Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har forstand på at kører virksomhed i Moskva. Kig ind!!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med at starte egen virksomhed, og har i tankerne at sælge mit produkt i Moskva.

Vi har dog en række uafklaret spørgsmål, som jeg håber nogen kan være behjælpelige med at svare på herinde.

Følgende spørgsmål:

- Hvordan trækker man pengene ud af Rusland (Moskva)?

- Er der et sted man kan slå toldreglerne op eller skal vi rette henvendelse til eksportrådet?

- Hvordan aflønner vi vores sælgere ,kan de evt. kører freelance?

- Vil fakturer/bilag fra en freelance i Rusland være nok til at bogfører i det danske regnskabssystem?

- Ville det være en fordel at oprette et firma i Rusland og ansætte sælgerne der?

- Ang. lager kan man have en adresse hvor varerene bliver fordelt fra ellers skal man have det spredt

- Hvad er typisk betalingstid BTB? (Løbende mån + 30 dage, eller?)

Det var lidt af en mundfuld, men har du bare svaret på et af spørgsmålene er du meget velkommen til at bidrage..

MVH MKHolm

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til amino

Det ville nok være en ide og komme med nogle flere oplysninger på din profil.

Har du prøvet og kontakte handelskammeret på den russiske ambassade. 

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vide at mange ikke taler Engelsk særlig godt.

Du bliver derfor højst sandsynlig nødt til at have en russisk tolk eller en russer der er rigtig god til engelsk, der kan varetage dine opgaver.

Bare et hint :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk bestikkelse :-)

Mit indtryk er, at det er langt nemmere, hvis du har en distributør eller blot kontakt i Rusland. Evt. Kunne en speditør med kontor i Moskva være en mulighed, afhængigt af dit produkt.

Skriv en om med lidt flere detaljer, så vil jeg gerne sætte dig i kontakt med folk, der kan hjælpe dig helt eller delvis i mål.
Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt hørt at man kommer langt med bestikkelse..:-)

Vi er indgået et samarbejde med en dansk virksomhed som sælger smykker (armbånd). Vil tillade mig at holde virksomheden hemmelig lidt endnu, da vi lige mangler den sidste underskrift, som meget gerne skulle være i hus d. 3/1. Vi er 4 medejer og har faktisk ikke voldsomt meget erfaring på dette område, men har rigtig mange forskellige kompetencer at byde på. Vi ved det er noget af en udfordring, men vi tror på os selv og tror på det SKAL lykkes... 

På nuværende tidspunkt har vi haft noget jobinterviews med nogle der skal have den funktion at være vores personelige assistent. Vi har lagt meget vægt på at det er en der skal have kendskab til hvad det vil sige at indtræde på det russiske markedet og som evt. har fået andre virksomheder ind på det russiske markedet. Vi skal være meget helt fra opstartsfacen og hjælpe og på vej, samt skafffe os netværk og kontakter.

Det som bekymre mig lige nu, er når man skal have et buisness visum, skal man have en invitation for en rusisk virksomhed, med selvfølgelig gyldigt CVR i rusland.

Som du kan se på mit indlæg har vi rigtig mange ubesvaret spørgsmål, som vi ønsker svar på. Ved ikke om det er noget du har kendskab til.

Men ved ikke hvad du ellers vil vide. Hvis du ønsker flere oplysninger om den virksomhed vi samarbejder med, vil jeg meget gerne at det blev over privat mail, hvis det er okay med dig??

Min mail er kh@holm-brandt.dk eller du er også meget velkommen til at ringe til mig, men så send mig en mail, så sender jeg dig mit tlf. nr.

Ved ikke hvad du ellers vil vide om os, men spørg endelig løs.

På forhånd tak. 

Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager mine mange stavefejl, fik lige klikket den for hurtigt ud.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Det ville nok være en ide og komme med nogle flere oplysninger på din profil.

Giver det da flere svar på korrekt stillede og relevante spørgsmål?

 

Køb ren argan olie her

Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, men forstår ikke helt hvorfor du stiller det spørgsmål?

Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu jeg har dig, vil jeg godt lige hører dig om en ting. Som du jo nok ved, er jeg helt ny herinde. Har fyldt lidt på min profil som du har opfordret mig til. Troede faktisk jeg havde besvaret din besked, for er lidt i tvivl om hvad du vil have mig til at bruge handelskammeret til i forhold til alle mine spørgsmål. Det jeg kan finde omhandler meget visum osv. Er det korrekt?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Katja Maria Holm:

Beklager, men forstår ikke helt hvorfor du stiller det spørgsmål?

Hvis det er mig du spørger, så spørger jeg Lykkebjerg (indsat citat) da jeg ikke mener hans kommentar omkring udfyldelse af din profil har noget at gøre med om du kan få gode svar på din problemstilling.

Der har kørt lidt debat på Amino, omkring udfyldelse af profiler, og det er helt op til den enkelte bruger om man ønsker at udfylde dette eller ej.

Derfor finder jeg hans kommentar irrelevant, og på en pæn måde indikerer at man bør lade folk selv afgøre hvad de vil udfylde eller ej, da en udfyldt profil ikke giver flere gode svar end en udfyldt profil gør, når der stilles så gode og direkte velformulerede spørgsmål som du stiller.

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)