Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du investere i os?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

 Jeg er Julian. Mig selv, og min partner Lasse , vil gerne starte et projekt. Men! kan ikke finde økonomien til at føre den ud i livet tilfredsstillende. 
Projektet går ud på dropshippe fra danske levandøre. Her har jeg en aftale med gadgets.dk og min kontaktperson der har åbent døren for mange flere samarbejdsparteren indefor både gadget verden, og elektronik verdenen. 
Til webshoppen kommer der en tilhørende Gadget anmeldelses side, hvor hver en eneste gadget som bliver solgt får sin egen video, og detalieret beskrivelse om funktioner, brugbarhed, holdbarhed, muligheder osv.
Selve stilen skal være street, urban, og gadgets bliver vidst med billeder fra gaden hvor vi selv og folk vi stopper på gaden anmelder og tester dem. 
Projekt er langt hen af vejen omkostningsfrit! - dropshipping i sig selv koster ikke noget, men vi har ikke pengene til at kunne lægge ud for hvis vi pludselig får mange bestillinger +  vi vil meget gerne have en flot og velpræsenteret hjemmeside, men det koster jo også knaster.
Vi søger derfor nogen som gerne vil hjælpe os, med at komme igang! 
Er det dig?
Med venlig hilsen
Julian 
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i pludselig begynder at få mange bestillinger tyder det på succes :-) Også får i jo penge...

Hvis i ikke har nogen penge så start med en billigere hjemmeside.

Det er dumt at sætte så mange forhindringer op for sig selv. Tør i? Vil I? Vil i virkelig? SÅ GØR DET! :-)

(Forsøg på peptalk) :-)

Held og Lykke

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
Tør i? Vil I? Vil i virkelig?

Vi tør! Vi vil! VI VIL! OG Vi er igang! and no buts. 

Vi vil gerne have alt parat fra start, jeg ser det  som et problem at starte med en halv amatør, halv pro dandomain webshop, og så tjene 5-10 procent per salg og bruge oceaner af tid på at ligge penge til side til at lave en bæredygtigt og god hjemmeside, der kan jo gå et helt mandeår-

 

Alexander Baandrup Larsen:
Det er dumt at sætte så mange forhindringer op for sig selv

prøver at lade være. 

Hvis jeg nu kunne fjerne alle dine bekymringer hvordan ville du så have det? - ''. Fantastisk!'' så syntes jeg at du skulle tage valget om at lade være med at bekymre dig.''

citat fra mine tanker. 

;)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :-)

Hvis jeg var jer ville jeg prøve at stille nogle konkrete spørgsmål har på Amino

Konkrete spørgsmål er nemme og overskuelige at svare på, hvilket vil gøre at i får hurtige gode svar :-)

- Alexander Baandrup Larsen    

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Se indbakke.

En god måde at fange investorer på er at diske op med en forretningsplan.

Investorer kan godt lide at se hvad I regner med at sælge bakket op af en plan, strategi og argumenter så det ikke lyder som noget skudt ud fra hoften.

Smile !

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så ud fra ordlyden at dit oprindelige indlæg, så vil I igang med et "stort" projekt, dog uden selv at have nogen risiko i det.

Mit egentlig råd, er at I selv finder de penge, om det så er ved familien eller banken, det er vel i bund og grund jeres hovedpine. Hvis I virkelig vil det, må I også ofre jer.

Held og lykke!

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Ordet investering kan praktisk talt være meget variabel
bl.a kan det at investere sin tid, eller at låne ressourcer ud. En sød mand skrev til mig da han læste indlæget at han kunne hjælpe med hjemmesiden. Og en anden spurgte nysgerrigt ind til at hører mere.

Vi står med et stort ansvar når side køre derfor vil det være godt med mere en to stærke skylder til at håndtere presset på den ene eller den anden måde.

Der er mange ting jeg ikke kan men èt er sikkert:
Dette projekt skal up and running jeg tror på det og ligger derfor min energi i at få det til at lykkeds.
:)

Selvom du har mange kunder betyder det ikke du har en stor butik. Jeg vil derfor ikke sige det er et stort projekt men et projekt med overkommelige opgaver og muligheder.
:)
Glædelig jul og rigtigt god morgen fra mig;)
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julian - Først må I lave en forretningsplan og budgetter, for investore og bankfolk kigger på den slags. Har i f.eks sikkerhed i form af hus/bil/sommerhus eller you name it, så kan det evt. ligges som sikkerhed for et lån. Og ja, man skal være villig til, selv at ligge hånden på kogepladen.!

Nu går jeg ud fra, at i også skal sælge via en hjemmeside, så kunne man jo godt tage imod bestillinger og betalinger for evt. vare, og sørge for, at få en god aftale med sine leverandøre, så folk kan få deres vare indenfor 4-8 arbejdsdage. Bare en tanke Wink - for kan man f.eks vise over for en bankmand, at der her er tale om salg og vækst, så er de også villige til at tale lån med jer.

Held & lykke med det og glædelig jul og godt nytår

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelE:
Først må I lave en forretningsplan og budgetter, for investore og bankfolk kigger på den slags. Har i f.eks sikkerhed i form af hus/bil/sommerhus eller you name it, så kan det evt. ligges som sikkerhed for et lån. Og ja, man skal være villig til, selv at ligge hånden på kogepladen.!

Hvis i har de to ting på plads, og i generelt har en plan for hvordan i skal vækste og skabe omsætning som er realistisk, så er du velkommen til at kontakte mig.

Jeg driver til daglig blandt andet et Webbureau, og har et vælg af muligheder for at bidrage til at det tekniske/websitet er iorden. Men som alt andet, skal det jo kort sagt være en investering der hurtigt giver noget realistisk igen.

Min email er jh@webpad.dk

:-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)