Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside har skabt voldsom debat!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ny hjemmeside har skabt voldsom debat, da den offenligt viser hvad du eller din nabo har downloaded af programmer, film osv. gennem Bit-Torrent klienter.

Hjemmesiden finder din IP-adresse og titlen på det du har downloaded. Dermed har man faktisk nok til at finde ud af hvem, som har downloaded hvad. Så hvis du kender din nabos ip adresse eller din kollegas, så har du nu muligheden for at "tjekke" ham.  

Men som tidligere nævnt her i debatten kan den jo nok ikke tage højde for dynamisk IP eller wardriving. Og så kigger den jo kun på public trackers - der findes vel torrentsider hvor man skal bruge et login.

Hvad syntes i om konceptet?

Link : http://www.youhavedownloaded.com/

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker alligevel ikke ( Hi. We have no records on you. ) Cool, så intet problem med konceptet her :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange, der ikke har fast IP-adresse.

Derudover er der også mange, der også har adgang til naboens usikrede trådløse netværk. Faktisk kan man jo bare parkere sin bil opad et boligkompleks og være heldig at finde et netværk. 

Jeg kan ikke rigtigt se formålet med hjemmesiden, udover de kan få besøgende og måske tjene på deres annoncer.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Siden virker alligevel ikke ( Hi. We have no records on you. ) Cool, så intet problem med konceptet her :)

Den virker ganske udemærket her!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Den virker ganske udemærket her!

Så jeg sikkert bare heldig at den ikke har fundet mine uploads (egne værker) som har været delt i snart 1 år med masser af upload / download dagligt.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det er ikke alle data fra IP"er den kan finde, jeg tror vidst det har noget med udbyderen og fast og dynamisk ip - at gøre.

Dog er jeg ikke sikker, jeg ved dog ikke hvordan deres system er bygget op!.

Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  XXX Butikken Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne forestille sig at den, hvis den har noget som helst hold i virkeligheden, bare hiver info fra nogle åbne trackers.

Den finder i hvert fald ikke noget på mig, og heller ikke på en stak andre IP adresser som jeg VED kører torrents (smed den på et par kolleger).

Til gengæld tror den at der bliver hevet fra min IP her på arbejdet som jeg aldrig har haft i nærheden af den slags. Den tror, i øvrigt, også at jeg arbejder i Bunkeflostrand i Skåne og at min hjemmeadresse er i Hørsholm (bor i Skibby og arbejder i København).

Umiddelbart må den være fuldstændig ubrugelig.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kør en whois-søgning på JS-law (Antipiratgruppens advokater) og prøv deres IP-adresse på tjenesten. :-)

De har næsten downloadet mere, end jeg har. Selvom de godt må, appearantly.

Derudover var tjenesten sjovere, da 192.168.1.1 stadigt virkede. Dén IP havde nærmest downloadet hele internettet, men de har fjernet glitchen nu. Desværre.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sgu meget smart lavet hvis man kan få det til at køre ordenligt...

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

fup og fidus!

- men jeg må ærligt indrømme at det er ret godt fundet på! :-D

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)