Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til pris på Wordpress hjemmesider

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har en stor pain in the ----

Jeg kan ikke find ud om mine priser....

Er jeg for dyr? (jeg føler jeg er for dyr men kan ikke kom længere ned i pris,

Hvad synes i?

Tak for dit tid!

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Philip.

Du er alt andet end dyr!
Du har meget gode priser!

Jeg tror dit største problem er at din hjemmeside ikke er på dansk. Jeg tror at danskere, som ikke kender dig fra amino, har svært ved at stole på dig, fordi din hjemmeside er engelsk og du bruger ''amerikanske'' salgsmetoder. Jeg ved ikke om det er det, men jeg tror det er det.  

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Linde:
Jeg tror dit største problem er at din hjemmeside ikke er på dansk.

Jeg er enig.

Din hjemmeside fungerer rigtigt godt hvis du henvendte dig til det amerikanske/internationale marked. Jeg ville, hvis jeg var dig, beholde din nuværende side, OG lave en dansk side også, med et andet design, dvs jeg vil foreslå dig at have en Dansk og en international side.

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske fine priser. Dog tror jeg det er vigtigt for dig at begrunde og vise eksempler for de forskellige løsninger. jeg har fx svært ved at se hvorfor man skal vælge ultimate fremfor standard.. Er ultimate til wordpress sider med specifikke funktion der skal udvikles eller hvad? 

Håber det kan bruges..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det er fordi du ikke får nok ordrer at du spørger synes jeg du skal se på den lange post jeg skrev til dig da du spurgte om råd til din hjemmeside. Jeg brugte over en time på at skrive om forbedringer du kan gøre bl.a. kommunikationsmæssigt, men jeg kan ikke se du har fulgt et eneste af rådene.Du kan virkelig hente noget på den front.

Prisen er faktisk kun en mindre faktor når folk skal vælge webbureau, tillid er langt vigtigere, og her er din side meget amerikansk og mangler rigtigt meget i forhold til det danske marked. Hvis du mangler ordrer skulle du tage og se på det lange indlæg jeg skrev omkring din kommunikation og derefter se på denne tråd: Jeg vil aldrig vælge en IT-leverandør der ikke…10 gode råd! Så længe der mangler så mange oplysninger på din side, lige så længe vil en masse kunder fravælge dig på det grundlag.

Jeg synes prisen er noget af det sidste du skal rykke på i dit setup, faktisk er det så billigt at jeg ikke kan forstå du gider arbejde til de penge, men det kommer jo ikke mig ved :)

Et ekstra råd herfra er måske at fokusere mindre på processen når du har en kunde, forstået på den måde at når jeg ser din hjemmeside så ser det ud til at for at blive kunde hos dig eller for at få et møde i stand skal kunden gøre alt muligt, oprette sig her og der, booke et møde på en eller anden ekstern side , max 20 minutters konsultation, kunden skal underskrive NDA etc. etc.

Det virker som om du er enormt fokuseret på at udtænke den helt rigtige process, men måske lidt glemmer hvordan kunderne måske opfatter disse ting.Det ligner at processen mere er til for dig end for kunden og slet ikke nødvendig endnu.

Jeg skriver til mange der kontakter os at de bare skal ringe så vi kan tale løsningsforslag. Nogen gange snakker jeg med en potentiel kunde i en time eller mere og kommer med en masse ideer til deres site, velvidende kunden måske ikke vælger os. Kunden vælger så måske nogen der vil lave projektet til halvdelen af hvad vi ville, men når projektet så går galt, er de første der ringes til dem der brugte en masse tid på at tale deres projekt igennem, komme med ideer og tage sig tid til dem selvom de ikke engang betalte noget.

Jeg tror at mange kunder slet ikke kommer så langt ved dig da du på forhånd sætter en tidsgrænse på hvor lang tid du vil tale med dem og de skal booke tid i kalenderen.

Se på de råd jeg har givet dig omkring kommunikation, læs tråden jeg linker til og implementer de 10 ting i din forretning (eller måske 8 af dem) og overvej om alle dine processer ikke kan vente til du bliver noget større, fokuser mindre på processerne og mere på kunden.

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Priserne virker i den "billige" ende :)

Det hele handler om hvilke kunder du stiler efter og hvad du selv vægter.

Mange kan lave Wordpress sider til 3500 og deromkring, men så er kvaliteten af arbejdet, SEO og lign. også derefter ELLERS så har disse personer bare ikke brug for penge... !


Hvis du vil konkurrere på pris så pres den ned, hvis du vil konkurrere på kvalitet, fleksibilitet etc. så er der mange firmaer derude som er villige til at betale for det.

Vi har bevidst valgt at konkurrere på konkurrence hos os selvom vi havde muligheden for at lave kolossalt mange billige hjemmesider, simpelthen fordi at vi brander os selv på noget andet end en virksomhed der bare sælger for at sælge noget med meget lidt værdi. Det gør selvfølgelig at mange kunder holder sig væk fra os, men tilgengæld får vi de no-fuzz firmaer som måske allerede er etableret, de ved hvad de vil have og de går efter det.

Smile !

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være at det er for billigt? Dem som ikke vil ofre så meget synes måske at 5000 er for meget, og dem der har set lyset, virker prisen måske useriøs på. Jeg laver selv hjemmesider fra 10.000 og det synes jeg efterhånden er for billigt. I det nye år bliver det nok opjusteret til 15.000.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Kan det være at det er for billigt? Dem som ikke vil ofre så meget synes måske at 5000 er for meget, og dem der har set lyset, virker prisen måske useriøs på. Jeg laver selv hjemmesider fra 10.000 og det synes jeg efterhånden er for billigt. I det nye år bliver det nok opjusteret til 15.000.

Yes but you are in denmark right?

my business is in Belize,

and I pay swedish taxes with 0 moms (until we earn 250 000dkk)

In denmark it costs a LOT more to run a business and live (ps, I am moving to new zealand in june so its even cheaper to live)

thanks for your comment Kent

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)