Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback på 3 themes til shop.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville lave hele menuen bjælke mørk grøn farve da den er delvis hel mørk grøn og tekstfarven er sværeste at læse hvor det er lys grøn farve som baggrund og der er hvid tekst farve

Kunne en anden front eller størrelse ikke også hjælpe lidt på det, da jeg gidt kan lide det farvespil der er fra den lyssere til mørkere grønne.

MVH. Peter

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke lige hvad dit budget er, men jeg ville til enhver tid foretrække at få lavet et design fra bunden. Jeg ved at Rasmus Lindgren som også er her på Amino, har et firma som laver unikke designs og opsætning af nye magento shops til omkring 10.000 kroner. Du skal jo tænke på at du i princippet kan have/får konkurrenter som benytter nøjagtigt det samme tema som dig og på den måde vil du ikke skille dig ud fra mængden.

Jeg har ikke selv benyttet ham da jeg ikke har webshop, men jeg har til gengæld hørt meget godt om hans firma. Du kan finde firmaet her: http://www.getashop.dk. Og jeg har ingen aktier eller interesser i firmaet :-)

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg har snakket lidt med Rasmus også for nogle måneder siden, og der forstod jeg på ham at han gør som de fleste andre i de billigere løsninger, de tager et theme og redesigner det lidt så det bliver "unikt"

Hvis du skal lave er design helt fra bunden til en shop, er man nok på i mange 00000 bag ved det første tal :) Men forstår bestemt godt din pointe, men jeg har mere eller mindre valgt at det skal være et af de her 3 designs der skal arbejdes ud fra.

 

MVH. Peter

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Så har jeg vist ikke udtrykt mig helt klart :)

Vi designer et helt unikt design tilpasset til den enkelte forretning. Men vi bygger oven på et SEO optimeret skelet.

Vi bruger generelt ret mange timer på et design (der skal både designer/udvikler/projektleder ind over), men da teamet er outsourcet kan dette gøres til den billige pris.

(og mange tak Morten Yes)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Søe:

Mikael christiansen:
jeg ville lave hele menuen bjælke mørk grøn farve da den er delvis hel mørk grøn og tekstfarven er sværeste at læse hvor det er lys grøn farve som baggrund og der er hvid tekst farve

Kunne en anden front eller størrelse ikke også hjælpe lidt på det, da jeg gidt kan lide det farvespil der er fra den lyssere til mørkere grønne.

MVH. Peter

 

farve spil er noget af det der gør det svært for mig at læse , jeg er jo ikke eneste i verden der er ordblind

dog dit valg hvem skal kunne læses det let og eller er det mere mod det smarte design

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Hej Peter

Så har jeg vist ikke udtrykt mig helt klart :)

Vi designer et helt unikt design tilpasset til den enkelte forretning. Men vi bygger oven på et SEO optimeret skelet.

Vi bruger generelt ret mange timer på et design (der skal både designer/udvikler/projektleder ind over), men da teamet er outsourcet kan dette gøres til den billige pris.

Ok ja så har vi misforstået hinanden lidt Rasmus :) forstod nemlig på dig at i også brugte en skabelon og ud fra den designede siden, det er måske lidt potato potato men any way, tak for rettelsen.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

farve spil er noget af det der gør det svært for mig at læse , jeg er jo ikke eneste i verden der er ordblind

dog dit valg hvem skal kunne læses det let og eller er det mere mod det smarte design

Ja jeg vil jo helst have det smarte design alle kan læse, selv dem der har lidt svært med ord.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Søe:

Rasmus Lindgren:

Hej Peter

Så har jeg vist ikke udtrykt mig helt klart :)

Vi designer et helt unikt design tilpasset til den enkelte forretning. Men vi bygger oven på et SEO optimeret skelet.

Vi bruger generelt ret mange timer på et design (der skal både designer/udvikler/projektleder ind over), men da teamet er outsourcet kan dette gøres til den billige pris.

Ok ja så har vi misforstået hinanden lidt Rasmus :) forstod nemlig på dig at i også brugte en skabelon og ud fra den designede siden, det er måske lidt potato potato men any way, tak for rettelsen.

Vi har tidligere bygget oven på denne: 

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/yoast-blank-seo-theme.html

Jeg er ikke helt med om det funker til den ny Magento version (det ved teamet lidt mere om end undertegnede), men det er reelt et "blankt" tema der kun angiver en struktur som søgemaskinerne godt kan lide. Der indeholder som sådan ikke noget design.

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes 3'eren er den bedste. Flottest opsætning og den "guider" bedst folk til salg.

 Morten --> du vil aldrig kunne se at du har valgt det samme "theme", da der alligevel (forhåbentligvis), vil komme så mange rettelser på.

 

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Just Do It:

Jeg synes 3'eren er den bedste. Flottest opsætning og den "guider" bedst folk til salg.

 Morten --> du vil aldrig kunne se at du har valgt det samme "theme", da der alligevel (forhåbentligvis), vil komme så mange rettelser på.

 

Jo du vil. Ligesom jeg også kan se om der bliver brugt en osCommerce løsning eller en Magento løsning, eller at jeg kan se at der bliver brugt en Wordpress eller en Joomla løsning.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)