Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamefilm og video er effektiv markedsføring - nu med video :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvom folk i dag måske mest af alt er irriterede over tv-stationernes reklameblok, så er video stadig et meget effektivt medie, når du skal gøre reklame for dig selv, dit produkt eller din virksomhed - bla. fordi det giver god effekt i search engine marketing. Se mere her:

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har nogle interessante egen-erfaringer med at bruge videoer ifm. search engine marketing?

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Århus
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden set denne video en hel del og jeg syntes især dine pointer omkring video ift. marketinggoogle, search engine marketing, er særlig interessante. Gode relevante pointer.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Grove Mortensen:

Det var den bedste video jeg har set med dig. Jeg er 100% sikker på at jeg skal have lavet videoer NU. Jeg  har ikke fået gjort noget ved det blandt andet pga den klassiske hurdle med at det skal være rigtigt gode videoer, og derfor ikke bare kaster mig ud i det med mit eget spejlrefleks eller iphone og et par af mine klienter som statister.

Måske skulle jeg bare få lidt hjælp. Men når jeg googler bragefilm.... tjaeh, så kommer der ikke noget frem???

Vh Rasmus

Fra Århus
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ramskov:
Måske skulle jeg bare få lidt hjælp. Men når jeg googler bragefilm.... tjaeh, så kommer der ikke noget frem???

Hej Rasmus.

Mit lille selskab er ret nyt og har ikke fået lavet hjemme side endnu eller lavet søge optimering eller andet som jeg i den grad burde få ordnet, men Bragefilm eksister skam og er klar til at hjælpe dig med din opgave. 

Mvh Thomas Nielsen

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ramskov:
Det var den bedste video jeg har set med dig.

Tak tak, mange tak. Jeg er også selv ret godt tilfreds med resultatet. Det er måske den af mine videoer, jeg har brugt mindst tid på ift. at skrive manuskript - satte mig bare ned og lod mine tanker flyde ud gennem fingrene til tastaturet. Måske dét er nøglen til gode videoer ;)

Rasmus Ramskov:
Jeg er 100% sikker på at jeg skal have lavet videoer NU. Jeg  har ikke fået gjort noget ved det blandt andet pga den klassiske hurdle med at det skal være rigtigt gode videoer, og derfor ikke bare kaster mig ud i det med mit eget spejlrefleks eller iphone og et par af mine klienter som statister.

Ja, sagen er jo, at alt markedsføring reflekterer tilbage på dig og din virksomhed - og det er langt fra sjældent, at modtagerne af dine budskaber opfatter tingene lidt anderledes, end du selv havde tænkt dem. Derfor kræver "et professionelt image" sit ift. videokvalitet, lydkvalitet, etc.

Rasmus Ramskov:
Måske skulle jeg bare få lidt hjælp. Men når jeg googler bragefilm.... tjaeh, så kommer der ikke noget frem???

Det kan jeg bestemt anbefale; at få hjælp fra en prof., eks.vis min ven Thomas (Bragefilm). Og ja, han burde i den grad få gjort noget ved dét med at markedsføre sig på nettet! ...det er sgu lidt komisk, at han har stået bag kameraet på flere af mine videoer omkring online marketing, mens han stadig selv halter i bremsen :-D

Men men... Det ændrer ikke på, at han er god til sit fag. Han er jo trods alt uddannet hos selveste Danmarks Radio - og har lavet alt fra Ramasjang til store liveshows, sportsbegivenheder, etc.

 

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Den er en god video der belyser de mange fordele ved at bruge video i sin markedsførring, og nettop punktet med at det ikke behøver at være dyrt at få lavet det professionelt syntes jeg er vigtigt, jeg løber tit ind i at mine kunder bliver overraskede over hvad der kan laves for et relativt lille budget.

Så jeg kan kun give dig ret, kom igang derude og brug video aktivt!

/Meik 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er en god video du har lavet her. Synes også dine andre er gode.

Det er også fint du promover Video men er det fordi det er en forretning for dig eller er det SEO som er din forretning. Eller er det bare for sjov da jeg også kan se du arbejder i dag. Det fremgår ikke rigtig af din CV hjemmeside.

