger bliver højere og konverteringen lavere.

Mvh Troels.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine

Jeg kan anbefale Troels. Pt har vi over omsat for over 8 gange mere månedligt efter han har sat vores kampagner korrekt op. Det skal ses lyset af at vores udgifter til adwords kun er steget ca 20-30 %.

Vi har haft fat i flere der påstod de kunne hjælpe, men uden at blive rigtig tilfredse før nu.

Vælg en du kan betale lidt af gangen for resultatet, så du ikke skal smide et stort beløb på forhånd.

//Kasper

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

sats:
Jeg kan anbefale Troels.

Hej Kasper.

Tak for anbefalingen, men det fungerer desværre ikke, da jeg allerede hjælper en af Stines direkte konkurrenter.

Og selvom kendskab til branchen, sortimentet og de gode søgeord normalt er en klar fordel, så fungerer det i mine øjne ikke at styre AdWords kampagner for to firmaer, der sælger præcis de samme varer over nettet.

Den slags genbrug af viden og søgeord fungerer til gengæld rigtig godt, når det er varer eller serviceydelser, som kræver fysisk "nærhed", fx. stabilgrus til indkørslen, campingferier, blikkenslagerhjælp eller andet, hvor landet relativt nemt kan deles op i geografiske "territorier".

Mvh Troels.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Mange gange tak for dit svar, det var rigtig brugbart og lige sådan noget jeg søgte :)

Bliver så ked af at læse længere nede at du er "optaget", men kan kun tage hatten af, for at du beskytter dine kunder.

Men kender du så en som er bedre end dig :D

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.greenclickmedia.dk/ 

Du får fuld valuta for pengene :-) 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Du har helt ret i, at AdWords kan være en jungle at finde ud af hvis man ikke roder med det til daglig.

Vi er Google AdWords Certificeret Partner og har arbejdet med AdWords siden annoncesystemet gik i luften i 2002.

Vi kigger gerne uden beregning på din kampagne og kommer med vores vurdering af din situation.

Du kan læse mere om vores indgangsvinkel til AdWords her

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale http://www.jatilroi.dk/

Han har i den grad øget min omsætning og samtidig sparet mig en del penge.

Har tidligere brugt 3c, og dem vil jeg ikke anbefale.

Det er en jungle, men jeg kan ihvertfald stå indenfor Johannes. Èt er at han kan sit job, men han er faktisk også et meget behageligt menneske at arbejde sammen med, og dét er for mig mindst lige så vigtigt.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lady 1:

Jeg kan anbefale http://www.jatilroi.dk/

Han har i den grad øget min omsætning og samtidig sparet mig en del penge.

Tak.

Som allerede nævnt, er det yderst vigtigt at tjekke op på mulige samarbejdspartnere. AdWords og SEO bureauer har nok haft et lidt dårligt ry, så derfor er det specielt vigtigt her. Bed om referencer som du kan kontakte og accepter ikke længerevarende aftaler du ikke kan komme ud af!

Johannes

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan man sige noget om hvor meget man ca. bør ligge i Adwords?

Lige PT ligger mine udgifter til Adwords på 10% af omsætningen
- Men er det godt eller skidt?

Jeg overvejer selv at få hjælp til Adwords da jeg ikke er så meget i tvivl om, at det ville give mig større salg.
Mit store spørgsmål er bare, hvor meget man skal betale for at få det større salg.. 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)