Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man må gerne gøre sig umage!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg så Anders Matthesen i går på TV og han sagde, at han syntes det var rigtig fedt at se den nye Tintin film, fordi han kunne se, at folkene bag virkelig har gjort sig umage. Det er jeg meget enig i. Kvalitet kommer ved at gøre sig ekstra umage. 

Vi skal alle sammen være her, men jeg bliver lidt frustreret herinde, når de projekter eller hjemmesider man skal bedømme oftest ikke er gennemarbejdede og ikke virker som om, at folk virkelig har ville det her. Der er for mange hurtige løsninger og for lidt kvalitet. En god idé tager måske 1000 timer at raffinere og udførelsen kan tage flere år eller resten af ens liv.

Det er generelt lidt skuffende at se, at folk laver noget på fem minutter, forventer at score kassen og så går videre til næste projekt. 

Skal vi ikke prøve at gøre os umage? 

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Nordic Management Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg er helt enig i, at vi skal gøre os umage. ellers er vi ligegyldige og overfladiske. 

Har du et eksempel på noget du har lavet som du har gjort dig umage med, f.eks. en hjemmeside? Hvilket program og metode vil du anbefale, så begyndere kan opnå bedre resultater end de gør idag?

Jeg har selv arbejdet rigtig mange timer på min side og arbejder stadig på den. Havde nok valgt andet end drupal, men hvad synes du/I andre?

Erfaringer inden mit næste hjemmesideprojekt, som er lige på trapperene, modtages meget gerne.

DBH

Martin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg har kæmpet 3 år på min stripper side og jeg er stadigvæk i tilfreds jeg vil have det bedste af det bedste

dog er det nogle gange svært at finde dem som ved altså vis man ikke har en 1 million kroner, tager  ting tid  for man skal lige tænke over hvad gør man og man skal  lige forstå ,dem  man samarbejder med ,dog ved de ikke alt ,derved skal man tage det stille roligt en ting ad gangen

jeg vil kæmpe hele mit liv igennem da min iværksættere passion er at få det bedste af det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har faktisk også et site, som er bygget i Drupal. Jeg har ladet mig fortælle, at Drupal har sin styrke ved større projekter, fordi koden er nem at arbejde med, men til gengæld er det svært for en almindelig bruger at arbejde med. Joomla og Wordpress skulle være nemt at sætte op og nemt at bruge, men koden skulle være meget tung at arbejde med, hvis man ønsker at foretage en række ændringer. Jeg så en sammenligning for nylig, hvor det var tydeligt at se, at udviklingsprojekter i Joomla og Wordpress koster langt mindre - men har en større markedsandel. 

Jeg har faktisk kun haft et projekt på internettet, som jeg stadigvæk arbejder med. Det er lidt en blanding af forskellige ting:

  • En rejseguide med 300 artikler om destinationer i Indien og 100 artikler om praktisk information om det at rejse i Indien samt historie og religion. Så denne del er lidt en konkurrent til f.eks. lonelyplanet og rejsebøger. 
  • En mulighed for at lægge en destination (f.eks. Goa, Kerala, Delhi osv.) i indkøbskurven og på den måde sammensætte sin egen pakkerejse. Man kan også vælge en prædefineret rundrejse med steder, som vi har udvalgt. 
  • Lige nu arbejder den udvikler vi har tilknyttet på et bud-modul til rejsebureauer. Det vil sige, at når man har forespurgt på en rejse, så vil 3-4 rejsebureauer give deres bud på denne rundrejse. Al kommunikation foregår så inde i vores system ligesom man f.eks. kender det fra SQL og andre auktionssider. 
Jeg må indrømme, at projektet har været større end jeg først troede, det ville være. Vi har lige nu tilknyttet en fuldtidsudvikler fra Pakistan (du kan få hans kontaktinfo, når han er færdig med vores projekt, hvis du vil), 2-3 SEO folk der sidder og laver linkbuilding, 2 skribenter, min kæreste som samler trådene og så mig. Der er ikke nogen fastansatte, så jeg betaler per artikel, per link osv. 
Her er et link til side: www.wildplanettours.com 
Indtil videre så er der ikke tjent en krone på projektet. Men jeg tør godt sige, at vi har gjort os umage - så må vi se om det er nok :) 
Du er meget velkommen til også at dele dit/dine projekter, hvis du har lyst. 
Mvh Jonas
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det er et flot site, som virker gennemarbejdet. Held og lykke med det.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Hej Jonas

Det er et flot site, som virker gennemarbejdet. Held og lykke med det.

Michael

Hej Michael

Mange tak! :)

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)