Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger god pris på solceller

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

vi har en forhandling idag af solceller paneler og invertere, men jeg ville geren finde vores egne solpaneler, da jeg syntes de er for dyre i indkøb.

 

nogle der har nogle kontakter i kina, jeg har en godkendt inverter aros, men jeg mangler gode billige sol paneler minimum 200kw

hvis prisen er rigtgi og de er fornuftige i kvalitet har jeg flere kunder der venter

skriv til varerpartier@gmail.com

 

hilsen

thomas

 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en del igang med salg af solceller, og havde kontakt til Mark fra dette firma, Han bor i England men er dansker og meget hjælpsom

Du kan tage kontakt til ham via mail på siden 

http://www.knowyourplanet.com/

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor køber du dine aros invertere? Dem er jeg meget interesseret i.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Der er jo et hav af producenter i Kina. Du bør finde en god fast leverandør og så bare køre derudaf. Desuden vil jeg mene, at hvis denne produktgruppe er af afgørende betydning for din forretning, bør du ikke køre din sourcing via AMINO, men angribe det mere seriøst. Jeg sidder bla. nabo til Dansolar her i Ecopark ved Århus og de ved rigtig meget om emnet.

Hilsen Daniel 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Strauss:
bør du ikke køre din sourcing via AMINO

Hvad er det da for en omgang ikke særligt brugbart råd at give?

Jeg tror at du har misforstået konceptet med Amino, hvis du mener at det ikke er skabt til at netværke med andre iværksættere

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har domænet www.solcellepriser.dk og har fået flere henvendelser om gode råd i forbindelse med sourcing af solceller. Du bør være meget varsom med blot at finde de billigste solceller, da kvaliteten varierer utroligt meget. Også garanti spiller ind. Hvis du importere produkter fra en mindre kinesisk billig leverandør, hvad er garantien så værd, den dag produkterne ikke performer? Du vil altid være en lille spiller for dem, og der kan være langt til kina for at få en evt. kompensation. Jeg tror helt bestemt der er en grund til muligvis betaler en høj pris og det er for de tillægsydelser du får.

Men når det er sagt, så findes der naturligvis også mange gode leverandører til en billig pris. Ofte har de dog forhandlere i Danmark, og handler alene med disse, men muligheden findes naturligvis.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med din videre søgning.

/Kristian Madsen

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg sidder i et advisoryboard for et proffesionelt solcelle import firma.

er du stadig interesseret i en samarbejds partner ..?

mvh thor

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i har behov for lidt yderligere til at overbevise kunderne om solcellerne tilbyder vi et koncept, hvor i kan rådgive kunderne lidt nærmer i forhold til skat mv.
Hvis det har interesse kan i skrive til mig her, eller se mere på linket her: http://www.bdo.dk/publikationer/publikationer/a4_brochure_solceller_installatører_enkeltsidet.pdf

Mvh Christian

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)