Nu siger du man skal lave video men det er et område med mange meninger. Du promover selv din kamera mand. Han har ikke en hjemmeside. Når man kikker på mange andre fotografer hjemmesider så holder de deres kort til kroppen.

Jeg synes bare det er svært at finde nogle som fortæller lidt om hvordan man laver videoer. Og hvad man skal bruge af udstyr.

Nu siger du at man skal bruge en prof fotograf og Martin Thorborg siger man bare skal skyde en på sin Iphone.

Hvorfor er det ikke nogle som laver en blog om fra hjemmevideo til prof video.

1 Lav en video på iphone

2 Lav en video på iphone og tilføj titler og intro + afslutning.

3. Brug af ekstern microfon

4. m.m. osv.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Meik Jessen:
Den er en god video der belyser de mange fordele ved at bruge video i sin markedsførring

Tak for god feedback. Det glæder mig, du kunne lide videoen - og at budskabet kom godt igennem Smile

Meik Jessen:
og nettop punktet med at det ikke behøver at være dyrt at få lavet det professionelt syntes jeg er vigtigt, jeg løber tit ind i at mine kunder bliver overraskede over hvad der kan laves for et relativt lille budget.

Præcist. Det er en meget vigtig pointe, som jeg følte, at jeg bedst kunne få frem ved simpelthen at give et helt reelt eksempel.

Meik Jessen:
Så jeg kan kun give dig ret, kom igang derude og brug video aktivt!

Hørt!

...og endnu en gang tak for god feedback Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Det er en god video du har lavet her. Synes også dine andre er gode.

Tak, mange tak. Det er altid rart med lidt ros, hehe, det er 'slik' for reptilhjernen. Se mere her ;)

Lykkebjerg:
Det er også fint du promover Video men er det fordi det er en forretning for dig eller er det SEO som er din forretning. Eller er det bare for sjov da jeg også kan se du arbejder i dag. Det fremgår ikke rigtig af din CV hjemmeside.

Det er skam ren nørdet ulønnet fritids hobby, ved siden af min karriere som marketing analytiker for et par store og velkendte brands.

Lykkebjerg:

Nu siger du man skal lave video men det er et område med mange meninger. Du promover selv din kamera mand. Han har ikke en hjemmeside. Når man kikker på mange andre fotografer hjemmesider så holder de deres kort til kroppen.

Jeg synes bare det er svært at finde nogle som fortæller lidt om hvordan man laver videoer. Og hvad man skal bruge af udstyr.

...

Nu siger du at man skal bruge en prof fotograf og Martin Thorborg siger man bare skal skyde en på sin Iphone.

Jeg tror det store spørgsmål i denne forbindelse er; hvad videoen skal bruges til. Hvis man gerne vil brande sig på sin personlige subjektive holdning, så er iPhone formodentlig udemærket, måske ligefrem fantastisk (fordi Gonzo-stilen passer godt som medie til den slags promoveringer). Hvis man derimod skal markedsføre et 'seriøst' brand, så tror jeg, det er vigtigt at holde sig for øje, at reklamen reflekterer på virksomheden (amatør reklame -> amatør virksomhed). Forestil dig eks.vis at Coca Cola begyndte udelukkende at promovere sig med videoer, der er optaget med håndholdt iPhone... På den anden side kan det 'rå look' også nogle gange være virkemiddel til at få videoen spredt viralt... Tja.. Men men... Simon Spies var jo også kendt for at sige, at "dårlig omtale er bedre end ingen omtale". Som du skriver; "det er et område med mange meninger."

Lykkebjerg:
Hvorfor er det ikke nogle som laver en blog om fra hjemmevideo til prof video.

God idé! Den burde nogen (med kompetencerne for det) gribe og løbe med! Som Thorborg siger; hvis alle løber én vej, så skynd dig at løbe den anden vej. Dét tror jeg, der ligger meget sandhed i - omend der selvfølgelig aldrig er en regel uden end undtagelse :)

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)