Er i gang med at starte egen virksomhed, og har i tankerne at sælge mit produkt i Moskva. Vi har dog en række uafklaret spørgsmål, som jeg håber nogen kan være behjælpelige med at svare på herinde. Følgende spørgsmål: - Hvordan trækker man pengene ud af Rusland (Moskva)? - Er der et sted man kan slå toldreglerne op eller skal vi rette henvendelse til eksportrådet? - Hvordan aflønner vi vores sælgere ,kan de evt. kører freelance? - Vil fakturer/bilag fra en freelance i Rusland være nok til at bogfører i det danske regnskabssystem? - Ville det være en fordel at oprette et firma i Rusland og ansætte sælgerne der? - Ang. lager kan man have en adresse hvor varerene bliver fordelt fra ellers skal man have det spredt - Hvad er typisk betalingstid BTB? (Løbende mån + 30 dage, eller?) Det var lidt af en mundfuld, men har du bare svaret på et af spørgsmålene er du meget velkommen til at bidrage.. MVH MKHolm
|
Velkommen til amino
Det ville nok være en ide og komme med nogle flere oplysninger på din profil.
Har du prøvet og kontakte handelskammeret på den russiske ambassade.