Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare mig eller er surftown nede?

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gjorde jeg, men denne gang er vi helt færdige med dem, de gav undskyldning sidst for fosikrede om stabil femtid, nu efter få mdr står vi med samme problem..

Har faktura der skal betales nu her, men bliver til anden udbyder, betaler ikke for en defekt vare

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel :
Har faktura der skal betales nu her, men bliver til anden udbyder, betaler ikke for en defekt vare

netop...

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kører surftown vist igen. min side med priser på iPhone 4s virker ihvertfald igen og det gør mine andre sider også.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at noget af Surftown virker nu...

Men, er jeg den eneste der stadig har one-click installs såsom phpbb3 og wordpress sider der stadig ikke virker?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

EP Photography - Peer Præstekær:

Surftown kører latterligt dårligt for tiden. Vi har deres PRO konto, den dyreste. De får den ringeste anmeldese på Trustpilot nu.

Er der nogen der har gode ideer til alternative - altså webhoteller med en Masterkonto, hvorfra man kan kontrollerer alle sine kunders webhoteller, til MySQL etc.? Vi skal have hosted en del sider. Vi er meget trætte af Surftown.

Mvh. Peer

Vi hos Unitbyte kan godt tilbyde noget den lignende konto du har hos Surftown. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...tror deres apache server stadig er nede...al database relateret virker ihvertfald ikke endnu

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også problemer med databasen.

Må også sige at det denne gang var dråben. Jeg flytter omkring 30 websider væk fra Surftown nu - serverne er langsomme, og meget ustabile.
Fint nok til private hjemmesider, men som erhvervsdrivende, kan man ikke være tilfreds med Surftown.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommy:
Jeg flytter omkring 30 websider væk fra Surftown nu

se på webhosting de har ret gode tilbud på php/mysql hoteller til 89 kr, skal du have et domæne oveni tager de kun 50 øre ved samkøb, og de har et godt ry i branchen og har kørt i mange år

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

T.Iversen:

Kan se at noget af Surftown virker nu...

Men, er jeg den eneste der stadig har one-click installs såsom phpbb3 og wordpress sider der stadig ikke virker?

Nej mine sider kan man godt gå ind på, men ikke forsiden, det undrer mig lidt, jeg sover på det og ser om det virker imorgen :(

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)