Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Amazon Affiliate?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Jeg har overvejet at blive Amazon affiliate, så jeg ville bare lige høre lidt om det.

Amazon.com og amzon.co.uk har ikke helt de samme produkter vel? Men jeg vil gerne have mulighed for at linke til produkter fra begge sider. Skal jeg så tilmeldes til begge programmer? eller har de et samlet program? Og er det et eller andet med at der findes et eller andet Wordpress plugin til det?:)

Hvis i mener der er andre vigtige informationer jeg bør vide omhandlende Amazon Affiliate må i også godt skrive dem:)

Venlig Hilsen

Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er et plugin der kan løse det, det hedder Amazon Affiliate Link Localizer. Det kræver stadig at du er oprettet begge steder, og indtaster de pågældende id's i pluginet og så får du dine procenter uanset i hvilken butik kunden handler. 

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er affiliate begge steder og det skal du også være for at linke til produkter fra begge steder. Der hvor jeg har haft den bedste konvertering er når jeg har linket til søgeresultatet. Så er der mange flere produkter for personen er vælge imellem, og det giver en højere konvertering, medmindre det er et bestemt produkt, men er der fx et løbebånd, så kan du linke til søgeresultatet på deres side ved løbebånd. 

Mvh
Daniel Pedersen 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange mange tak til jer begge:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)