Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tutti Frutti Feedback

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

AminD:
Jeg begynder også at tvivle på gul+hvid farver.. hmm

Jeg tror at gul/hvid kan være ganske fint og frisk. Det er den gule nuance jeg øffer lidt over. Gul er et vidt begreb, en lidt mere varm gul farve tror jeg er bedre en den grøngule du har nu.

M.v.h. Lone

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sindsyg hvor fik jeg lyst til juice efter 1 sekunds besøg på siden!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Så har jeg lagt en Live chat ind på www.tutti-frutti.dk

Hvad synes du? Det er godt nok en gratis version men vil gerne teste det igennem før jeg er tilfreds.

50 gratis kald /samtaler om måneden, så kan man altid opgraderer hvis behover viser sig at være der.

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amin,

Jeg synes at boksen til højre skal højere op. Jeg kan ikke læse den tekst der står i boksen (Bruger Chrome).. Så den må kunne rykkes lidt højere op..

Og så synes jeg faktisk det er lidt forvirrende at der er 2 bokse. Jeg synes du skal holde dig til én.. Men sørg for at få en overskrift, som livechat eller kontakt os eller lignende på. 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

Så har jeg fået lavet en del på sitet www.tutti-frutti.dk

-al tekst er i tekstformat og ikke overskrift det hele.

- Nyhedsbrev tilmeldings boks (mailchimp)

- CSR strategi

- Opskrifter

- Chat ændringer

- Farve ændringer

- brugervenligt

- små ændringer som sætte flere billeder ind på nogle af siderne.

Hvad synes i så ? Jeg er spændt på nogen kommentarer, kritiske såvel som positive.

Mange tak for jeres tid :)

AminD.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne vide om jeg er klar til at investerer i noget online markedsføring med sådan et site, det skulle nødig være spild af penge. Altså at investerer i at få mere trafik, men når så kunden endelig er i butikken, så ikke have det rigtig setup til at man kan køre et "salg" igennem eller sit budskab.

Hvis i mener jeg er klar til det, så vil jeg meget gerne have nogle råd til hvad der kan svare sig bedst. Google ad, adwords, affiliate marketing osv.

Jeg har ikke vildt meget forstand på det, og det bliver så mit næste projekt at sætte mig ind i det for at kunne reklamere de rigtige steder.

ps. mine kunder er primært erhvervskunder der vil holde et event for gæster eller personale eller vil have levering af nogle af vores produkter til et arrangement. Så det er målgruppen for mit site, og det er dem jeg vil kommunikere ud til.

Nogle forslag??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)